Hirdetés
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- TCL LCD és LED TV-k
- Lip-Bu Tan az Intel új elnök-vezérigazgatója
- A komplett platformot kínáló cégeknek kedvez Donald Trump vámpolitikája
- Projektor topic
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
koanla
aktív tag
válasz
szabi325 #57267 üzenetére
A "fékenergia visszanyerés" kábé annyi, hogy motorfék üzemben tölti jobban az akkut a generátor. Aztán üzemi körülményektől függően lehet olyan, hogy szinten tartja, vagy éppen meríti is. Ezt az akku állapota, a fogyasztók és a környezeti változók alapján állítgatja az autó.
Elvileg az AGM-es jobban bírja a kiképzést, plusz eleve magasabb kapocsfeszültsége is van. Szóval jobban menedzselhető és ezáltal jobban passzol az ilyen környezetvédelmi hókuszpókokhoz. (Saccra kábé annyi hatása lehet, mint az adaptív fékhűtésnek. Szóval lepkefing) -
Anaren91
senior tag
válasz
szabi325 #57267 üzenetére
Holnap megyek szerelőhöz megnézetni, hogy mi lehet a gond. De am elbeszélgetve a sráccal, meg elnézve a rakatnyi számlát, és nem kis pénzt amit beleölt a kocsiba, szerintem tudatában volt annak, hogy hogy kell cserélni az aksit. De majd biztosat csak holnap tudok.
Unix-tól volt rendelve az aksi, ott 95Ah ás van fent ebből ami az enyémbe van, és AGM-es. Szóval ugyan olyannak kell lennie mint a gyárinak. De majd kiderül.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- TCL LCD és LED TV-k
- Lightyear - befektetési app
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Gumi és felni topik
- Lip-Bu Tan az Intel új elnök-vezérigazgatója
- A komplett platformot kínáló cégeknek kedvez Donald Trump vámpolitikája
- Xbox Series X|S
- iPhone topik
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest