Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Macilaci457

    őstag

    válasz duffbeer #106 üzenetére

    Szia!

    Renderelek nagyobbat, és belinkelem majd.

    Kb így készült (nagy vonalakban):

    1. gyűrű nurbs görbéből, majd azt a megfelelő alakban mesh-é alakítottam
    2. foglalat fele plane-ből folyamatos extrudálással készült, de csak a felső vonala egy hasonló gyűrű felső nézetének háttérképbe illesztésénem segítségével
    3. a megfelelő magasságú test kialakítása
    4. foglalat és gyűrű eggyé konvertálása és a foglalat pontjai a gyűrű pontjaihoz illesztése (merge)
    itt jött a bibi, volt egész gyűrű, és fél foglalat. Nem szimmetrikus a foglalat, vagyis forgatnom kellett az egész modell felső részét, és kb illeszteni.
    Aztán jött a nehezebb része:
    ( 5. forgatás)
    6. szépen végig kellett menni az egész modellen és modellben, hogy minden pont csak egyszer legyen benne, és ne legyenek felesleges vektorok. Na ettől kb kétszer fejfájásig jutottam. De így "tökéletes" a modell.

    Kő:
    Ezt egy körből csináltam, csak alacsonyra kell állítani az oldalai számát, és megont oldalak extrudálásával kialakítottam a követ, majd a foglalat formájára kicsit oválosítottam.

    Renderelés:
    Az egész kompozíció egy kockában kapott helyet, pár falát kivágtam, és az alja le lett választva, hogy új felületet adhassak neki (tükröződő lett)

    A gyűrű test maga kapott két bevel és egy subsurf (level 3) modifier-t.
    A kamera messzebb került, és a fókuszpontja be lett állítva a kő távolságába.
    Node editorban egy defocus filter végezte a mélységélesség szimulálását.
    És ezt már csak renderelni kellett.

    Van még ott pár kő szétszórva, azokat kézzel illesztettem be. A foglalat, kockából készült a felületek felosztásával és néhány lap kitörlésével.

    Amúgy én is most tanultam meg rájöttem próbálkozással az elmúlt hónapban a dolgokra, ez az első valódi kidolgozott projektem. :)

Új hozzászólás Aktív témák