- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Atomenergiával dübörögnek tovább az Amazon adatközpontok, SMR-ek is jöhetnek
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Az NVIDIA ipari AI-felhőt épít a németeknek, együtt az OpenAI és a Google
- Két új Ryzen közül választhatnak a kézikonzolok
-
PROHARDVER!
Banana Pi
Új hozzászólás Aktív témák
-
rnagy77
újonc
válasz
Postas99 #316 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm a linket, még masszírozni kell a rendszert.
Eddig is BanaNAS-om volt...Banana Pi M1 alapon. OMV 6 volt az előző memóriakártyán, csak olyan szinten megtelt a 32 GB, hogy nagyon belassult, folyamatos újraindításokkal borzolta az idegeim.
Telepítettem, és meglepődtem, hogy OMV 7 vigyorog rámés a 32 GB -s SD kártya 5 %-a van jelenleg használatban.
Úgyhogy köszönöm szépen, hogy megbeszélted magaddal és megosztottad telepítés folyamatát !!! -
poli27
veterán
Hali
BANANA Pi M2 ZERO 7 190 Ft-ért - Mini PC | Alza.hu
Szereztem egy ilyet, és még kezdő vagyok a dologba, a tervem home assistant ot szeretnék rajta futtatni, plusz egy monitor mögé lenne feltéve, 4db ip kamera képét kéne a monitorra kiraknia, ezeket meg tudom vele csinálni?
-
Csabu82
csendes tag
Hali!
Van egy Banana Pi M1-m érdeklődni szeretnék, tud valaki rá még valamilyen értelmes OS-t. Az elképzelés az lenne a gép helyet ezen néznénk a streaming szolgáltatásokat, valami Android Tv jellegű OS lenne a legideálisabb. Sok TV okosítót néztem de hardverileg elég közel állnak a Pi-hez és ha már van egy ilyen elfekvőben hátha lehetne hasznosítani.A segítséget előre is köszönöm.
-
tabek7
csendes tag
Üdv bpi m3-ra lehet rakni libreelec-et?
-
KicsiUbul
őstag
Sziasztok,
Szeretnék segítéget kérni, hátha van még valakinek ötlete.