Új hozzászólás Aktív témák
-
andrisbandi
őstag
A villany Porsche első próbaútja
https://www.youtube.com/watch?v=BX3u0ClJ4kE
- Pont egyik nap "csodáltam meg".Az aksi/töltő témában mesélte egy magyar szaki valahol; pár éven belül sok lakótelepinek is jön a boldogság!
A cége töltőfejeket telepít nagy számban melóhelyekre.Levezette, h a gyorstöltés nem életszerű (pl otthon/melóhelyen). Magyarban csak az engedélyeztetések évekbe telhetnek, és valójában nem is lehet kihasználni.
A népek 8 órát parkolnak, közben többet tölthetnek lassan mint a fogyasztásuk mindenestül.
Persze ingyé, a cégek vonzerejét növelve. A kiépítése egyszerű. Jól hangzott az egész meséje. -
8th
addikt
Nem. Az autógyártókat a törvényhozók nyírták ki. Nem gyárthatnak olyan autót amire vásárlói igény lenne csak azt amire nincs komolyabb kereslet. Aki elektromos autóra akart váltani már megtette ennyi ev-t nem tud felvenni a piac. Még a nálunk szerencsésebb gazdasági helyzetben lévő jóléti nyugati országokban sem nemhogy itt Európa segglukán. Szépen kirántották a gyártók lába alól a talajt. Jelenleg még csak billeg az első dominó. Majd ha az megborul és megindít egy végeláthatatlan láncreakciót na az lesz csodaszép. Gyárbezárások leépítések beszállítói láncok leépítése... százezrek veszítik majd el a munkájukat 80%-ban kelet Európában csak mert ész nélkül bármi áron erőből zöldíteni kell.
-
DopeBob
addikt
Én nem tudok róla, hogy bárhol máshol ennyire szigorú környezetvédelmi szabályok lennének az autókra vonatkozóan, mint az EU-ban. Sokáig ráadásul úgy akarták átnyomni az EURO7-et, hogy már be volt lengetve, hogy egyébként 2035-től meg vége a bulinak.
Persze, értem a célt, és nem is nehéz egyet érteni vele (sőt, elektromos autónk is van), de az EU egyik húzó ágazatára rákényszeríteni egy olyan technológiát, amihez se nyersanyag se gyártási kapacitás?
-
Medocsabi
addikt
Abszolút. Egyértelműen prognosztizálható volt a jelenlegi helyzet, szart gyártani arany áron addig tud az aurópai autógyártás, amíg a kínai ide nem ér. Ez kb eddig tartott. A kínai is ugyan azt a silány minőséget fogja adni, ami ma persze prémiumnak számít, csak fele annyiért. A fogyasztót pedig ez fogja érdekelni. Az árverseny soha nem ártott az üzletnek, az más kérdés, hogy az európai autógyártás nyilván világvégét vízionál ebben, mintha nem Kína gyártaná az alkatrészek 90%-át
Új hozzászólás Aktív témák
- Steam Deck
- Nintendo Switch 2
- Nintendo Switch
- ASUS routerek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
- UFF! Dell Latitude 7330 -65% "Kis Gamer" Üzleti Profi Ultrabook 13,3" i5-1245U 16/512 FHD IRIS Xe
- HP 15-ac130nh (V2H61EA) Red FD, 15.6", i3-5005U, 4GB RAM, 1TB HDD, 2GB dGPU, Win10 Pro
- Dell Latitude 7490//7410//7420//7420 All-In-One
- Újszerű Lenovo Thinkpad T450 laptop (14FHD/I5-G5/8GB/128SSD/Magyar) - 1 év garancia, ÁFA számla
- ASRock Steel Legends RX7900 GRE 16GB 2 év garancia
- Kimaxolt verzió! - 100 - Lenovo Yoga Pro 9 (16IRP8) - Intel Core i9-13905H, RTX 4070, 1TB SSD, 64GB
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 9/Apple Watch Ultra/Apple Watch Ultra 2
- ÁRCSÖKKENTÉS LG 24" full HD LED IPS monitor (HDMI, DSUB, jack) eladó
- Újszerű Lenovo Yoga 7 - 14" 2.8K OLED Érintő - i5-1240P - 16GB - 512GB - Win11 - 1 év garancia - HUN
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest