Hirdetés

Keresés

Aktív témák

  • stevve

    veterán

    válasz dellfanboy #22338 üzenetére

    A HD sentinel eredmény miatt nem kell még megijedni. Amíg nem hangos, melegszik, fagy, addig a HDD működik. Nem tudom, miért ugrál, de én nem tulajdonítanék neki nagy jelentőséget. a Dell sűrűn használ Samu HDD-ket, nem szokott velük gond lenni tudtommal.

    Nem kell kivenni az akksit, ez már nem nagyon számít manapság, nyugodtan használd hálózatról, de azért néha nem árt kicsit akksiról is hajtani.

    Service Tag alapján sok mindent lehet kérni, de ha Win7 van fent és a géppel nincs gond, akkor a Win bizonyára jó drivereket talált meg, viszont CD nélkül is le lehet tölteni mindenfélét a Dell honlapjáról. XP esetén ennek több jelentősége van, mert az nem feltétlenül ismer fel minden hardvert.

    MZsoltee:
    Ehhez szerintem itt mintát nem nagyon tudunk adni, de amúgy kb. olyan, mint bármelyik adás-vételi. Eladó, vevő adatai, termék, részletes adatokkal, a kondícióra vonatkozó adatokkal, eseteleges sérülésekkel és minden más, amit a két fél szeretne még rögzíteni. Ezt ne vedd feltétlenül készpénznek, de általánosságban ennyiről szól.

Aktív témák