- Tajvani mintára alakíthatná át a chipgyártást Dél-Korea
- MoDT alaplapok 16-magos CPU-val, a Minisforum gondozásában
- Bemutatkozik az ASUS új, belépőszintű gaming notebookja, a V16
- Költséghatékonyságra törekszik a Patriot legújabb, PCI Express 4.0-s SSD-je
- Játékok futtatásán segít a legújabb GeForce driver gyorsjavítása
Új hozzászólás Aktív témák
-
MasterMark
titán
válasz geckowize #5517 üzenetére
Összemérni lehetetlen. Mivel a konzoloknak fix hardvere van, ezért arra a fejlesztők natívan programoznak ami 100%-ban kihasználja a hardver tudását. Na most PC-n ugye szinte végtelen kombináció létezik ezért van egy API amire fejlesztenek (pl. DirectX), és így nem lehet kihasználni teljesen amit a hardver tudna.
Most vegyük csak az XBOX 360-at és a PlayStation 3-at. Ugye mivel már 6 és 5 éves hardverekről van szó, valójában egy ilyen régi géphez lehetne hasonlítani hardver szinten ami ma már nem lenne képes olyan szinten futtatni a játékokat mint ez a két konzol. (Ráadásul a PS3 Cell procija nagyon különbözik a PC-s prociktól.)
Igazából az összehasonlítás úgy lenne megoldható, hogy egy játék a PC-s mindenkori grafikájának nagyjából medium és high közötti szintjével egyezik meg mindkét konzol. (Szigorúan multiplatform játékokat nézve.)[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
Brian_GT
őstag
válasz geckowize #5517 üzenetére
Hát igazából azt megtudod nézni, hogy milyen hardver specifikációja van az XboX 360nak meg a PS3nak...gondolok itt arra, hogy milyen proci ram stb vga van benük is mint egy rendes PCben. Viszont az a baj, hogy teljesen más technológia az egész. Erre a legjobb példa a most megjelent Witcher 2 XBOX360ra. Ott az Xbox360 ahol 512MB ram van benne és ennyire kicsi helyre kellett megoldani a fejlesztést. Vagyis 512MB hely áll rendelkezésre, hogy betöltse neked mindazt egy képre amit látnod kell, míg egy pc esetén ugye 2-4-8-16 stb. Óriási a különbség. Ezért sok trükkre és okos megoldásra van szükség hozzá. Ezért sem mérhető össze a 2 hardver világa.
Nyilván azt tudni lehet konzolokon van egy alap élsimitás ami olyan mint PCn egy erőltetett 2x szűrés amit nem tudsz kikapcsolni....PCn viszont akár ugye 16xig is húzhatod. Nyilván itt azért erősebb a pc oldalról a vga.Lényegében sok oldalról lehet megközelíteni, de tömör lényeg az, hogy a konzol lényege az hogy kompromisszumok nélkül tudd futtatni a legújabb játékokat is akár, még ugye PCn azért folyamatos fejlesztést igényel ez.
Másrészt ugye egy konzol tudását nehéz belőni mert 5-10 évet is megél egy konzol és abban ugye nem cserélsz hardvert, míg pc-n ugye szinte havonta lehetne új hardvert beletenni, mert mindig van valami új. Tehát lényegében a konzol mindig is hátrányból fog indulni, mert eljár felette az idő, viszont pénz ügyben meg verhetetlen ár/érték arányban. Egyszer kell megvenni és még ma is tud egy PS3 vagy XboX360 olyan játékot kiadni ami álleejtős. Aki nem vágyik oltári 16x élsimitásos full grafikára az konzolt mondja elegendőnek magának...aki meg csakis a legjobbat akarja az meg úgy is csúcskonfigos pcvel rendelkezik és nem fog a kérdéssel foglalkozniSzóval... azért egy ma is erős középkategóriás pcvel simán felveszi a versenyt...anno mikor meg megjelentek akkor a legerősebb PC szintjén voltak.
- Csak a Puffin ad nekem erőt és mindent lebíró akaratot! -
-
CptMisi
őstag
válasz geckowize #4633 üzenetére
Company of Heroes szerintem nem sokban hasonlít az AOE-höz, de a kedvenc RTS-em. Ahogy ///Krisz\\\ is mondta, nem álltak le a fejlesztésével, javításával. Én már az alap CoH megjelenése óta játszom vele (2006), de még mindig nem untam meg, bár ez köszönhető a téma iránti rajongásomnak is. Van hozzá több jól sikerült mod (mint például az Eastern Front, Blitzkrieg), és még készül több nagyon ígéretesnek tűnő (Ostheer, Modern Combat, The Great War 1918-utóbbi kettő új korokba vezet be minket, így még kevésbé megunható)
Kassadin: Rövidnek rövid, nem is hozza a nagy előd színvonalát, de szerintem egy élvezhető játék. Sajnos a 10órás játék idő ma már még csak rossznak sem mondható. Illetve az a baj, hogy nem a minőség megy a játékidő rovására. Remélem a Thief 4 nem fog erre a sorsra jutni, mert a 3. részt -bár különböző technikai okokból 5ször legalább elkezdtem, mire végére jutottam- nem tudom megunni.
You reap what you sow, Artyom: force answers force, war breeds war, and death only brings death. To break this vicious circle one must do more than act without any thought or doubt.
-
///Krisz\\\
senior tag
válasz geckowize #4633 üzenetére
A Tales Of Valor megvan. Nagyon szeressük a haverokkal, régi, de marha jó kis játék és még mindig támogatják, a múlt hónapban jött ki hozzá egy új patch. Én csak ajánlani tudom.
"Ha pókerezés közben körülnézel az asztalnál, és nem tudod megmondani, ki a vesztes, akkor te vagy az." | BFBC2 & COHTOV: HKrisz
-
HS 2142
őstag
válasz geckowize #4630 üzenetére
A fejlesztőstúdió megszűnt, a Microsoft pedig inkább a casual réteget kívánja megcélozni a legújabb AoE onlineal. Nem mai darab, de szerintem a Rise of Nationsnek ajánlatos utánanézni.
I am...the architect of my own destruction...So this is it. What is written in the timeline cannot be changed.
-
czundermák
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- "PC: Ryzen 5 5600X, RX 6700 XT, 16GB RAM, 480GB SSD, Corsair Ház Garanciával!"
- Nvidia GTX 1080 Founders Edition
- Asus A15 Gamer Laptop eladó ÁR ALATT!!!Ryzen 7 4800H/16GB RAM/1TB SSD/Gtx 1660Ti/ 144Hz
- Panorámás Gamer PC! Víz!! i7-8700K/Asus Rog Strix GTX 1080 Ti 11GB/16GB RAM/256GB+1TB HDD
- Logitech G413 TKL SE mechanikus billentyűzet garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest