Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
Ez nem lenne probléma. Nekem az autó ecccerű közlekedőedény. Tök mindegy, hogy mi hajcsa, csak megfeleljen az elvárásaimnak. Sajnos, pont ezzel van a baj. Az őskövület dízel tudja, amit elvárok tőle, de modern elektromosban nem tudok ilyenről. Hogy lehet az, hogy az őskövület jobb menetparaméterekkel rendelkezik, mint a modern elektromosok? Ebben én nem látom az előrelépést.
-
Értem, köszönöm a pontos kiegészítést.
Somatom:Bizony, ebben egyet tudok érteni. Szemben a mostani (autó)motor felhozatallal, az én várható hátralévő életemre még ki fog szolgálni az öreg Benz; most van benne ~550 000 km és ha továbbra is megkapja tőlem a törődést, nem lesz vele gondom. Csak megy és megy.
ON: bár egy öreg dízelt hajtok és nem is tervezek váltani róla, ésszerű keretek közt nem vagyok az elektromos autózás ellen. Megvan, és a jövőben még inkább meglehet a hasznos szerepe (város). Majd meglátjuk. -
hroberto
veterán
Tipikus példája vagy annak, hogy amikor nincs észérv, akkor jön a mindenbe belekötök stílus!
Fikázni egy weboldalt, amit csak példaként hoztam fel?! Keress rá (ha egyáltalán tudod, hogyan kell), és látni fogod, hogy szinte mindenhol szó volt róla a 2035-től tiltani akarják a belső égésű motorokat. Ha nehezen megy az értő olvasás, akkor kérj meg valakit aki magasabb intelligenciával rendelkezik nálad, hogy magyarázza el neked hátha megérted (nem hiszem, de egy próbát megér). -
hroberto
veterán
Nem az oldal a lényeg ahol le van írva, hanem az, hogy 2035-től tervezi ezt az EU. Amire azt írtad, hogy nem igaz.
De úgy látom szándékosan nem akarod megérteni az olvasottakat. Persze ezen meg sem lepődöm.
De attól a lényeg még az, hogy az EU be akarja tiltani a belső égésű motorokat (azóta szerencsére már annyiban módosult, hogy a szintetikus üzemanyagot használó autók kivételek lesznek).
Mi ez ha nem az elektromos fos erőltetése?! -
Somatom
veterán
Az egyre szigorúbb kibocsátási normák ellehetetlenítik a benzines, dízel autókat, miközben Euro 4 fölött elenyésző a károsanyag kibocsátási nyereség. Ez az összes belső égésűt sújtja, használati módtól függetlenül. Sztem ez erőltetés. A probléma lokális (értsd: városok), ezért lokálisan kéne szabályozni. Globálisan az EV sem olyan környezetkímélő, mint lokálisan.
-
hroberto
veterán
Meg sem lepődöm ezen hogy így látod.
Ha neked az nem fejlődés, hogy valami gyorsabb, kényelmesebb, nem kell pihennie, nem kell etetni, itatni, stb, stb...
És az is biztos, hogy az autót a maga idejében nem erőltették, hanem az emberek látták, hogy ez jobb mint az általatok állandóan emlegetett lovaskocsi, és inkább ezt a közlekedési módot választották,mert egyszerűen jobb volt. Mindezt mindenféle propaganda nélkül!
Ezt hívják fejlődésnek szerintem, nem azt amikor minden csatornán próbálják mosni az ember agyát, hogy vegyen elektromos szart mert az jobb. Ha valami jobb, akkor idővel teret nyer magától, nem kell erőltetni. Ezért nem járunk lovaskocsival. -
Somatom
veterán
A lovasszekérrel van egy ugyanolyan probléma, mint az autókkal. Túl sok helyet foglalnak, nem segítenek a dugókon, zsúfoltságon, parkolási problémákon. Szvsz. városi használatra roller, bringa, robogó, közösségi közlekedés. Városon kívül meg tulképp mindegy, hiszen az EV is csak annyit javít a helyzeten, hogy városon kívül szennyezi a levegőt.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
ma A bajor márka egyik húzómodellje teljesen megújult és most már villanyhajtással is kérhető.
- Apple Watch Nike S6 44mm Space Gray LTE, ajándék új szíjakkal, üvegfóliával és ütésálló tokkal!
- BenQ MW523 3D DLP Projektor, 3000 ANSI lumen, 143 óra üzemidő + 2db 3D szemüveg + Ingyen posta
- 16" macbook pro m1pro.
- (új, bontatlan) Kingston 8GB DDR4 3200Mhz CL22 (Foxpost:+1400Ft)
- Új állapotú ASUS TUF Gaming A15 FA507NU - Ryzen 5 7535HS, 15.6FULL HD 144Hz, 1TB SSD, 32GB
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest