Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • paprobert

    őstag

    válasz julius666 #22 üzenetére

    Ha elmaszatoljuk az "AI-t használnak majd a grafikához" kifejezés jelentését, akkor könnyen eljuthatunk oda, hogy igazából már 15 éve AI-t használunk a HW Tessellation bemutatása óta, csak nem vettük észre. Ne tegyük.

    A példád nem real time, és kb. csak fresnel pingálás és tonemapping réteg szint. Láttam pár éve, és érdekes volt. Ez 10%-nyi hozzáadott grafika, néhol regresszióval. Nem full, 0-ról 100%-ra húzott, mátrixműveletes grafikai pipeline.

    "buta, 2000-es évekbeli szintet megütő kimenetet, amit aztán az AI felhúz fotorealisztikusra"
    Ez, a kolléga és az általad felvetett állapot nem a következő generációban jön el. És főleg nem szánalmas, néhány tíz-száz TOPS teljesítmény mellett.
    Évtizedek, és több tízezerszeres teljesítménytöbblet kell majd. Úgyhogy be lehet fejezni a csodavárást holnaputánra.

    PC-n elég jól lehet követni, hogy hogyan áll a csúcs grafika, és mit ad hozzá az AI a látványhoz.
    Én is már várom 1-2 éve, hogy a DLSS mikor válik sebességnyerő funkcióból egy extra grafikai szintté (a ray reconstruction már majdnem ez), de még nincs itt, és nem tudjuk mennyire lesz fajsúlyos.

    [ Szerkesztve ]

    640 KB mindenre elég. - Steve Jobs

Új hozzászólás Aktív témák