Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz M3kk #1509 üzenetére

    Nem hiszem, hogy a driver fogná vissza ennyire. Az 1GB-os verzió eredménye érthető, így sem sávszélesség problémái vannak az R600-nak, ezen a szinten a GDDR4 nem segít. Az 1GB-os verzió csak akkor lesz gyorsabb az 512MB-osnál, ha 512MB-nál több memóriát igényel majd a program.
    A teljesítmény azért nem nagyobb a 8800GTX-nél, mert a jelenlegi játékoknak a G80 fekszik inkább. Az R600 nyers shader erőre lett tervezve, és nagyon magas ALU-Tex arányra.

    Tulajdonképpen minden D3D generáció váltás új elképzeléseket szül. Ezek akkor jók ha fokozatosan lesznek bevezetve. Ilyen volt a D3D7-D3D8 áttérés. Ellenben a Hát a D3D8-D3D9 váltást némileg akadályozta az FX karik képességei. Ez sajnos nem következetesen ment végbe. Az nv tartotta a fejlesztőket addig míg ki nem jött az új szériája és utána bumm, jött a drasztikus teljesítményesés. Persze ez csak az FX tulajokat érintette rosszul. Akkor is kivolt kövezve egy út amit az MS és a fejlesztők elképzeltek, de csak később tudták alkalmazni. Most is van biztosan elképzelés a jövő megoldásairól, az a probléma, hogy nem tudjuk mi az (ha az MS elképzeléseinek megfelelően fejlődik a grafika akkor az az R600-nak kedvez majd). Az egyik véglet, hogy maradnak a jelenlegi megoldások és a jelenleg mutatott teljesítmény lesz mérvadó. A másik véglet, hogy elmennek a fejlesztők az AMD elképzeléseinek az irányába és a G8x teljesítménye drasztikusan visszaesik, mint anno az FX-nél. Remélhetőleg valamilyen köztes kompromisszumot választanak és azzal a felhasználók is jól járnak.

Új hozzászólás Aktív témák