- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Hobby elektronika
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Projektor topic
- Milyen egeret válasszak?
Új hozzászólás Aktív témák
-
dareee
tag
remek kis kártya ez,jó teljesitménye van :p
egy gondom van már csak,az ati cc miatt and jelet nem tok tenni,valaki nem tudná hogy lehet megcsinálni?kiveszem a hot keys-ből akkor meg nem reagál semmit,elöre is köszi
-
dareee
tag
remek remek,müködik....30 Hz-el növeltem mindkét értéket és 300-al több pontot kaptam a teszten,a hömérséklet 50-55 fok között van,az még normális?
jah és még ha driveren állitom a standard settingset az segit hogy a teljesitménye jobb legyen?
-
-
dareee
tag
valakinek a segítségét szeretném kérni,tuningolni szeretném a pc-m ,csak eléggé kezdő vagyok benne,ati radeon 2600 prom és amd 4600+ os procim van ezekkel szeretnék valamit kezdeni,aki tud segiteni az kérem szoljon pm-be vagy itt :p
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fájlformátumok a gyakorlatban: ProRes, H.265, AV1
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Battlefield 6
- Hobby elektronika
- Sorozatok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
- Dell USB-C, Thunderbolt 3, TB3, TB4 dokkolók (K20A) WD19TB/ WD19TBS/ WD22TB4, (K16A) TB16/ TB18DC
- DELL PowerEdge R630 rack szerver - 2xE5-2650v3 (20 mag / 40 szál, 2.3/3.0GHz), 32GB RAM, 55992Ft+ÁFA
- Apple iPad air 4 64GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 14 Stílusos megjelenés, megbízható teljesítmény- Használt, karcmentes 3 hónap gari!
- DELL Precision 5540 Workstation i7-9850H Nvidia Quadro T2000 32GB 512GB 15.6" 1év garancia
Állásajánlatok