- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
Új hozzászólás Aktív témák
-
Karma
félisten
Az alacsony targetSdkVersionnek egyébként van egy olyan mellékhatása, ami azért fenéken tud harapni a jövőben: 11-es API szint felett tilos UI szálon hálózati kommunikációt végezni (NetworkOnMainThreadException dobódik), de ha a targetSdkVersion kisebb ennél, az új androidos eszközök se akadnak fenn miatta - hogy ezáltal a régi, nem frissített alkalmazások ne dőljenek össze.
“All nothings are not equal.”
-
vz12
tag
Siker!
Először a manifest fájlt babráltam (minSdkVersion="9", targetSdkVersion="9", külön és együtt is), ekkor az Eclipse a .java fájlomat (az összes import-ot) kidekorálta piros X-ekkel, azaz még a Normalizer nélkül is hiba.
Visszatettem "8"-ra mindent, majd a Project/Properties-ben a "Build Target"-et az addigi Android 2.2-ről átállítottam 2.3-ra, ekkor nem volt hiba, beírtam a Normalizer-es kódot, és az Eclipse fel is ajánlotta a Normalizer importját, azaz minden rendben. Ráadásul még működött is, a korábbi 2.2-es AVD-vel is ment a Normalizer-es kód (!!!) Persze - gondolom - át lett verve szegény szimulátor a "Build Target" átállításával, hiába 2.2-es a szimulátor, ha 2.3-as "motor" lett alátöltve.Viszont így nem tudom hogy "igazi" 2.2-es fizikai eszközön mi történik, erre kíváncsi lennék.
Beletettem try-ba a Normalizer-es kódot, catch-be a Map-es kódot, a debugolás szerint az így beállított környezetben a 2.2-es szimulátorban hibátlanul lefutott a Normalizer-es kód, és nem is ment át a catch-be. (Egyébként amikor beletettem a try-ba egy nullával osztást, akkor átment, és szépen lefutott a catch-es rész, az eredmény ugyanaz lett!)
A két módszer sebességre és végeredményre is megegyezik a szimulátorban is, meg a 2.3-as telefonomon is. Sajnos nekem nincs Android 2.2-vel fizikai eszközöm, így nem vagyok benne biztos, hogy ott a catch-ben landolna a folyamat, elképzelhetőnek tartom, hogy ott kiakad a program.
Mivel sebességben egyforma a két módszer, a nem ékezetes betűk meg nem igazán érdekelnek, így talán biztonságosabb ha csak a Map-es módszert hagyom benne, a Normalizer-est meg megjegyzem magamnak a későbbiekre nézve, de itt kiszedem. Persze hagyhatnám is a 2.2-t a csudába, de egyelőre még inkább megtartanám.
Erről mi a véleményetek?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs