Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz deadwing #9252 üzenetére

    Az én elképzelésem a helyzetről, hogy mivel az Nv drivere több szálat futtat, így a kritikus részek, amikor rengeteg munka hárul a driverre, ott kevésbé fogy el, mint AMD alatt. Ezért nem öli meg. Ennek viszont az az ára, hogy gyengébb procikon elméletileg gyengébben szerepel, valamint a játékfejlesztőknek is ehhez kell alkalmazkodni. Tehát az Nv-nek jó, az Nv felhasználóinak addig jó, míg az FPS-t nézik csak, ugyanakkor a PC-s játékok és játékosok szempontjából nem biztos, ha emiatt (is) gyengébb alkotások születnek. Tehát úgy fest, csak az Nv nyer ezzel.

    (#9254) Egon: A gond, hogy ehhez kellett egy AMD és egy Mantle is. ;) Közben meg az Nv hülyére kereste magát a Maxwellekkel és a Dx11 driverükkel, az AMD pedig eléggé nem áll jól most. De amúgy a DX12/Vulcan API-nak maximálisan örülünk. :R

    (#9255) Ren Hoek: Akinek ehhez nincs képessége, azoknak marad a DX11.3. Rosszabb nem lesz nekik sem, mint eddig, de akinek megvannak a képességei, már fog tudni jobbat alkotni, mint amit a DX11 megenged.

    (#9260) gbors: Kicsit sarkosan fogalmaztál. Az AMD drivere sem esik össze, egy-két szélsőséges esetet leszámítva. Nekem pl. 4,4Ghz-re húzott i5 4690K volt a BF4 alatt, és a 290-essel sem esett a legdurvább jelenet alatt multiban 45-50FPS alá FHD maxon, pedig nagy pálya, és 64 fő volt rajta. Ultra helyett High-ra rakva már végig stabilan 60 felett volt, de inkább 70-100, grafikailag is alig látszott valami a némileg kevesebb repkedő szirszart leszámítva. Mantle alatt is hasonlóan jól ment, Ultra-n.

    Szóval én úgy gondolom, az Nv részéről ez a driveres taktika nem "megoldás" egy problémára (ahogy fogalmaztál), hanem egy kompromisszumot igénylő helyzetben egy szélsőség. Az optimum az lett volna, ha hasonló szintre lövik be egymást a gyártók, és egyik sem próbál előnyt kovácsolni magának mindenki más kárára...

Új hozzászólás Aktív témák