- Stratégiai biztonsággal védekeznek a dráguló memóriák ellen a gyártók
- Akadozásmentesítő csúcskiterjesztést kapott a Vulkan API
- Titkos Aluminiumot tervez a Google a PC-khez
- Mindenkinél több és erősebb AI gyorsítót ígér Elon Musk
- M.2 csatlakozók terén (is) jónak ígérkezik az MSI közelgő AMD-s alaplapja
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz
huskydog17
#46706
üzenetére
"akkor saját maga (tehát a felhasználó, a játékos) kicserélheti kedve szerint bármelyik verzióra"
Itt azért felmerülnek problémák, akár jogi, akár biztonsági szempontból."...ezzel a DLSS teljesen automatikusan lefrissíti magát, a fejlesztőnek nem kell vele foglalkozni. Ez a fejlesztőnek és a játékosnak is jó."
Nyilván látták, hogy a kézi DLL cserélgetés problémás, megoldották, bár azért nem az igazi, hogy csak fejlesztői jóváhagyással működik. Persze, hogy ez mennyire jó, azzal lehetne vitatkozni."a fejlesztők túlnyomó többsége a büdös életben nem fog nekiállni átírni az FSR forráskódját"
Miért kéne átírják?
A nyílt forráskód nem csak az átírás lehetőségéről szól, hanem fontos a könnyebb hibakezelés, és hogy nincsenek külső DLL-ek sem."A felhasználóknak inkább a "feketedoboz" kell, mert egyszerűen jobb minőséget ad."
Ahelyett, hogy vennének egy normális videókártyát, amihez nem kellenek ilyen szuboptimális megoldások, és elbírja natívan.... Ha már fontos a minőség, ugyebár.
"ha egy játékban kizárólag FSR-t teszik elérhetővé, ezzel csak a játékossal (vásárlóval) szúrnak ki"
Egy kiadónak minden technológia beépítése plusz költség, amit utána karban is kell tartani. Persze, kiszúrásból is kimaradhat, de azért más szempontból ez is egy őrület, hogy ugyanarra a feladatra rakjanak bele 3-féle megoldást is. Aztán meg csodálkozunk, hogy a mai játékok tele vannak feature-ökkel, aztán a fele nem működik kiadáskor....
Említetted az Nv piaci részesedését, itt azért hozzátenném, hogy a DLSS-hez RTX kártya kell, ami nyilvánvalóan lényegesenen kevesebb, mint a teljes piaci részesedésük. Én ezt is hátránynak látom, a black box jelleg mellett.#46709 b. : A gond, hogy akkorát nem ugrottak, mint a felhasználói igények... Legyen magas felbontás, pl. 4K az 4X annyi számolnivaló pixel, mint a FHD-n, legyen magas frissítés, sokan tolják 144Hz vagy gyorsabb megjelenítőn, legyen realtime RT, régen egyetlen sugárkövetett képkockára perceket vártál....
#46711 gejala: Lehet azért, mert közben 60%-al drágább is lett.
-
Kolbi_30
őstag
válasz
huskydog17
#46706
üzenetére
Vagy csak ugy kene optimalizálni a játékokat, hogy ne legyen ezekre szükség...
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Ubiquiti hálózati eszközök
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Amazon Kindle
- Revolut
- Direct One (műholdas és online TV)
- Gaming notebook topik
- Kuponkunyeráló
- Milyen videókártyát?
- Az iPhone Air buktája elkaszálhatta vékonyítási lázat
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...
- HIBÁTLAN iPhone 12 Mini 64GB White -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3644, 100% Akksi
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3852, 100% Akksi
- Apple iPhone 16 Pro Max Natural Titanium Titán dizájn, Pro kamera,100% akku,2026. 02. 11
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S24/Samsung Galaxy S24+/Samsung Galaxy S24 Ultra
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 8600G / 6700XT 12GB / 16GB DDR5 / 512 SSD + 2TB HDD!
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

A nyílt forráskód nem csak az átírás lehetőségéről szól, hanem fontos a könnyebb hibakezelés, és hogy nincsenek külső DLL-ek sem.


