Új hozzászólás Aktív témák
-
Azért lettek egymásra szabva mert ez egy Microsoft szabvány és Nvidia ehhez tervezte a hardvert. Microsoft kiadta az alapjait és a gyártókra bízta ehhez a hardverek fejlesztését.
Az hogy ez mennyi hibát és rugalmasságot tartalmaz nem tudom, biztos keveset.
Majd évek alatt csiszolódik ezt mutatják a a folyamatosan érkező fejlesztések.
Mi nem került bele? ezt nem értem..
A konzolok az az Xbox lehet maximum és azon belül is a PC + Microsoft címek, mert a Ps nem DXR alapú RT-t használ egyértelműen. Ezért kerül átdolgozásra minden konzol port Pc re kiadás elött..két dolgot árulj el nekem.
első:
Nvidiának mennyiből tartana elhagyni a fixfunkciós részegségeket ( ez kb 7- 10 % amik RT re vannak szánva) és mit nyerne /veszítene azzal ha elhagyná?
Vagy azok mellett miért ne menne rajtuk bármilyen általános RT? hisz szinte az összes RT eljárás amit beemelnek kompatibilis a többi gyártóval....vagy szerinted az Ada-n -Turingon- Amperen nem menne egy általános DXR -t támogató eljárás? Miért ne menne? A IC nincs használva RT re még AMD címeknél sem ,mert nem arra való, hogy BVH-t operáljanak vele. Raszterben erős az Nvidia is , sávszél pedig van rajtuk, a nagy L2 elméletileg ezen segít az Ada-nál.
Crytek féle SVOGI ban a Turing széjjel verte a konkurenciát, és az Ampere sem lassult le pedig itt nincs RT mag használva állítólag, kizárólag az AMD gyorsabb tőle de Nvidia nem lassabb vagy kerül az AMD mögé. Ez egy általános eljárás mindenen is fut..
A második:
Azt áruld el nekem ismét leírva már 3x hogy az Intelnél ugyan olyan jól megy a raytracing azonos raszterképességű kártyákon és RX 7000 is sokat fejlődött azokban a címekben amiknél a 6000 gyengélkedik. Hogy lehetséges ez hogy pusztán hardveres fejlesztéssel a szerinted Nvidiára szabott játékokban ennyit gyorsult az AMD és Intel gyorsabb mint az Nvidia? .
igen egymásra vannak szabva az RTX kártyáka DXR hez nem pedig a DXR az RTX hez ez látszik ,hogy pusztán pár hardveres fejlesztéssel beérhető az Nvidia, de annyi hogy AMD lemaradásban volt ezzel 1,5 generációval és most már azt vizionálod hogy hátráltatva vannak, miközben Nvidia már a 3. generációt adja ki DXR re és folyamatosan támogatja általános eljárásokkal amik mennek az összes gyártó kártyáin. . -
PuMbA
titán
Itt az lesz a kérdés megint, hogy kié lesz jobb megoldás és ha a megoldás jó, akkor ki készül el gyorsabban. Az AMD RT API-ja is még idő mire elkészül és az NVIDIA is dolgozik a témán, ahogy írtad is a Micro Mesh-sel például. Ezen kívül ugye az RTXDI-jal, ami a mostani néhány fényes limitet feldolja a DXR keretein belül és AMD-vel is kompatibilis. Ezt a Cyberpunk 2077-ben láthatjuk ez évben, tehát az NVIDIA úgy néz ki az első gyorsítást elhozza nekünk.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Apple iPhone 13 Pro / 128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó garancia / Akku : 100%
- Új Lenovo V15 G4 FHD i5-13420H 4.6Ghz 8mag 16GB RAM 512GB SSD Intel UHD Graphics XE Win11 Garancia
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B550M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD MSI SuprimX RTX 3070Ti 8GB Zalman Z1 PLUS 750W
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5600X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 4070 12GB Rampage SHIVA Cooler Master 750W
- ÚJ BONTATLAN Apple Macbook Air 15,3 M4 10C CPU/10C GPU/16GB/256GB - Silver - HUN- MW1G3MG/A 3 év gar
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest



