- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Megjöttek a be quiet! Pure Loop 3 sorozatú kompakt AIO-i
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Milyen videókártyát?
- RAM topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Notebook hibák
- Projektor topic
- Apple MacBook
- Azonnali fotós kérdések órája
Új hozzászólás Aktív témák
-
Azért lettek egymásra szabva mert ez egy Microsoft szabvány és Nvidia ehhez tervezte a hardvert. Microsoft kiadta az alapjait és a gyártókra bízta ehhez a hardverek fejlesztését.
Az hogy ez mennyi hibát és rugalmasságot tartalmaz nem tudom, biztos keveset.
Majd évek alatt csiszolódik ezt mutatják a a folyamatosan érkező fejlesztések.
Mi nem került bele? ezt nem értem..
A konzolok az az Xbox lehet maximum és azon belül is a PC + Microsoft címek, mert a Ps nem DXR alapú RT-t használ egyértelműen. Ezért kerül átdolgozásra minden konzol port Pc re kiadás elött..két dolgot árulj el nekem.
első:
Nvidiának mennyiből tartana elhagyni a fixfunkciós részegségeket ( ez kb 7- 10 % amik RT re vannak szánva) és mit nyerne /veszítene azzal ha elhagyná?
Vagy azok mellett miért ne menne rajtuk bármilyen általános RT? hisz szinte az összes RT eljárás amit beemelnek kompatibilis a többi gyártóval....vagy szerinted az Ada-n -Turingon- Amperen nem menne egy általános DXR -t támogató eljárás? Miért ne menne? A IC nincs használva RT re még AMD címeknél sem ,mert nem arra való, hogy BVH-t operáljanak vele. Raszterben erős az Nvidia is , sávszél pedig van rajtuk, a nagy L2 elméletileg ezen segít az Ada-nál.
Crytek féle SVOGI ban a Turing széjjel verte a konkurenciát, és az Ampere sem lassult le pedig itt nincs RT mag használva állítólag, kizárólag az AMD gyorsabb tőle de Nvidia nem lassabb vagy kerül az AMD mögé. Ez egy általános eljárás mindenen is fut..A második:
Azt áruld el nekem ismét leírva már 3x hogy az Intelnél ugyan olyan jól megy a raytracing azonos raszterképességű kártyákon és RX 7000 is sokat fejlődött azokban a címekben amiknél a 6000 gyengélkedik. Hogy lehetséges ez hogy pusztán hardveres fejlesztéssel a szerinted Nvidiára szabott játékokban ennyit gyorsult az AMD és Intel gyorsabb mint az Nvidia? .
igen egymásra vannak szabva az RTX kártyáka DXR hez nem pedig a DXR az RTX hez ez látszik ,hogy pusztán pár hardveres fejlesztéssel beérhető az Nvidia, de annyi hogy AMD lemaradásban volt ezzel 1,5 generációval és most már azt vizionálod hogy hátráltatva vannak, miközben Nvidia már a 3. generációt adja ki DXR re és folyamatosan támogatja általános eljárásokkal amik mennek az összes gyártó kártyáin. . -
PuMbA
titán
Itt az lesz a kérdés megint, hogy kié lesz jobb megoldás és ha a megoldás jó, akkor ki készül el gyorsabban. Az AMD RT API-ja is még idő mire elkészül és az NVIDIA is dolgozik a témán, ahogy írtad is a Micro Mesh-sel például. Ezen kívül ugye az RTXDI-jal, ami a mostani néhány fényes limitet feldolja a DXR keretein belül és AMD-vel is kompatibilis. Ezt a Cyberpunk 2077-ben láthatjuk ez évben, tehát az NVIDIA úgy néz ki az első gyorsítást elhozza nekünk.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Viccrovat
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Energiaital topic
- Android játékok topikja
- Megjöttek a be quiet! Pure Loop 3 sorozatú kompakt AIO-i
- Goddess of Victory:Nikke
- További aktív témák...
- 35" ASUS ROG Swift PG35VQ curved GAMER monitor
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B650 R7 7800X3D 32GB DDR5 1TB SSD RTX 4080 16GB ZALMAN I3 NEO Corsair 850W
- iKing.Hu - Apple iPhone 15 Plus Black Használt, karcmentes 256 GB tárhely 3 hónap garancia!
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5600X / RTX 3070Ti / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest