Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #37837 üzenetére

    A legtöbb játék 1 GB-os vagy 256 MB-os allokációkkal dolgozik. Leginkább azért, mert az AMD, az Intel és az NV ezeket ajánlotta régebben (AMD/Intel a 256 MB-ot, míg az NV az 1 GB-ot). Ma az AMD már inkább azt mondja, hogy a legjobb a konfigurálható allokáció, mert azt driver és hardver párosokra lehet szabni. Csak ezt könnyű ám mondani, meg ugye ez sokaknak leesett már az elején. A kérdés mindig is az volt, hogy miképpen lehetne egy olyan memóriamenedzsmentet írni, ami tényleg jól működik kicsi és nagy allokációkkal is. Ezért nem láttunk még olyat, amit a Resident Evil 2 hoz.

    Nézd a fejlesztő szemével. Nekik az lett volna a legegyszerűbb, ha írnak a kódba egy sor ellenőrzést, ami ha detektálja a 8 GB vagy kevesebb VRAM-ot, akkor kiszürkíti a High beállítást. Ha mondjuk olvassák most ezt a topikot, akkor valószínűleg elgondolkodnak rajta, hogy felesleges volt azt a kb. 5000 sort beírni, annak érdekében, hogy a 8 GB-os VGA-kat ne kelljen kötelezően medium szintre rakni, mert láthatóan nem nagyon értékelitek a munkájuk jelentőségét.

  • HSM

    félisten

    válasz b. #37837 üzenetére

    Erre a nettó hülyének nézésre ha nem haragszol, inkább nem írnék semmit: "+ olvass utána hogy működik az inkluzív cache.Erről beszélek már tegnap óta.". :U

    Lehet, ez az a pont, amikor vissza kéne venned az arcoskodásból. ;)

    A fiktív, megalapozatlan állításaiddal pedig sajnos nehéz érdemben vitatkozni. Nem fogom neked nulláról leírni a szabadidőm kárára, hogy működik egy játékmotor. :N

Új hozzászólás Aktív témák