- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Apple MacBook
- Milyen videókártyát?
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Szenzorosan védett 12V-2x6 kábel jött az ASRock berkeiből
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Petykemano #35071 üzenetére
Igen. De mint írtam, a hardveren belül ez egy kis áramkört igényel, plusz egy extra hardverállapotot. Tranzisztor szintjén nem igazán lehet több százezernél, ami elenyésző a mai sokmilliárd tranyós lapkáknál. Ilyenkor többet jelent a tesztelhetőség, mint a tranyóval való spórolás, mert ha először van hardvered rá, akkor először tesztelheted, és elsőként is jössz rá olyan limitekre, amelyek a második generációnál számítani fognak. A DX12 és a Vulkan API-ra sem azért az írja az AMD a leghatékonyabb drivereket, mert náluk okosabbak a programozók, hanem azért, mert nekik volt egy Mantle-jük, és mindenki előtt két évig tesztelhették, hogy mi az ideális stratégia erre. Bizonyos projekteknél fontos az idő, mint tényező, amikor egy újítást teljesítményét nem olyan nehezen befolyásolható tényezők határozzák meg, mint a compute, vagy a memsávszél. Utóbbi két esetben nyilván nem sokat lehet nyerni az idővel, hiszen eleve egy olyan tényező limitál, amivel nehéz mit kezdeni az általános fejlődésen túl. Egy primitive shader olyan dolog, amit nem igazán a compute vagy a sávszél fog limitálni, hanem sokkal inkább a szoftveres háttér, illetve a hardverállapotra vonatkozó optimális paraméterezés. Itt az idő sebességet jelent.
-
válasz
Petykemano #35071 üzenetére
Valamelyik új játékban használák a primitive shadert, csak most nem jut eszembe melyikben. De ugye a primitive shader "okoskivágását" szabványosan is meg lehet oldani nagyjából, legalábbis Abu írta, hogy compute shaderrel is megcsinálható (s ezt is használják már valahol), de gondolom nem annyira hatékony, hisz a compute shader az a futószalagon kívül van. Cserébe bármire használható, s a compute shader futhat async compute-ként, a grafikus futószalag mellett párhuzamosan.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Megjött a jubileumi Pixel széria
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- Spórolós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Battlefield 6 - Fókuszban a PC-s kiadás
- Mobilinternet
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Milyen program, ami...?
- További aktív témák...
- Apple iPhone 13 / 128GB / Gyárifüggetlen / 12Hó Garancia / 89% akku
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3004
- Bomba Ár! Fujitsu LifeBook E780 - i5 I 4GB I 250GB I DVDRW I 15,6" HD I Cam I W10 I Garancia!
- iKing.Hu - Xiaomi 14 Ultra Ultra White Használt, karcmentes állapot, Kamerás csúcsmobil
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R3 3100 16GB DDR4 120GB SSD 1TB HDD GTX 1050 Ti 4GB ZALMAN S2 TG Chieftec 500W
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: FOTC
Város: Budapest