Hirdetés
- Elsőként veti be DRAM lapkák gyártásához a High-NA EUV-t az SK Hynix
- IFA 2025: Az Acer sem hagy minket 720 Hz-es monitor nélkül
- Megérkezett a Dolby Vision 2
- IFA 2025: Játék mellett munkára is ajánlott az új kimaxolt Predator notebook
- A cache-rendszeren és a multiprocesszoron változtat az AMD-féle UDNA
- Milyen alaplapot vegyek?
- Hobby elektronika
- Házimozi belépő szinten
- OLED TV topic
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Új verzió érkezett a Huawei MatePad 11.5-ből Magyarországra
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen házat vegyek?
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
namaste #30552 üzenetére
Egyszerű, csak meg kell hallgatni, amit mondanak. A kernel meghajtó server szálai rengeteg stallt eredményeznek, ami a processzoridő jelentős részét kihasználhatatlanná teszi. Látható, hogy deferred context mellett több aktív szerver szál van, és bár ez az Oxide esetében picit pozitív változást eredményez, azt is elmondták, hogy többen negatív változást tapasztaltak. Emiatt hibás a deferred context koncepciója. Ahogy átváltottak explicit API-ra hirtelen elkezdett az egész skálázni.
Mindenki fejlesztett többszálú drivert, és ezeket használják is. Amikor ezt a munkát elkezdték, akkor még nem tudták, hogy ez az egész nem sokat ér. A tapasztalat hozta meg a kijózanító pofont és erre volt reakció az explicit API-k fejlesztésének elkezdése.Nem tudom, hogy az NV meddig tárolja a korábbi press előadásait, de azt tudom, hogy mindenképpen press engedély kell hozzá, tehát ha nem vagy regisztrálva az NV-nél újságíróként, akkor nem engedik ezekhez a hozzáférést. Ezt nagyon komolyan veszik, még a PDF-eket is titkosítva nézhetem meg, benne lesz a letöltött állományban a neved és az azonosítóm, illetve online kapcsolat kell a megnyitáshoz.
Az rendben van, hogy a hardver így működik, de az NV pont ezt magyarázta, hogy nem ezt kell nézni, hanem azt, hogy az API mit enged meg.
A konstans puffer a GPU számára írható. Ugyanolyan pufferként kezeli a hardver, mint egy másikat. Az API nem engedi meg az írását, és mivel a meghajtó sem tudja ezt felülbírálni a D3D12-ben elvesztik erre a trükközést, hacsak nem csinálnak minden alkalmazásra speciális hacket, ami nyilván nem realitás. Eddig csak a Hitmanre vállalták be, mert az nagyon rosszul futott.Ahogy a strukturált puffer is cache-elt a GCN-en, tehát mindegy, hogy egy puffer konstans vagy strukturált. Az elérése ugyanolyan gyors. A GeForce-oknak ez nem mindegy.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Újra Akcióban!!! Ducky One 2 Mini és SF billentyűzetek a bolti ár töredékéért! Számla+Gari
- Samsung Galaxy S23+ 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 16 Pro Max 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- MacBook felváráslás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- LG 34WQ75X-B - 34" Ívelt IPS Panel - 3440x1440 2K QHD - 60Hz 5ms - FreeSync - USB Type-C 90W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest