Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fred23

    nagyúr

    válasz ityam #95815 üzenetére

    "Engem már akkor is zavart ha kicsit is 20 alá esik a FPS"
    Engem is, ami azt illeti, sőt: már 25 alatt is szinte fájt. De mégis gyakran kísérleteztem az 1024x768-as felbontással, néztem a FRAPS-ot, és próbáltam valahogy elérni ezen a magasabb felbontáson a megfelelő sebességet, többnyire kevés sikerrel. Kedveltem az AF-et, de általában lemondtam még róla is. Meg bármi élsimítás?: ugyan. :DDD 800x600-ban játszottam általában majd' minden szépítőt kikapcsolva, viszont 32 biten, mert a leggyakrabban tolt játékaimon ez tényleg sokat ért számomra. Talán 2-3 cím volt, ahol megérte 16 bitre váltanom, és nem zavart a képminőség.

    DarthSun: Az már jó súly a magasságodhoz, tán nem vagy veszélyben.

    arn: Deus Ex (2000)-nél a 16 bit tragikusan csúnya képet ad, én meg azt játszottam tán a legtöbbet. Ez így kihatott más játékokra is, ahol kibírtam volna éppen 16-on is, csak már nem akartam, mert elvette a kedvem a korábban tapasztalt látványvilág.

    jokeph: 171/110-ről indultam, kábé el tudom képzelni így a formád. :D Ezen már büszke 100 kilós vagyok, már leadtam 10-et. Akár 5-10 évet is nyerhetek a fogyásommal, és mivel szeretek élni, nekem ez sokat jelent. Perpill a terv az, hogy meglegyen minimum a 80 leélt év. Nem irreális elképzelés talán. 75 kilóra szeretnék lemenni, és azt tartani aztán életem végéig.

  • Bile Demon

    őstag

    válasz ityam #95815 üzenetére


    Az AA a lépcsőket simítja el. (Engem se zavart annyira, mert kis monitoron, nagy felbontással és nem túl jó szemmel egyáltalán nem zavaró.)
    Az AF a textúrákat élesíti, ami az egész képen nagy felületeken látszik.

  • arn

    félisten

    válasz ityam #95815 üzenetére

    A 3dmarkok eleg jol kovettek az adott ev tipikus felbontasat, de ez nyilvan fuggott az illeto monitormereterol is. A 90es evekben a sw rendernel az uj cimeknel 15fps is jonak szamitott, ez a 25-30 koruli fps csak a 3ds kartyakkal jelent meg. Az igy szocializalodott gamerek nem csoda, hogy nem acsingoztak a 60fpsre, foleg, hogy 2000 kornyeken kevesen engedhettek meg maguknak combos gepeket. Persze az akkoriban kezdodott kompetitiv korszakbol mar lehetett hallani, hogy vmi minimal grafikaval jatszanak.

    A 32 biten nem tudtom mit lehetett nem latni, 16 biten rohadt pottyos es foltos volt minden - 99ben mar csak 32 bitet hasznaltam.

    Az af es aa meg a 9700pro idokben is nagyon megvagta a teljesitmenyt, csak ezutan kezdett “olcsobba” valni. Szvsz akkoriban tobbet hozott a konyhara, ha a low poly modellek helyett nott a 3d modellek felbontasa, de mar a revolt is tamogatott aat es afet 99ben.

Új hozzászólás Aktív témák