Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Raymond

    félisten

    válasz izomman1 #4042 üzenetére

    dzsiizusz moder of krajszt:

    Oculus Home per pillanat. Most mar vilagos miert van ott az amit linkeltel? Sima Google szindroma.

    Lehet megbanom ezt hogy beirom, de azt hiszem abba lehetne mar hagyni. Megvetted a cuccot es kesz, tenyleg ennyire megbantad legmelyen hogy non-stop bizonygatni kell magadnak hogy jo dontes volt es nem dobtal ki 900EUR-t az ablakon? Ha hasznalod es elvezed akkor megerte. Ha nem, akkor meg ezek a hozzaszolasok es az orlodesed ugy alltalaban ugyse segit semmit. Max eladod es tulteszed magad azon amit buktal rajta.

    Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

  • M3nyus

    aktív tag

    válasz izomman1 #4042 üzenetére

    Bízom benne hogy még szoftveres gondok vannak és későbbiekben orvosolják. Én mindenesetre hozzáadtam a rift rendelésemhez plusz két kamerát, ha megy tökéletesen hárommal, akkor megválok a negyediktől.

    Én vagyok M3nyus!

  • clyvejhamma

    aktív tag

    válasz izomman1 #4042 üzenetére

    Ha követted volna az eseményeket az elejétől akkor tudnád, hogy nem rossz irányba indultak a mozgáskövetés kapcsán, hanem kifejezett cél volt a lehető legegyszerűbb működés! Ne legyen mozgó alkatrész ami könnyen elromolhat, alapvetően legyen passzív a rendszer. Ezért tökéletesítették a kamerás-infrás követést.

    Alapvetően okuluszéknál a room-scale azért nem volt meghatározó, mert az emberek 90%-nak nincs akkora helye, hogy ki tudja használni. Ezért javasolják a 180 fok körüli játéktér kialakítását a fejlesztőknek. Azért azt be kell látni, hogy normális room-scale élményhez (hogy ne kocold le állandóan a falakat) kell egy min. 5x5-ös méretű helyiség. Kinek van erre lehetősége? Bútorok nélkül egy üres szoba, csak játszani? :)

    A legnagyobb probléma a room scale esetén mégis az, hogy a fizikai/valós mozgás és annak virtuális megfelelője nem megoldott. Pl. ott vagy egy szobában, bejárkálod a saját szobádban, majd megállsz az egyik sarokban mert ott érdekes valami, ezután egy room scale játéknál vissza kellene battyogni a szoba közepére, hogy a következő helyiségben megint középen legyél...
    Tudom, van virtuix omni, de ezek szerintem nagyon gyerekcipőben járnak még...
    Persze vannak demók, játékok amik élvezetesek de azok a Touch-al sem lesznek sokkal rosszabbak...

    Bár nagyon jól kitalált és pontos rendszer a Valve-é, azért lehet olvasni nem kevés véleményt a trackelési hibákkal és az egyszer csak "úszni" kezdő kontrollerekkel kapcsolatban. Kíváncsi leszek 1-2 év múlva hány embernek kell majd kockát cserélnie a setupjában...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák