Hirdetés
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Kiderült kivonul-e a végfelhasználói piacról az SK Hynix
- Teljesen szürreális, ami az RTX 5070 Ti kapcsán történik…
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- DUNE médialejátszók topicja
- VR topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
-
PROHARDVER!
Mára a ProHardver!/IT.News Fórum is nagylétszámú Linuxban jártas taggal büszkélkedhet. Nehéz szinteket felállítani egy olyan rendszer ismeretében, ami annyira sokrétű, hogy teljesen szinte lehetetlen megismerni minden egyes részét. Azt azonban mindenki tudja, hogy kezdő-e vagy sem. Elsősorban nekik szólnak az alábbiak, de érdemes mindenkinek elolvasnia, mint útjelző táblát.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Driss
csendes tag
Sziasztok!
Kezdő vagyok Linuxban..... Elszúrtam, szeretném a segítségeteket kérni.
Suse 9.2 alá megpróbáltam mount-olni a 250 Gb-os NTFS hdd-met. Valószínű, nem a legegyszerűbben csináltam.....
Sikerült, láttam, olvasni tudtam mindent. (Írni nem tudtam oda semmit, még mappát sem engedett létrehozni...)
Az a gond, hogy a partíció infóját azon a meghajtón átírta EzDrive-ra, és mostantól már csak a Linux látja, XP nem... Azt hittem, PartitionMagic-kel lehet rajta segíteni (XP alatt), de észleli, hogy az igazából nem EzDrive partíció, és leáll...
Vissza pedig nem tudtam csinálni a Suse alatt, hogy újra NTFS legyen...
Tud valaki segíteni, hogy mit kell tennem ahhoz, hogy újra lássam XP alatt is azt a 250 Gb-nyi adatot???
Előre is köszönöm a segítségetek!
Üdv!
Driss
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Yettel topik
- PlayStation 5
- World of Warships
- Alaposan helyretette az AI ellenzőit az NVIDIA vezetője
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Messze nyolcezer fölött!
- Samsung kuponkunyeráló
- Kiderült kivonul-e a végfelhasználói piacról az SK Hynix
- További aktív témák...