Hirdetés
- A természettel együtt ébredeznek a hardverek
- A '90-es évek jutnak az eszünkbe az ATK készülő egeréről
- Huszadik születésnapjára eléggé megváltozott az Antec nagytornya
- Még a saját szövetségeseivel szemben is fegyverként használná az AI-t az USA
- Mégis meglepi egy új GeForce-szal a rajongókat az NVIDIA?
-
PROHARDVER!
Mára a ProHardver!/IT.News Fórum is nagylétszámú Linuxban jártas taggal büszkélkedhet. Nehéz szinteket felállítani egy olyan rendszer ismeretében, ami annyira sokrétű, hogy teljesen szinte lehetetlen megismerni minden egyes részét. Azt azonban mindenki tudja, hogy kezdő-e vagy sem. Elsősorban nekik szólnak az alábbiak, de érdemes mindenkinek elolvasnia, mint útjelző táblát.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Driss
csendes tag
Sziasztok!
Kezdő vagyok Linuxban..... Elszúrtam, szeretném a segítségeteket kérni.
Suse 9.2 alá megpróbáltam mount-olni a 250 Gb-os NTFS hdd-met. Valószínű, nem a legegyszerűbben csináltam.....
Sikerült, láttam, olvasni tudtam mindent. (Írni nem tudtam oda semmit, még mappát sem engedett létrehozni...)
Az a gond, hogy a partíció infóját azon a meghajtón átírta EzDrive-ra, és mostantól már csak a Linux látja, XP nem... Azt hittem, PartitionMagic-kel lehet rajta segíteni (XP alatt), de észleli, hogy az igazából nem EzDrive partíció, és leáll...
Vissza pedig nem tudtam csinálni a Suse alatt, hogy újra NTFS legyen...
Tud valaki segíteni, hogy mit kell tennem ahhoz, hogy újra lássam XP alatt is azt a 250 Gb-nyi adatot???
Előre is köszönöm a segítségetek!
Üdv!
Driss
Új hozzászólás Aktív témák
- Mesterséges intelligencia topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kés topik
- Itt a Galaxy S26 széria: az Ultra fejlődött, a másik kettő alig
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Vicces képek
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Pedzegeti az új Xbox irányát a Microsoft
- További aktív témák...
- Vírusirtó, Antivirus, VPN kulcsok GARANCIÁVAL!