- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- CES 2025: mini PC Snapdragon X Elite-tel
- Apple notebookok
- Gaming notebook topik
- Milyen monitort vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Akciókamerák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
-
PROHARDVER!
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak 2023-as konklúziója majd 2024-as konklúziója GalaHU tollából, illetve itt található a fórumtársak cockpitjeinek galériája.
Itt egy nagyon hasznos setup guide, mindenre kiterjedően, angol nyelven.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kennystyle
aktív tag
válasz bulikavagyok #38010 üzenetére
Ez ugye preload, nem kifejezetten a keménységet állítod, hanem valamivel rövidíted a pedálutat, tehát a kezdeti puhább nyomás szakaszt vágod le gyakorlatilag.
Így is úgy is elérsz egy olyan szakaszhoz ahol gyakorlatilag már nincs pedálút, hanem a nyomás erősségét méri a load cell. A brake-performance kit keményebb kis "gumijai" ezt a szakaszt befolyásolják. Minél erősebben kell nyomni annál pontosabban tudod adagolni.
Itt persze azért nagyon bejátszik, hogy milyen erőt tudsz kifejteni.
szerk: gondolok itt arra, hogy pl ha relative gyenge a lábad, lehet lassan fogsz elérni a max fékerőhöz. Itt persze lehet csak századmásodpercnyi eltérésről van szó de ezek adhatnak a kör végére tizedeket.De azt megerősítem, hogy a hard kombináció az gonosz. 2-3 órát úgy letolni egy versenyen erős, én visszacseréltem a softra a kitből és egy minimálisan emeltem a preloadot inkább.
Egyéni a dolog nagyon. Szerintem az a minimál összeg az össz költséghez képest nem sokat számít, jobb ha kéznél van max nem használod, de kipróbálni midenképp érdemes.[ Szerkesztve ]