Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Terminátor 4.

    tag

    válasz ody42 #75 üzenetére

    Hogy hozzászóljak...

    A modellezés az csak egy kis rész. Modellezésre speciel igaz, hogy nagymértékben a térlátásra épül, ezenkívül viszont arányok ismerete is fontos, mondjuk az is lehet a térlátás része, ha valaki nagyon akarja.
    Renderinghez, meg az anyagok elkészítéséhez azonban fényelési, fotózási ismeretek szükségesek. És jó adag kutatás, mert pl. organikus modelleknél iszonyat sokminden számít. Fát, emberi bőr, felhőket, vizet, füvet modellezni iszonyat nehéz, sokkal nehezebb, mint autót. Nagyon nagy mennyiségű tapasztalat kell hozzá, ugyanis az emberi szem nagyon könnyen különbséget tud tenni valódi és irreális dolgok között, ha azok organikusak.
    Animációhoz meg jó adag gyakorlat kell. Egyébként animációban a legjobb, industry standard program a Kaydara Motionbuilder, valaki be is linkelte ide. Szinte semmi másra nem lehet használni, de erre nagyon.

    Egyébként a legnagyobb 3D programok: 3dsmax, Softimage XSI, Alias Maya, Cinema 4D, Lightwave. Ez az 5 nagy program van, a többi az a középkategória (Truespace, stb). Érdemes profinak lenni a köztük lévő különbségekben, mielőtt választ az ember, mert nagyon megszívhatja a későbbiekben. Lightwave-et pl. én nem állnék neki tanulni, haldokló platform.
    Ha magyarországon könnyen pénzt akartok keresni, akkor Max és Maya, mert nálunk ezeket használják a stúdiók.

Új hozzászólás Aktív témák