Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cs(|)be

    tag

    Az hogy milyen progival készül a dolog az tökéletesen mind1. Tudok mutatni rengeteg képet ami überdurva és nem tudod megmondani hogy milyen progival készült. Szóval az baromság , hogy a lightwave pl szebben renderel mint a max, mert csak hozzáértés kérdése.
    Jobb helyeken egyébként több tucat ember dolgozik együtt egy-egy projecten és mindenkinek megvan a jól meghatározható feladata. Vannak srácok akik csak azzal foglalkoznak, hogy papíron megtervezzék a jelenetet. Aztán vannak akik csak modelleznek, megint mások csak textúráznak, aztán a világítás , a render, az utómunka..stb..stb.. És természetesen ez nem jelenti azt hogy ugyanazzal a programmal modelleznek mint amivel világítanak.
    Továbbá felejtsd el, hogy az a maya amit a lotr-ban használnak annak bármi köze is lenne ahhoz, amit megveszel a boltba, mert a power cuccokat, ott speci programozó arcok fejlesztik a progihoz, amiket talán pár év múlva majd egy későbbi relase-be beletesznek, vagy megjelenik pluginként.
    Az , hogy melyik területre akarsz specializálódni, csak tőled függ. Nyílván, ha pl szabad kézzel nem tudsz jól rajzolni, ne akar mate painter lenni, de ettől még pl modellezhetsz nagyon jól.
    A hardwer még a dolgok legkönyebb része, mivel a mai árak mellett , már ''nevetséges'' összegekért elég komoly számítási teljesítményhez lehet jutni. Jókat mosolygom amikor mondjátok hűű nekem egyszer eddig meg addig renderelt a gépem. A render időtartama és minősége nem függ egymástól. Továbbá egy egy jelentet layerenként, azaz rétegenként renderelnek le többnyire, azaz külön az árnyékot, a csillanást, a hátteret, a modelleket, akár a modell egyes részeit, hogy aztán az utómunka során olyanra finomítsák ahogy nekik tetszik. Pl a Max alapból támagoatja ezt a render layer dolgot.

Új hozzászólás Aktív témák