- Milyen videókártyát?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Asztrofotózás
- Gaming notebook topik
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Levelek hullnak, hardverek érkeznek
Aktív témák
-
Vistaboy
veterán
2010. Január: Érkezik a Windows 7.
Bill Veghte szerint a Windows 7 nem várat már sokáig magára, hiszen 2010 januárjában biztosan megjelenik. Ez már csak szűk 18 hónap fejlesztési idő jelent. Veghte felhívta a figyelmet néhány olyan szempontra, melyet szem előtt tartanak, legfőképpen a Vista egyik sokat szidott problémájára, nevezetesen a kompatibilitási gondokra. Bill Veghte ígérete szerint a Windows 7 és a Vista közötti kompatibilitás elsődleges fontosságú, és semmi olyasmi nem történhet majd, mint ami a Vista megjelenésekor problémákat okozhatott.
Ennek érdekében A Windows 7 ugyanazt az architektúrát alkalmazza majd mint a Vista, így a cégek által házon belül fejlesztett programok nem ütközhetnek kompatibilitási problémába. Majd meglátjuk, hogyan lesz ez a valóságban, ám a törekvés mindenesetre dicséretes. A levél egyébként része annak a kampánynak, amit a Microsoft folytat, annak érdekében, hogy mindenki teljesen tisztában legyen a Windows XP piacról való eltűnésével, és érzékeltesse a Vista és a majdani Windows 7 előnyeit.
Forrás: PC World. -
Vistaboy
veterán
Sziasztok!
A Windows 7-ről még nincsen különálló topik, így engedelmetekkel nyitnék neki egyet, annál is inkább, mivel érdekes hírek érkeztek vele kapcsolatban. Többek között az, hogy a Windows 7-ben fog debütálni a következő DirectX verzió, a DX11. Természetesen sok egyéb újítás is helyet kap majd benne, de azt hiszem, hogy legtöbbünket, mint megszállott játékosokat főleg az új API és a benne rejlő lehetőségek fognak érdekelni.A DX11 legfontosabb újdonságainak egyike a Compute Shader technológia, amely lehetővé teszi a fejlesztők számára, hogy a grafikus kártyák egységes shadereit ne csak 3D megjelenítésre, hanem lényegében bármilyen számítási feladat végrehajtására használják. A grafikus chipek fejlődésének köszönhetően a DirectX 11-en keresztül már lehetőség van hardveres tesszelációra, vagyis a síkidomok háromszögekre darabolását a fejlesztők rábízhatják a hardverre. Ez a funkció egyébként már a DirectX 9-nek is része volt, azonban miután senki sem használta, a 10-es verzióból kikerült. Jelenleg az ATI R770-es generációja támogat hardveres tesszelációt, azonban külön függvényhívásokkal.
Akik mostanában vettek új, Radeon-alapú videokártyát, szerencsére nem kell kidobniuk, a DX11 ugyanis nem vár el új hardvert, a DX10-es kártyák kielégítik az igényeit, amennyiben támogatják a legújabb, 10.1-es specifikációt. Ilyeneket jelenleg csak az AMD gyárt, a Radeon HD 3000-es és 4000-es sorozat tagjai maradéktalanul DX10.1 kompatibilisek, az NVIDIA kínálatában ugyanakkor egyelőre nem szerepel ilyen kártya. A Windows XP-hez ragaszkodó felhasználók viszont búslakodhatnak, ugyanis az új API-t csak Windows Vistára és annál újabb operációs rendszerekre készíti el a Microsoft.
Forrás: HWSW.
Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! LENOVO LOQ 15IRH8 15 Gamer notebook - i5 12450H 16GB DDR5 1TB SSD RTX 3050 6GB WIN11
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3050, 96% Akkumulátor
- Apple iPhone 12 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Asus TUF Gaming M3 GEN II gamer egér
- Nvidia Quadro M2000/ P2000/ P4000/ RTX 4000/ RTX 5000/ RTX A2000
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest