Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • reelc

    veterán

    válasz Xaels #724 üzenetére

    Nagy gond.

    Mert annyiban hasonlítanak az MMO-khoz, hogy üzemeltetnek szervert, klánrendszert, stb. ez erőforrást igényel.
    Ha nem játszanak elegen, nincs kinek eladni a DLC-ket, amik azt a célt szolgálnák, hogy akkor is hoznának valamennyi bevétet, amikor az alapjáték már alig.

    Azt tapasztalom, hogy kb. 1 év alatt szinte minden* ARPG behal. A start a legfontosabb.
    Pl. szerepet játszhat az is, hogy évekig Early Accessben van, sokan nem fogják fel mi az, lepontozzák, és ez hatással van az eladásokra, mert ki akar jó drágán pl. 62%-ra értékelt játékot venni? Kevesen. Meg persze miért van EA-ban évekig, stb. Mindezen segíthet valamennyit a normális kommunikáció a közösséggel.
    A Steamcharts oldalon meglehet nézni játékosszám adatokat. Nem tudom mennyire reálisak, én ebből szoktam tájékozódni.

    *tudomásom szerint a kivételek:
    A Diablo 3, nyilván náluk presztízs is, hiszen Diablo 2-re is van még ladder.
    PoE: a játékot játszhatod ingyen, a fejlesztők támogatása opcionális, rendszeresen frissül.
    Grim Dawn: hagyományos üzleti modell, a fejlesztők odafigyelnek a communityra is. Sokat frissül ez is.
    +1 Titan Quest Anniversary: igaz régi játék újrakiadva, de volt 2 DLC hozzá az elmúlt 2 évben, nem hagyta elhalni a címet az új kiadó. + konzolos és Androidos kiadás is volt (DLC-k nem azt hiszem).

    Az, hogy 1-2 napig az eladási lista élén van szerintem nem sokat jelent, mert nem ismertek a számok.
    A lényeg az, hogy örülök, ha sikeresek, mert annál tovább fogják életben tartani a szervert és annál tovább jön ki frissítés (patch) hozzá.

Új hozzászólás Aktív témák