Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
sch_a
addikt
Megint én vagy az, a láma kérdéseimmel
Szűrőt csinálnék az adatbázis-kezelő formhoz, de úgy kéne megoldani, hogy meglehessen adni azt is, melyik oszlopban keressen.ds.Tables["tábla1"].DefaultView.RowFilter = String.Format("PéldaOszlop = '{0}' " , textBox1.Text);
Ezzel próbálkozom, így ha előre beleírom az oszlop nevét, működik is. De ha az oszlopot is változtatni akarom, akkor azt csak annyi IF-el tudnám megoldani, ahány oszlop van. Gondolom létezik ennél valami szebb megoldás is
-
sch_a
addikt
válasz
Lucas Kane #3303 üzenetére
Valóban! Köszönöm szépen, sokat segítettél!
-
sch_a
addikt
Üdv!
Nagyon kezdő vagyok a témában, valószínűleg elég egyszerű kérdés lesz, de egész napos google-zás után sem találtam a megoldást..
Adatbázis-kezeléssel próbálkozom, a DataGridView-be betöltöttem a megfelelő táblát, most az jönne, hogy a kijelölt sor törlését/módosítását megoldjam. Ez addig ment is, míg a táblákban az elsődleges kulcs oszlopa csak számokat tartalmazott, most viszont varchar típusú és nem jövök rá hogy tudom ilyenkor megadni hogy melyik sort törölje/módosítsa..da.DeleteCommand = new SqlCommand("Delete from TáblaNév where Kód =" + DG.CurrentRow.Cells["Kód"].Value, cs);
Ez ugye ilyenkor nem igazán működik. Nagyon megköszönném ha valaki tudna segíteni.
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Eredeti játékok OFF topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Battlefield 6
- Jövedelem
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...
- Precision 3590 15.6" FHD IPS Ultra 7 155H RTX 500 Ada 32GB 1TB NVMe gar
- iPhone 15 Pro 128GB Blue Titanium
- GAMER PC : RYZEN 7 2700X / GTX 1660 SUPER / 16GB DDR4 3200MHz / 512GB NVMe + 500GB HDD