- Több mint 500 millió dollárt spórolt az AI a Microsoftnak
- Ismét 128 és 256 GB-os memóriaszetteket villantott a G.Skill
- Panorámás miditorony jött a Chieftec fémjelzésével
- Ráfordult a célegyenesre a SiPearl első szerverprocesszora
- A partnerektől függ, hogy lesz-e Arc csúcs-VGA az aktuális generációban
Új hozzászólás Aktív témák
-
sch_a
addikt
Megint én vagy az, a láma kérdéseimmel
Szűrőt csinálnék az adatbázis-kezelő formhoz, de úgy kéne megoldani, hogy meglehessen adni azt is, melyik oszlopban keressen.ds.Tables["tábla1"].DefaultView.RowFilter = String.Format("PéldaOszlop = '{0}' " , textBox1.Text);
Ezzel próbálkozom, így ha előre beleírom az oszlop nevét, működik is. De ha az oszlopot is változtatni akarom, akkor azt csak annyi IF-el tudnám megoldani, ahány oszlop van. Gondolom létezik ennél valami szebb megoldás is
-
sch_a
addikt
válasz
Lucas Kane #3303 üzenetére
Valóban! Köszönöm szépen, sokat segítettél!
-
sch_a
addikt
Üdv!
Nagyon kezdő vagyok a témában, valószínűleg elég egyszerű kérdés lesz, de egész napos google-zás után sem találtam a megoldást..
Adatbázis-kezeléssel próbálkozom, a DataGridView-be betöltöttem a megfelelő táblát, most az jönne, hogy a kijelölt sor törlését/módosítását megoldjam. Ez addig ment is, míg a táblákban az elsődleges kulcs oszlopa csak számokat tartalmazott, most viszont varchar típusú és nem jövök rá hogy tudom ilyenkor megadni hogy melyik sort törölje/módosítsa..da.DeleteCommand = new SqlCommand("Delete from TáblaNév where Kód =" + DG.CurrentRow.Cells["Kód"].Value, cs);
Ez ugye ilyenkor nem igazán működik. Nagyon megköszönném ha valaki tudna segíteni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- OLED monitor topik
- Autós topik
- Milyen processzort vegyek?
- Crypto Trade
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- OLED TV topic
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Érkezik az OpenAI saját böngészője