Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vistaboy

    veterán

    Minden, amit eddig tudni lehet a The Elder Scrolls VI-ról

    Bár már nem a legfrissebb, mégis sok érdekesség van a cikkben. Többek között utánajártak az előző epizód fejlesztési adatainak. Ebből kiderült, hogy a Skyrimet egy 100 főből álló csapat készítette, ami az eddigi legnagyobb volt a Bethesdánál. Ezzel szemben az olyan cégek, mint például az EA, akik évente adják ki az újabb AAA-játékokat, ezer főt foglalkoztatnak egy-egy projekten.

    Ebből az következik, hogy - hacsak nem duplázta meg a Bethesda az elmúlt pár évben a fejlesztőcsapatot -, a The Elder Scrolls VI legkorábban csak akkor válhatott aktív projektté, amikor októberben a Fallout 4 aranylemezre került. Ám ezt követően a Bethesda Game Studios fejlesztőinek egy része továbbra is a Fallouttal fog törődni, előbb a hibajavításokkal, majd a DLC-kkel. 2016-ban több ilyen tartalmat is terveznek kiadni hozzá. Mindebből az következtethető ki, hogy - figyelembe véve az előző részek fejlesztéséhez szükséges időt - a The Elder Scrolls VI-ról legkorábban 2019-ben kaphatjuk meg az első konkrét ízelítőket.

    Ami a helyszínt illeti, legtöbben Argoniára tippelnek, mint lehetséges játéktérre. Az összes eddig megjelent Elder Scrolls epizód más-más tartományban játszódott. A Daggerfall High Rockban és Hammerfellben, a Morrowind Vvardenfellben, az Oblivion Cyrodilban, a Skyrim pedig Skyrimben. Mindeddig egyetlen olyan játék volt, amiben Tamriel teljes területét bejárhattuk, mégpedig az 1994-ben megjelent The Elder Scrolls: Arena.

    Ami eddig kimaradt, az Valenwood, Elsweyr és Black Marsh (Argonia), de vehetjük Morrowindet is, hiszen a Morrowind című játék nem az egész tartományt ölelte fel, csak egy szigetet. Egyesek szerint még az is megeshet, hogy az új játék neve Skyrim 2 lesz és ott folytatja majd a sztorit, ahol abbamaradt, de ennek kevés az esélye. Ami a címet illeti, legtöbben úgy vélik, hogy The Elder Scrolls VI: Argonia lesz a játék címe. A másik dolog, ami biztos lesz a TES 6-ban, az, hogy valószínűleg ott is lehet - kell - majd építkeznünk, ahogyan azt a Skyrim Heartfire DLC-ben, valamint a Fallout 4-ben tettük.

    Ezenfelül, amit ugyan eddig még nem erősítettek meg, de már régóta követelik az Elder Scrolls rajongók, miszerint írjanak egy teljesen új motort a játék alá. Az Oblivion és a Fallout 3 Gamebryo Engine-re épült, utána a Bethesda elkészítette saját (Gamebryo-hoz hasonló) Creation nevű játékmotorját, ami a Skyrimet és a Fallout 4-et is hajtja. Ideje lenne már a cserének, főleg mert még évekre van a megjelenés, addigra teljesen elöregedik a Creation Engine, bárhogy is foltozgatják, csiszolgatják, nem lesz képes olyan szintű grafikára, amit a The Elder Scrolls játékoktól megszoktunk megjelenéskor.

    Majd meglátjuk. Reméljük, ezúttal sem fogunk csalódni. :)

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

Új hozzászólás Aktív témák