Hirdetés
- Milyen TV-t vegyek?
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Apple iPad 11” (A16, 2025) - a táblagépek vanília fagylaltja
- Bemutatkozott az ASUS ROG Crosshair X870E Apex alaplap
- Milyen processzort vegyek?
- Intel Arc Alchemist A310/A350/A380/A580/A750/A770... és mobil verzióik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- 3D nyomtatás
Új hozzászólás Aktív témák
-
husz
csendes tag
Hali All.
Amivel gondom van:
Teclast G17s 3G
Gyártó oldala
A Különbség a linkelthez képest csak annyi,hogy az enyémben mt6282-quad-core proci van (antutu szerint.)Mivel elég kezdő vagyok,türelmet kérek a tapasztaltabbaktól
sokat olvastam a témában,és azt szűrtem le,hogy az android nem olyan op rendszer,hogy akármelyiket,akármire lehet telepíteni(flashelés,meg főzött rom,ezek nekem nem mondanak semmit.)
A problémám a következő lenne:
Nem tudom működésre bírni a google play áruházat.Felmásolni sd kártyára,és telepíteni a letöltött .apk-t tudom,de ahogy elindítom,leáll.Sok fórumolvasás után arra jutottam,hogy ezen a kínai csodán nincs semmi,ami google.(gyárilag eltávolítva,rootolni a SHUAME root programmal sikerült)
Bár a készülék full magyar,csak előre telepített kínai alkalmazás bolt van rajta.(meg még otg frissítés,böngésző,stb,csupa kínai nyelvű izé)
Belevághatok így,pontos típusra írt rom híjján egy Gapps csomag telepítésébe? ha igen,melyiket?Ehhez kapcsolódik a másik hasfájásom,lespórolták az alkalmazások/modulok ikonját,így nagyméretű widgeteket sem lehet kirakni sehova.(ha a kis widgetet ráhúzom a kukára,nem csak elrejti,de uninstallálja is az appot.)De ez másodlagos,csak ha mindenképpen flashelni kell,megjelenhet ez a gomb is? létezik valami univerzális android amiben minden benne van,és a készülék dönti el,miféle meghajtó kell neki belőle?
És akkor maga a készülék képekben:
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
4 gomb,a szokásos 5 helyett:
[link]
szervízmód:
[link]