Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Qtya123

    őstag

    válasz Hatvan9 #71785 üzenetére

    Érdekes módon az elején nem volt rozsda. Az alján sem és a kerékjáratok sarkában sem, pedig mikor megvettem és kiszedtem a dobbetétet, egy rakat dzsuva és behullott falevél volt oda bekomposztálódva. De a rozsda nem kapta el ott: [kép] [kép]

    A hátsó traktusban már terjedt a rozsda a lemezeken, érdekes módon hátul rozsdásodott rendesen a kerékjárat is a dobbetét mögött, pedig ott nem is állt meg úgy a retek, mint elöl: [kép] [kép]

    Én is az üregúrnál csináltattam, nagyon sok képpel dokumentálja, van rengeteg referencia a weboldalán, a facebookon meg gyakorlatilag folyamatosan kerülnek fel új képek/videók. Ár/érték arányban szerintem ő a legjobb (arra készülj, hogy nem egy mosolygós, sokat beszélő ember, számomra kicsit rideg, de a szolgáltatás minősége szempontjából ez nem lényeg, munkában korrektnek tűnik).

    Időpontot én elég hamar, 2 héten belül kaptam hozzá, szerintem azért, mert most kezd indulni a "szezon", télen kevesen viszik ilyenre az autót, másrészt eléggé kinőtte magát, már vannak alkalmazottai, egyszerre 3 autót tudnak csinálni, 3 nap alatt ledarálják. Régen 1 autót tudott csak csinálni, alkalmazott sem volt (talán egy), akkor hosszabb várakozási idők voltak.

    Én is próbáltam tájékozódni, annak ellenére, hogy a másik autóm is nála készült és meg vagyok vele elégedve. Végül ismét nála kötöttem ki. Iszonyat eltérő árak vannak, ahogy a minőség is nagyon eltérhet.
    Itt elvileg rajta vannak a Dinitrol partnerek, ezek közül is felhívtam párat: [link]

    A Domonkos alvázvédelem is jó elvileg: [link]
    Korrektnek tűntek, sok a referencia, de olyan árat mondtak szemle után (komolyabb, igényesebb helyek csak szemle után mondanak árat), hogy kiesett a szemem. 500e volt az ajánlat, de ilyeneket akart, hogy leszedi a hátsó hidat, mert elég rozsdás és homokszórja. Csak az lett volna 160e.... Mondom bakker.... 40-50e Ft egy bontott rozsdamentes híd....

    Meg aztán szerintem az üregúrnál eléggé jól le tudták róla szedni.
    Előtte: [kép]
    Utána: [kép]
    A lecsiszolt rozsdára jön még a Dinitrol RC800 rozsdapassziváló és utána az alvázvédő.

    Aztán volt még a Dinitrol partnerek között egy, amelyiken nagyon agyaltam, mondjuk az is látatlanban mondott árat, 200-ból meglett volna, ők azok: [link]
    Az riasztott el, hogy elsősorban autoszerviz, nem kifejezetten alváz+üregvédelem a profil, továbbá annyi referenciát találtam róluk, mint amennyit azon a retro weboldalon látsz, 4 darab kicsi, ezer éves képet..... Így végül nyeltem egyet, és a 100e-el drágább üregurat választottam ismét.

    Aztán voltak ilyen kérdőjeles helyek még, mint pl ez: [link]
    Látatlanban 150e Ft-ot mondott, referencia semmi, nemrég nyílt. Vagy 3 weboldala van különböző néven, nem beszélve róla, hogy a linkelt weboldalon a Trepka Attila képénél 2 hete még egy teljesen másik férfi volt. Tiszta stockfotónak tűnik a mostani. Szóval az egész olyan red flag volt nekem, klasszikusank kicsit megcsiszoljuk a rozsdát, ahol elérjük, utána gyerünk rá az alvázvédő. Nem biztos, hogy ilyen, de ugye a bizalom...

    "mások véleménye a képekről és ekkor is csak elgondolkodás után"
    Ezzel én is így volta. Sokat gondolkodtam, nagyon sokat. A másik autómnál nem volt kérdés, de itt azért nem esett jól a tény, hogy 880e Ft volt az autó és akkor 300e menjen-e rá állagmegőrzésre. Azzal győztem meg magam -aztán vagy logikus érv, vagy nem- hogy a 19 éves kora ellenére ezt is sokáig meg akarjuk tartani szaladgálós/ütős-vágós autónak, mint a régi Swiftet. Tehát úgy 27-28 éves koráig maradna, ha nem lenne rajta valami gazdaságilag nem megérős 5-6-700e Ft-os javítás, vagy állandó meghibásodás.
    Így ennek fényében láttam értelmét a megóvásnak. Még vétel előtt agyaltam azon is, hogy vegyek-e inkább egy full-full patika, teljesen rozsdamentes Swiftet, de azok meg ugyanennyi idősen 1.4-1.5 millába is belenyalnak és ismerem magam, azokra meg azért tetettem volna alvázvédelmet, hogy a hibátlan állapot megmaradjon... :DDD

Új hozzászólás Aktív témák