- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- OLED TV topic
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Tegnap 500 kilcsit pakoltam az 1.3-as swiftembe (Szombathely-Budapest-Szombathely) és 120-140 es átlag tempóval, szinte végig légkondival 5,6 lett az átlagfogyasztásom. Ha beleszámítom, hogy mindkét városban is volt egy rövid köröm, plusz a légkondi, akkor ez szerintem nagyon jó fogyasztás!
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Khelben
nagyúr
válasz mefistofeles #5253 üzenetére
hátizé... a 120-140es átlaghoz úgy 180-200as tempóval kell menned, ez megvolt?
nekem egy bp-sopron útvonalon a város 60- országút 120- autópálya 160-as tempók hoznak kb 80 km/h-s átlagsebességet. -
addikt
-
ett
aktív tag
válasz South Velen #5256 üzenetére
A panda nem rosszabb autó a swiftnél. Nem értem miért lenne a roncstelepen. Attól függ hogy használják és gondozzák.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
addikt
Attól függ mit értesz rosszabb alatt...
pl. azt azért megnézném, hogy 5 vagy akár 10 év alatt melyiket viszed többet szervízbe. Ott a swift igen csak lekörözné a pandát (pozitív értelemben)Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Dare2Live
nagyúr
válasz mefistofeles #5259 üzenetére
Fiaték egyben voltak rosszak: elektronika, amióta azt rendberakták nem nagyon érheti kritika őket.
ett: Suziban Denko és tsai vannak vagy már nem?
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Khelben
nagyúr
-
Thunder78
senior tag
Egyébként köszi a válaszokat!
''A víz a legerősebb ital. Egy egész hajót is elbír!''
-
Thunder78
senior tag
Volt valaki közületek ma Sopronban? Suzuki találkozó volt.
''A víz a legerősebb ital. Egy egész hajót is elbír!''
-
Dare2Live
nagyúr
válasz SzalaiG #5269 üzenetére
ilyen általánosságokat ekkora cégeknél szerintem nem szabad kijelenteni.
Olyan ez mint amikor vki azt mondja, hogy az NVIDIA jobb mint az ATI. Mikor? MI? Mire? Melyik széria?
A MOi Denso üzem uazt a minőséget hozza mint a Japán? A Francia/Török Toyota ugyanolyan minőségű mint a Japán?
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Róth
aktív tag
válasz Dare2Live #5273 üzenetére
"A MOi Denso üzem uazt a minőséget hozza mint a Japán? A Francia/Török Toyota ugyanolyan minőségű mint a Japán?"
Úgy általánosságban elmondható, hogy a Denso 100x jobb a Bosch-nál.
A fehérvári cégnél - ha jól tudom - csak dízel cuccokat, pölö porlasztócsúcsot gyártanak.Tiit, tiit, tibadam, tibadam!
-
Latissimus Dorsi
senior tag
válasz Dare2Live #5273 üzenetére
A generátorok, starterek esetében, szerintem jobb a bosch mint az ND.
Ha pl. gondod akad egy ND generátorral, akkor szinte tuti kuka vagy drága és komlett alkatrészek kellenek hozzá, egy Bosch ezzel szemben viszonyleg egyszerűen szerelhető, felújítható.
A swiftbe amúgy Mitsubishi generátor van, nem tudom a többiben mi. Na nem mintha az szerelésbarát lenne
[ Szerkesztve ]
MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
ett
aktív tag
válasz Latissimus Dorsi #5275 üzenetére
Pedig azt is lehet javítani. Azt nem tudom milyen generátor van benne, de már azon se lepődnék meg ha ezen is spórolnának, már mindenen spórolnak. Régebben még a klímák is mitsubishik voltak benne, mostmár valami számomra ismeretlen izé.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
Róth
aktív tag
válasz Latissimus Dorsi #5275 üzenetére
Más területen is jellemző a japán cuccokra, hogy nem szerelhetőek, például a szerszámgépek is javíthatatlan egységekből állnak, a német cuccokat pedig darabokra lehet szedni, és összerakni. Sőt, a japán elektronikákra az is jellemző, hogy mindent fullosan szállítanak, és ha nem veszed meg az opciót, akkor letiltják (szoftveresen). Például a szerszámgépek többségébe max memóriát pakolnak bele, mégis csak annyit tud használni a júzer, amenyit megvásárolt. Őrültek
Más szemlélet, ezzel együtt általában jobb minőséget képviselnek.[ Szerkesztve ]
Tiit, tiit, tibadam, tibadam!
-
Thunder78
senior tag
Végülis van benne ráció ... alacsonyabb tervezési és fejlesztési költségek, egyféle gyártási folyamat, alacsonyabb gyártási költség.
A német cuccok gondolom többek között pont azért is drágábbak, mert mindent szét lehet szedni és össze lehet rakni, javítható, más tudásu készülékben több v. kevesebb alkatrész van, stb. Ezt mind ki kell találni, meg kell tervezni, többféle gyártási folyamat, meg ilyenek.
Nem értek hozzá, de józan paraszti ésszel is belátható, hogy lényegesen drágább a termék előállítása.''A víz a legerősebb ital. Egy egész hajót is elbír!''
-
addikt
Kicsit láma kérdés....
Tudjátok, hogy van rögzítve a váltógomb az új swiftekben, talán ragasztott, menetes?
Ki szeretném cserélni....Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Thunder78
senior tag
válasz mefistofeles #5280 üzenetére
Szerintem hasonlóan, mint az SX4-be ... csak bele van ütve.
Berakod kettesbe és határozott mozdulattal le tudod húzni.De előtte azért járj utána, hogy tényleg úgy van-e
''A víz a legerősebb ital. Egy egész hajót is elbír!''
-
ett
aktív tag
válasz mefistofeles #5280 üzenetére
Tényleg úgy van, ahogy Thunder78 írja. Csak simán rá van tolva. Lehúzod egy erősebb mozdulattal és kész.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
addikt
Köszi skacok....
Amúgy lájtosan már próbálgattam de elég keményen rá van nyomva, még nem jött le....
Fekete a verda és belül sportos, fekete-piros dizájnt szeretnék.
Ha jól megy egy effélét szeretnék felpaszírozni
[link][ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
süti5
őstag
Én nem próbáltam ki a panda 100 hp-t de erősen gondolkodtam rajta anno, lévén már volt fiatom és nagyon meg voltam vele elégedve, és a totalcar pl. fantasztikusakat írt hogy milyen kis lendületes stabil kisautó és sztem vagányul néz ki.
Jól oldották meg ezzek a 6 fokozattal, ugyanazt játszották el, mint anno a régi punto I. 6 speed-del, ott még kevesebb volt a motorerő, és jól elosztották pörgősre a fokozatokat és élmény volt vele vezetni.
Viszont!
1. ránézek a pandára, nekem ne mondja senki, hogy stabilabb mint a swift sport, pl. egy porsche cayenne-t is hiába csinálnak meg full jó futóművel, a magas súlypont az magas súlypont marad futómű meg elektronika ide vagy oda. Szóval magasabb építésű a panda, meg nekem kissé keskenyke.2. A motorerő. 25 lóerő plusz az iszonyat sokat jelent nem 0-100-nál hanem afelett. Múltkor tapasztaltam meg ezt vidéki vezetésnél mikor egy buzi mazda6 elkezdte tolni mikor előztem éppen, mondván gondolom nehogymá egy suzuki előzze meg, előtte 60-nal ment külterületen....hát gyerekek, megizzadtam, és már értem, miért. Gondolom 2 literes lehetett, és hiába verem meg 0-100-ra, 100 felett a tömeg már kevésbé számít, ha pörgeted, nyomaték semennyire, lóerő az elsődleges, az meg neki 143 vagy mennyi volt.... Szóval a 100 hp meg a sport swift között van +25le.
3. A felszereltség. Hasonlítsd egyszer össze a kettő felszereltségét, ég és föld. 17-es alukerekek, digit klíma, 8 légzsák, amit 6-nak írnak, ülésfűtés, sportülések stb.
4. Megbízhatóság. Jobban bízom a suzukiban, ennyi.
-
SzalaiG
addikt
Up!
-
addikt
Egyre jobban szeretem a swiftemet....
Már teljesen összeszoktunk, nagyon meg vagyok vele elégedve, ráadásul új hobbit is találtam magamnak, elkezdtem (szolidan) optikailag tuningolni a gépet.....[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
SzalaiG
addikt
válasz mefistofeles #5286 üzenetére
Mindenki így kezdi... Csak finoman!
Írj róla! Km? Fogyasztás? Hibalista?
-
Latissimus Dorsi
senior tag
válasz mefistofeles #5286 üzenetére
Tegnap nálam is megvolt az "optikai tuning".
Az asszony összehányta én meg kitakarítottamMOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
Olcsi
senior tag
válasz Latissimus Dorsi #5288 üzenetére
Uh...szó szerint kell érteni a dolgot?
Mi szuzink éppen betegeskedik. Sajnos valamiért állandóan felforralta a vízet, mindig el is fogyott... Mint kiderült, a termosztát nem volt jó, így ki is lett cserélve... Most annyival jobb, hogy a hűtőből egyelőre nem fogyott el a víz, a tartályból viszont igen... Ezzel párhuzamosan egy másik, igen elkeserítő probléma is előjött. Elfogyott az olaj...a nívópálca végén volt egy kb hangyapiszoknyi... Nem tudom, milyen mértékben függ össze a két dolog, csak remélni tudom, hogy a motornak nem lett túl nagy baja a forralástól.
-
addikt
válasz SzalaiG #5287 üzenetére
Párducfekete metal, 1.3-as GLX CD AC
hibalista: az üzemanyagkijelző gyárilag szar volt, kicserélték gariban, most ok!
Fogyasztás: városban ha nem figyelek ( ) megeszi a 8,1-et, de autóúton, ha lehet nyomni és folyamatosan zúzni (100-140 között) akkor 4,7 is elég!
persze ha klímával nyomom akkor erre jön szűk egy lityó (5,6)
Amúgy imádom! gyorsul is mint álat ha kell, csak legyen a fordulatszámmérő 3000 felett!
Nagyon kezes és bár még csak 5000 kilcsi van benne már összeszoktunk. Könnyű vezetni a váltója könnyű, jó. A rugózás a magyar utakhoz kissé keményre van hangolva, de sportos, megszokható.
A külsőt, mivel fekete a "jószág" csak szolid króm díszítés vadítja. Tanksapka ajtó króm feltét, oldalindex króm keret. + jön még első-hátsó lámpa króm keret.
Belül most kezdem egy piros-fekete tér kialakítását.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
-
addikt
válasz Latissimus Dorsi #5288 üzenetére
Ezt a designet inkább kihagyom.....
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
SzalaiG
addikt
válasz Latissimus Dorsi #5288 üzenetére
Betegség vagy alkohol? Nem mindegy.
-
SzalaiG
addikt
válasz mefistofeles #5292 üzenetére
Előre audis lámpa, hátra lexus. Remus dob stb.
-
Latissimus Dorsi
senior tag
-
newthing
csendes tag
"...A fehérvári cégnél - ha jól tudom - csak dízel cuccokat, pölö porlasztócsúcsot gyártanak...."
Pont azt nem. Az csak a régi adagolós rendszernél volt.
De CommonRail rendszerhez, szinte mindent. Injektor, nagynyomású szivattyú, stb. (Toyota, Isuzu, Ford, Suzuki, Nissan)
Benzinesekhez, is pl. injektor, VVTi vezérlés, OCV, stb. (Audi, Suzuki, Toyota, Jaguar, Nissan, stb-stb) Na meg a gyújtógyertyák.
"A vegetáriánus egy ősi indián szó/név.... Jelentése: Rossz Vadász!"
-
addikt
válasz SzalaiG #5296 üzenetére
Most le vagyok égve, de ha első lámpa akkor fekete:[angel eyes]
A fekete verdában egyszerűen brutális lenne....[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest