Hirdetés
-
Egyre nagyobb a balhé a Helldivers II körül
gp Úgy tűnik, hogy egyre több sötét felhő kezd gyűlni a játék körül a Sony döntése miatt.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigi
őstag
válasz Kornel #22049 üzenetére
Attól még, hogy az alváz a Golf-é az Octavia még nem Golf, és az alkatrészek ugyanúgy VW.
A csehek csak tervezik a Skoda-t és VW alkatrészekből legyártják.
Én elvagyok a Suzuki-val is, mondjuk a 2009-es Swift-emet nem sírom vissza.
WagonR-emet imádtam, fater Splash-ét is szeretem, sőt mióta meggyengült az egészsége azóta én takarítom kívül és belül is, asszony régi Swift-jét is szeretem.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #22052 üzenetére
Miert is?
Ocatvia nem golf padlolemezere epul?
(Mondjuk octavia1-golf4 paros)
Amennyiben nem, akkor elnezest kerek, en igy tudtam.
Ami biztos, hogy egy octaviaban se tobblengokaros futomu nincs, illetve osszessegeben is egyszerubb konstrukciok, mint a konszern felso kategoriaja. -
Kornel
veterán
-
bajnokpityu
félisten
válasz Kornel #22053 üzenetére
a kisebb motorosoknál spórolnak a 3as oktáv hátsó felfüggesztésével. a kettesnél tudtommal mindnek független felfüggesztése volt hátul.
minőség, megbizhatóságról meg sokat elmond, h nyugaton a skodákat az audival hasonlítják, nem a vw-vel. megbizhatósági statisztikája is jobb, mint a golfnak.
hasonló,mint a suzuki csak a konszernen belül. kevéssé újító alkatrészekből épül. de ugyanúgy konszern cuccokkal. nem gyengébb minőségűt, csak beváltat. meg nem nagyon engedik, h az utolsó fejlesztésű extrákat rakják beléjük. 1-2 évvel szoktak csúszni pl a motoroknál.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #22055 üzenetére
Akkor csak egyrol beszelunk.
Semmi csilivili, kiforrott bevalt technika.
Mk3-at nem ismerem, 1-be szerintem nem volt. -
g4besz
tag
A vezérműszíjat egy kis lukon keresztül lehet ellenőrizni (gépkönyvben benne van, hogy a motoron hol található), nem biztos, hogy 100ezer után kell cserélni, de ajánlott.
Ha szakad nem veri szét a motort, mivel a szelep és a dugattyú nem érhet össze egyik hengerben sem.[ Szerkesztve ]
-
g4besz
tag
válasz bacsis #21995 üzenetére
A vezérműszíjat egyszerű cserélni, jól hozzáférhető helyen van, a vezérmű és a főtengely fogaskerekein is jól láthatóak a jelölések. Ha megpróbálkoznál vele, akkor szólj, és leírom, hogy én hogyan csináltam (amúgy a gépkönyvben is elég jó a leírás hozzá). Egy szombat délelőtt meg voltam vele.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz roberto211 #22044 üzenetére
Elég nagy tévedésben élsz. A környezetvédelmi normák miatt nem éri meg fejleszteni a szívó motorokat, a másik hogy nekik kevesebb anyagköltségbe fog kerülni a dolog, és ugye a tervezett elavulás felett se hunyjunk szemet. Nem hiába a 2T motorokat is lehet még faragni, csak épp nem lesz költséghatékony.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
roberto211
őstag
válasz Tothgera30 #22061 üzenetére
Jó,még én élek tévedésben ja...
Hiába az euronormák(ide v oda), turbós motorral már nem tudja felvenni a versenyt... De amúgy kb ha elolvasod mégegyszer akkor meglátod h részben ugyanazt írtuk.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
Erdekes.
Egyesek most fedezik fel a turbos belsoegeso motorokat, mintha vilagmegujito dolgok lennenek.
Ehhez kepest mar kereskedelmi forgalomban kaphatoak a valoban vilagmegujito technologiak, mint az elektromos, hybrid, illetve uzemanyagcellas autok.[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz roberto211 #22062 üzenetére
De ahogy kornelka is írta, Turbo-val szerelt motorok már az 1980-as években is elég elterjedtek voltak. Most megint divat lett. Az pedig hogy fel tudják-e venni a versenyt, ott kezdődik hogy néhány gyártó még ma sem épít feltöltővel szerelt motort az autóba, mert szívómotor gázreakciója sokkal közvetlenebb, és nem kell töltőnyomást várni, stb. Hamarabb lesz hibrid autóm mint feltöltős.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tothgera30 #22064 üzenetére
b*sztassák a vw-t egy pici diesel csalás miatt. közben az összes kicsi benyás turbo mind a csalás lehetősége miatt épült meg... ezek az autók se fogják soha közúton tudni a teszthez íródott idióta befecsi térképeket.
mert egyébként 4-5 literekkel eljárnának...
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #22065 üzenetére
Ennyi.
Be kell tiltani az osszes dizelt es benzinest is.
Legfeljebb egy konnektoros hybrid-nel hagynam meg a benzinmotor lehetoseget, de ott is minimum 50 km-es elektrokos hatotavval.
Nezzetek ki mi van(volt) bp-en, ekkora szmogban szepen meg fogunk halni.[ Szerkesztve ]
-
PRDZsolesz
aktív tag
Szerintem szmog nélkül is meghalunk.
-
addikt
Gyerekek! Menjetek Tatabányára, ott mindig fúj a szél! S mióta a cementgyárakat és az erőműveket bezárták még igazi szennyező sincs....
Jó szerencsét!
-
Kornel
veterán
Hal istennek nem regen lakok itt, ha ilyen szmog lesz, akkor nem is sokaig
-
negroo
aktív tag
válasz PRDZsolesz #22069 üzenetére
Mit aggódtok? A csap víz se egészséges, nem hogy a ásványvíz lenne az.
-
Kornel
veterán
Asvanyviz.
Nem tudom mi nem egeszseges rajta, ozonnal fertotlenitik, stb.
Amugy meg palinka.
Bevezetnem, hogy 1 sor/1 feles mellett lehessen vezetni, mint tolunk nyugatabbra.
Plusz munka elott inditasnak egy kupica
Ja es 4 napos munkahet...
Soroljam? -
negroo
aktív tag
válasz Kornel #22078 üzenetére
Hát például felhasznált müanyag darabokból állítják elő a palackot és kitudja mennyit állt a polcon raktáron és mennyi vegyi anyag került abba a vízbe(palackbó ódodik ki). A gyógyszert sem ilyen palackba adják sőt még sőtét müanyag szinű is. és a forrás víz a legegészségesebb csak hogy azt még palackban is egészségtelen. A sör szomj oltó is egyben. és azt is zöld barna müanyagban adják. Mert ha palackba adták volna ki, akkor módosította volna az ízét. És senki nem venné meg. Alkoholista inná csak, de az meg nem sört inna.
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #22081 üzenetére
Van akinek csak a pesti panelban jut hely
Szerintem ennel a viznel a normalis asvanyvizek sokkal egeszsegesebbek. -
Motion_Blur
félisten
Tényleg nem a legjobb csak ásványvizet inni, a legjobb kombó a megszűrt csapvíz + néha ásványvíz.
Ennek ellenére én is szinte csak ásványvizet iszok mert még nincs beépítve szűrő/lágyító..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
roberto211
őstag
válasz Kornel #22078 üzenetére
"Bevezetnem, hogy 1 sor/1 feles mellett lehessen vezetni, mint tolunk nyugatabbra.
Plusz munka elott inditasnak egy kupica
Ja es 4 napos munkahet...
Soroljam? "Ne , és a piás részt ne is híreszteld mert ekkora baromságot utoljára vidéken hallottam a kocsmás tajparasztok közt 3 éve kb.. Gondolom Te nem tartozol közéjük..
Csapvízhez hozzáfűzve ha már suzuki topicba felmerülnek ilyenek, ásványvíz se jobb. Clear water,stb ezek jók.. Mi ezt béreljük meg még jópárezren az országba...
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #22084 üzenetére
Akkor a piaval a nemetek es a luxemburgiak is baromsagot csinalnak...
Gondolom tok gaz nep, el vannak mardva -
bajnokpityu
félisten
válasz dudika10 #22086 üzenetére
úgy úgy. eszébe ne jusson egyik atyának se legalizálni akár egyetlen kortyot.
igy is sokan vezetnek piásan, nemhogy egy sört engedve. akkor majd 5öt iszik,és kimagyarázza.Járókeret : olajtól össze tud jönni.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Járókeret
senior tag
sziasztok
mitől emelkedhet meg a fogyasztás?
swift,1.3
új gyertyák,gyújtókábel,olaj,olajszűrő.
-
Motion_Blur
félisten
Székesfehérvár környékén van valakinek Vitarája?
Szívesen megnézném, kipróbálnám akár utasként isStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
roberto211
őstag
válasz Motion_Blur #22092 üzenetére
Miért nem mész be tesztvezetésre? Ott levő márkakereskedőhöz...
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
hzsolee
őstag
Sziasztok!
A kérdésem azokhoz szólna akinek régebbi Swiftje van. A hátsó ködlámpa kapcsoló ilyen. De az első milyen? A kábelezés, csatlakozók megvannak de kellene egy kapcsoló. Akinek gyárilag van első ködlámpa milyen kapcsoló van hozzá? (Itt a csóka nem gyári cuccal csinálta. Az egyik képen látszik a sárga 6 pólusú csati amihez csatlakozik. A hátsó kapcsolóé az emlékeim szerint nem ilyen.)
Köszönöm[ Szerkesztve ]
A feleségem szerint 2 hibám van. Az egyik, hogy nem figyelek rá, a másikra nem emlékszem... ( . )( . ) Nagyon difficult az élet... meg schwer..."
-
gerii
addikt
válasz roberto211 #22096 üzenetére
Az Agip-ot meg megvette az a rohadt mol, de még azt mondták a kutamon, hogy legalább egy év mire lesz belőle valami.
[ Szerkesztve ]
-
Járókeret
senior tag
csak mol-nál tankolok, eddig nem volt gond vele.
3 hete volt egy 430km-es utam, városba és főúton is, és átlag 6L-re jött ki. -
Kornel
veterán
válasz Járókeret #22099 üzenetére
Ne keresd a bajt.
Hidegek voltak..
Nekem eddig 6,5-7 volt a sss-al, most 7-7,5.
Semmi nem valtozott, csak 5 fok alatt tobbet ker, lathatoan.Tobbieknek: auchanos benzinnel jelenleg nem hinnem, hogy gond lenne, 98-ast tankolok bele, szepen megy, es a tobbi ilyenhez kepest jol is fogyaszt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest