Hirdetés
-
Android és iOS rendszerekre érkezik a Sonic Rumble
gp A május végére tervezett zárt bétára már lehet jelentkezni a hivatalos oldalon.
-
Megjelent az EasySMX, okostelefonok mellé szánt, multiplatformos kontrollere
ph Az 5,9, 6,4, illetőleg 6,8 hüvelykes készülékeket is fogadó "gamepadból" a Bluetooth lapka sem hiányzik.
-
Van, ahol lesz összecsomagolt Disney+ és Max
it A Disney és a Warner Bros Discovery elsőként az USA-ban csomagolja össze a Disney+, a Hulu és a Max szolgáltatásokat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz AMD Power #11150 üzenetére
165/65 r13 kell rá, az a váltómérete a 155/70 r13-nak.
(#11148) ESP: csak otthon számoltam ki, hogy hány kg, menet közben már éreztem, hogy 2 körben kellett volna elhozni, szerencsére akkor már a gyári fék teljesen ki volt cserélve, jobban bírta a kiképzést, meg miután éreztem, hogy nem ok a súly, 30-40-el vánszorogtam, hogy meg tudjak állni, jó erős motorfék rásegítéssel
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz Kornel #11151 üzenetére
Értem. Mert árban alig van különbség van a 165/65 és a 155/70 nem? A km óra csaláson kívül gondolom semmi más nem lehet mellékhatás, max 2-3dl benzin esetleg?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Kornel
veterán
A 155/70r13 és a 165/65r13 között 2 mm különbség van átmérőben, és ugyanannyit fog mutatni a km óra is, mindkettővel, szóval váltómérete egyik a másiknak, nézd meg egy kalkulátorral is.
(#11153) AMD Power :én nem vettem észre fogyasztásbeli különbséget, bár nem sokat jártam 155-ös gumival, nekem 165-össel is 5,7 liter volt a nagy átlagom, bár országúton tudta a 4,5-et is, ha óvatosan haladtam. Mondjuk ez akkor volt, amikor megvettem 12k km-el, 100k km felett már nem nagyon ment el ennyivel.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
viszont segítsetek nekem, mert lassan aktuális lesz a nyári gumi vásárlás, valószínű maradok a coninental-nál, viszont a kérdés, hogy 185/60 r14 vagy 185/65 r14 legyen-e?
várom a szavazatokat, illetve érveket, ellenérveket. egyik sem váltóméret, /60-nál -9mm lesz az átmérőkülönbség, és 100-nál 102-t fog mutatni az óra, /65-nél +10mm lesz, és 98-at fog mutatni az óra. mindenképp 185 széles gumit akarok, és nagy valószínűséggel az év nagy részében már nem a sz*r magyar utakon fogom koptatni a kocsim, és lesz sok pálya is. Emiatt a /60 mellett vagyok eddig, mert ha minimálisan is, de alacsonyabbra kerül az autó súlypontja, ami jól jön nagyobb sebességnél.szerintetek?
-
a_tesz
Korrektor
válasz Kornel #11156 üzenetére
Ha tényleg sokat fogsz pályázni, akkor nem lehet gond az alacsonyabb oldalfal miatti komfortvesztés. Viszont a szélesebb gumi, ha minimálisan is, de növelni fogja a fogyasztást. Csak kérdés, de nem lenne elég a 175/65 R14? Az váltóméret is, szélesebb is, de mégsem annyival, és nem mellesleg olcsóbb is, ha számít valamit. Ja, és hogy még kevésbé legyen könnyű a döntés, nem akarsz Uniroyal RainExpertet? Continental márka az is, de vízen ebben a méretben szerintem (meg tesztek szerint is) nincs jobb esőben ennél a mintánál, és szárazon is hasonlóan teljesít a Contihoz képest. Nekem ilyen van a Swiften, és nagyon bejött eddig, több ismerős elégedett ajánlásával tettem fel én is.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Kornel
veterán
válasz a_tesz #11157 üzenetére
gondolkoztam a 175/65 r14-ben is, viszont picit drágább is volt, mint a 185/60 r14, az volt a legolcsóbb a 3 közül. a fogyasztás szerintem is nőne 2-3 decit, de a nagyobb biztonságért cserébe szerintem megéri. ami miatt a szélesebb 185-ös méretben gondolkozok, az a pályatempónál a jobb stabilitás. szerinted egy 175/65 r14 uniroyal rainexpert is lenne ugyanolyan stabil, mint egy 185/60 r14 continental premiumcontac5? amit hallottam még, hogy az esőgumik hamar kopnak, és ha már kopottak, akkor ráz is a kocsi... megkeresem majd, hogy hol olvastam. ennek figyelembevételével is emellett döntenél?
(#11158) AMD Power: ha minden szerencsésen alakul, már nem itt lesz használva az év nagy részében, én ezért vagyok a / 60 mellett.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz a_tesz #11157 üzenetére
A 2012-es adac teszt szerint többet is fogyaszt, és jobban is kopik, és rosszabul is tapad, mint a premiumcontact 5, mondjuk tényleg jó áron van a 175/65 r14, nincs 13k.
mondjuk a premiumcontact 5-öt is megkapni 14k alatt ebben a méretben, lehet, hogy maradok ennél, a teszt azért jobbnak hozza. 50k-ból megvan akkor 4 gumi, ami nem olyan rossz.
már csak az a kérdés, hogy elég-e a 175/65 r14 nekem pályázni? -
Kornel
veterán
ez nem így van, bár tényleg bekapja a 6,5-et 130-nál, de a sebességhez energia kell, egy dízel se eszik kevesebbet pályatempónál. 7 literig jó lesz, és annál nem eszik többet 130 körül.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz domojko #11163 üzenetére
dede, ennek is az a "gyári" alufelni mérete, csak minimum 15k HUF/db a gyári felni is rá, és nem akarok ennyit költeni rá. ráadásul nem is váltóméret, +16 mm átmérőben, ami pályán nem jönne jól, ha az amúgy is magas súlypont feljebb kerülne...
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz a_tesz #11165 üzenetére
és ott még csak premiumcontact2-vel hasonlították, elvileg az 5-ös jobb is.
nem tudom, hogy elég-e, azért kérdeztem, több ember többet látott már, de lehet maradok a 175-ösnél, abból is a legjobbnál ugye, csak elég lesz.(#11166) ESP : remélem megáll 7-ből, de úgyis kiderül, mert vezetem végig a fogyasztást.
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
Felnyitom a motorháztetőt hogy töltsek egy kis ablakmosó löttyöt, erre mit találok? Kb. negyed kilónyi kenyérdarabot, úgy nézett ki a motortér mint valami éléskamra
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
ESP
senior tag
válasz Motion_Blur #11168 üzenetére
Há mé ott eszel?
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #11168 üzenetére
az a gáz, hogy a nyest pl. szeret ott élni... és nem lesz olcsó, ha valamit elrág...
-
Kornel
veterán
válasz AMD Power #11172 üzenetére
stabilabb persze, de fő, hogy jó gumi legyen rajta.
egy példa: após vett 4 téli kingstart, aztán csodálkozott, hogy ráz az autó, miután kicseréltette hankook-ra, azóta semmi baja... és volt vagy 2-3 ezer Ft a két gumi között...
szóval amit ezzel mondani akarok, hogy gumin nem érdemes spórolni, főleg ekkora méretben, jó helyen a neten a legjobb gumit megkapod annyiért, mint a tuskóban a noname kingstart, wanlit és társait. -
Kornel
veterán
én is így voltam vele anno, amikor megvettem az ezres swiftem. 12k km-el még szinte gyári profilmélységű volt a nyári gumi, de 5,5 év alatt (ebből 3 év állás) annyira elöregedett, hogy pár ezer km után lepadkáztam vele, amikor egy nagyobb eső leesett, nem tapadt semmit se. másnap mentem is gumit venni. azóta nálam a gumi a legfontosabb az autón, nem kockáztatok.
-
cellpeti
veterán
üdv
hogyan kell lecserélni '93as Suzin az első ablaktörlőket?
Tigris, tigris, csóvafény...
-
-
cellpeti
veterán
Tigris, tigris, csóvafény...
-
Kornel
veterán
válasz cellpeti #11187 üzenetére
sry, csak ez olyan alap, hogy azt hittem, hogy vicc
van maga az ablaktörlő fém része, aminek a végén egy behajtott u profil van, abba csúszik és akad bele az ablaktörlő lapátok műanyag rögzítője, azt kell benyomva kihúzni (lefelé, csak egy irányba jön ki), és utána bepattintani az új ablaktörlő lapátot. ha jól emlékszem nem egyforma a jobb és a bal lapát mérete, érdemes előtte lemérni, hogy jót vegyél rá. -
Kornel
veterán
-
Eagl3
veterán
Sziasztok!
Van egy 1.3-as 2001-es swift, ahogy felmelegszik (kn. 45perc-1 óra) elkezd kimaradozni egy henger. Amíg hideg megy szépen. Tudjátok mi lehet a gond, találkoztatok már ilyen hibával?
Szerk: 16 szelepes 86Le -ős motor van benne.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
nem tudom mennyit futott, de én a gyújtásra ránéznék mindenképp. ha nem volt mostanában cserélve, akkor 4 új gyertya, új gyújtás kábelek, és ránéznék az elosztóra is, nem-e törött, nem e csöpög az olaj a szimmeringnél, de ha ez se volt cserélve, lecserélném azt is, vagy legalábbis a rotort és a fedelet, plusz a szimeringeket, ha csepeg az olaj. ezt otthon is meg tudod nézni, és nem is kerülnek egy vagyonba.
-
trassher
addikt
Gyújtáselosztó fedelet és rotort nézesd meg. Nekem hasonló gondom volt (melegen nem indult).
Mellesleg hogy hogy 45 perc - 1 óra mire bemelegszik? Nekem '96, 1.3. Beindítom, elindulok, 15 perc és meleg, ha járatom az udvaron akkor 25 perc de akkor már legalább -5 fok van és 2 napja állt az autó.Mellesleg elosztófedél + rotor csere munkadíjjal együtt 6700Ft.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
Kornel
veterán
-
AMD Power
titán
Ha csak ennyi akkor nem izgat. Nekem az 1.3 68 lovacska bőven elég lesz.
Nem rég volt itt a haver a Opel Astra J 4000 km van benne. Mintha egy űrhajóban ültem volna.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen