- ASUS notebook topic
- Házimozi belépő szinten
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Dell asztali gépek
- Milyen videókártyát?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AI a játékokban és azon túl
- CES 2025: Ellepték a horizontot az ASUS újgenerációs GeForce RTX VGA-i
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
-
PROHARDVER!
Mielőtt kérdeznél valamit olvasd el az alábbi Téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
AL
addikt
válasz normen82 #40748 üzenetére
Szia! Nekem is előszőr csereként egy DX sorozatu készüléket ajánlottak, de nem akartam IPS kijelzőst, ezért nem fogadtam el, így kaptam egy csereutalványt, amit a vásárlás helyén lehetett beváltani. Maga a csere Nálam hamar 1 - 2 hét alatt lezajlott. Az előzmények annál hosszabbak voltak, mert eleinte mindig csak egy apró hiba jött, amivel mindig az Ügyfélszolgálathoz fordultam levélben, mert azt hittem valami frissitési gondok vannak. Ezeket a leveleket a Szervízbe is elküldtem, talán ez is pontosabb képet adott a hibákról a Szerelőknek. Az is baj volt Nála, hogy a hiba sokszor nem is a tévénél jelentkezett, hanem a csatlakoztatott eszközökön és először azok hibájára gyanakodtam. Mire rájöttem,hogy minden nem lehet rossz és a TV nél kell a hiba forrását keresni sok idő elment. Üdv.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest