Hirdetés
-
Zenless Zone Zero - Érkezett egy újabb karakter videó
gp A PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre szánt alkotás jövő hónap elején debütál.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Akciófigyelő: nagyobb kedvezmények az Asus idei csúcsmobiljaira
ma A Zenfone 11 Ultra és a ROG Phone 8 árából is faragtak minimum 60 000 forintot.
-
PROHARDVER!
Mielőtt kérdeznél valamit olvasd el az alábbi Téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
AL
addikt
válasz
normen82 #40748 üzenetére
Szia! Nekem is előszőr csereként egy DX sorozatu készüléket ajánlottak, de nem akartam IPS kijelzőst, ezért nem fogadtam el, így kaptam egy csereutalványt, amit a vásárlás helyén lehetett beváltani. Maga a csere Nálam hamar 1 - 2 hét alatt lezajlott. Az előzmények annál hosszabbak voltak, mert eleinte mindig csak egy apró hiba jött, amivel mindig az Ügyfélszolgálathoz fordultam levélben, mert azt hittem valami frissitési gondok vannak. Ezeket a leveleket a Szervízbe is elküldtem, talán ez is pontosabb képet adott a hibákról a Szerelőknek. Az is baj volt Nála, hogy a hiba sokszor nem is a tévénél jelentkezett, hanem a csatlakoztatott eszközökön és először azok hibájára gyanakodtam. Mire rájöttem,hogy minden nem lehet rossz és a TV nél kell a hiba forrását keresni sok idő elment. Üdv.
[ Szerkesztve ]