Hirdetés

2018. december 10., hétfő

Hozzászólások

(#7251) cheatergs


cheatergs
(senior tag)

Kb egy órája játszom az 1.4002-t, csak ha már benéztem ide, gondoltam megosztom a saját xp-met.

A Sun shadow mellett új mumus az Object detail, ami instant hazavágja a gépet. Ezt a kettőt levéve maxon hasít a konfigomon. Még 720-ban tolom, de kipróbálom 900-on meg 1080-on.

A Proverb küldijének erőltetése nem nyerő, jobb szeretem én beosztani a taskokat (ráadásul az elején nincs is értelme, mert még nem kapunk skilleket).

Fentebb fórumtárs írta, h hamar kifullad Marked One. Én ilyet nem tapasztaltam, nálam rohadt lassan fogy a stamina. Bár lehet, ez még az előző, letörölt Lost Alphából egy visszamaradt file (de a súlylimit nincs átírva, úgyh nem hiszem).

Nekem eddig (muhaha ;] ) nincs vele problémám, végre ki tom váltani a vérgáz WOWShipet egy stílusomnak messze megfelelőbb grindelős játékkal!

Mindig minden mindegy

(#7252) shield válasza shield (#7209) üzenetére


shield
(őstag)

Benéztem a FIcsoport oldalára, lehet hogy nem is tudnak az új kiadásról. Legalább is a LA fordítás hozzászólásainál január közepe óta nem is volt mozgás. Írtam egy figyelem felkeltést, talán észre veszik.
Lehet, hogy egy mailt is megeresztek.
Jó lenne ha befejeznék a betervezett projektet. A beszéd feliratozás is jól jönne.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#7253) cheatergs


cheatergs
(senior tag)

Az X-ray engine miért akar a netre csatlakozni indításkor?
Nincs különbség, h engedélyezem-e v nem, a játékot hiba nélkül betölti (meg se várja, h eldöntsem).

Nem ártana, ha lenne több infó a küldikhez, mielőtt nekiesünk.

Az aktatáskát ellopós task pölö kanyi magyarázatot nem ad, h mit miért hogyan. Csak küldi közben közli velem Sid, h takarodjak már a kerítés mellé, meg gyorsan, de azért halkan ugorjak be a military outpost ablakán (úgy 100 m-ről). Rá 2 secre meg task failed, mert h észrevettek engem a katonák... éjfélkor, mozgásdetektor nélkül, messze kívül a flashlightjaik zónáján. Aha...!
Ha meg a kerítés mellett megyek, akk is lebukok, csak pár mp-vel később. Fasza!
Van vkinek útvonala ehhez a küldihez?

Mindig minden mindegy

(#7254) ericdrawen74


ericdrawen74
(fanatikus tag)

Directx 11-nél kell az USE DX10.1 INSTEAD OF DX10.0 és az MSAA FOR A-TEST OBJECTS?

A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak. Edmund Burke

(#7255) sheep válasza cheatergs (#7253) üzenetére


sheep
(PH! addikt)

Sajnos lopakodni nem lehet a játékban, ezért én lelőttem ott mindenkit. Persze legkönnyebb fokozaton, de úgy is megizzadtam. Megpróbálhatsz sötétben visszamenni de ugyanúgy észrevesznek bármit csinálsz.
Vagy hagyhatod is az egész dolgot, a történet szempontjából nincs jelentősége.

@ericdrawen74
nálam be van kapcsolva mindegyik, de nem tudom mi a jelentősége.

[ Szerkesztve ]

Privátra illik válaszolni...

(#7256) Sensut válasza sheep (#7255) üzenetére


Sensut
(őstag)

De lehet lopakodni, legalábbis nekem sikerült bejutnom észrevétlenül. El kell jutnod az ablakig és ott be kell másznod rajta. Közben Sid irányít. A lényeg, hogy ne gázolj bele a bokrokba és mélyguggolásban közelíts.

Ez a Kruglov egy nagy barom. Itt folyon elakad az ajtókban, egyszer annyira leblokkolta a labor ajtaját belülről, hogy nem tudtam bemenni. Miatta újra kellett kezdjem az egész pályát az autosavetől :(( Úgy kell ügyelni rá, mintha szent lenne, mert ha idő előtt meghal, akkor a játéknak annyi. Eddig ez a harmadik játékmenet romboló probléma, amit lejegyeztem (Veles, a börtönajtó és Kruglov). Ha a végére érek csinálok egy statisztikát.

[ Szerkesztve ]

(#7257) sheep válasza Sensut (#7256) üzenetére


sheep
(PH! addikt)

Szóval nálad még élt akkor, ez pozitív azért :D
Én kiváncsiságból betöltöttem egy jó régi mentést még a játék elejéről és belestem a kerítésen de akkor is ott feküdt a bejárat előtt holtan.
De ez még a régebbi verzió volt, most felraktam az újat és újrakezdtem, remélem ebben már nem lesz ilyen probléma.

Privátra illik válaszolni...

(#7258) Sensut válasza sheep (#7257) üzenetére


Sensut
(őstag)

Én az 1.4001-es verzióval vagyok, nem akarok új játékot kezdeni most. De Kruglovot nálam a zombik nyírták ki, mert a hülye a pisztollyal rájuk támadt ahelyett, hogy nyugton maradna a bunkerében. Egyébként itt mindenki beleakad az ajtókba, kezdve a katonáktól a tudósokig, amikor kitörés van, vagy támadnak a mutánsok/zombik. Mellesleg Kruglovnak nincs is semmi szerepe itt, csak van egy pillanat amikor a professzor oda küld, hogy beszélj vele amíg javítja a PDA-t. Ha ez az üres párbeszéd nem történik meg Kruglovval, mert ő meghalt közben, a játékot nem lehet folytatni. Egyetlen "hozd el nekem" feladat van nála és az is csak mellék ami se nem oszt se nem szoroz. Ezt kellene kivenni innen, és akkor dögöljön meg ha akar :D

(#7259) Kaszas1990


Kaszas1990
(újonc)

Skacok nekem egy olyan gondom lenne, h beallitottam a grafikat es mikor vissza leptem a menube a menu megvilagosodot ( kifeheredet ) nalatok volt hasonlo gond?

(#7260) sheep válasza Kaszas1990 (#7259) üzenetére


sheep
(PH! addikt)

Igen, én úgy látom hogy ezt az advanced grafikai fülön a HDR csúszka túl magasra állítása okozza. Vedd lejjebb kicsit. Viszont vigyázz mert ha teljesen leveszed akkor a játékban tök sötét lesz a kép.

Privátra illik válaszolni...

(#7261) ericdrawen74


ericdrawen74
(fanatikus tag)

A db kiterjesztésű fájlokat kicsomagolás és módosítás után, mivel tudom visszacsomagolni?

A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak. Edmund Burke

(#7262) Balathruin válasza ericdrawen74 (#7261) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Nem kell. Gamedata mappába kell helyezni, azon belül is a megfelelő helyre. Ugyan az a mappaszerkezet mint kicsomagolásnál.

(#7263) Plazmacucci


Plazmacucci
(PH! nagyúr)

Nem úgy volt hogy aki adományozik az kap valami különleges ajánlatot? A mai napig egy visszaigazoló emailt nem kaptam...

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#7264) cheatergs


cheatergs
(senior tag)

A real weapon name mod működik a 4002 alatt?

Mindig minden mindegy

(#7265) Lomha 8V


Lomha 8V
(PH! addikt)

A játéknak viszonylag az elején a köcsög Sidorovich ad egy küldetést, miszerint lopakodjak be a nem messze található katonai ellenőrzőpontra és lopjak el valami dobozt. Ez sikerült valaha is, valakinek? Akárhonnan megyek, bármit csinálok, lebukok.

(#7266) ericdrawen74


ericdrawen74
(fanatikus tag)

Kicsomagoltam a db fájlokat, gamedata mappába raktam az actor és system ltx fájlokban átírtam a súlylimitet, de semmi nem változott. Ötlet?

A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak. Edmund Burke

(#7267) sheep válasza Lomha 8V (#7265) üzenetére


sheep
(PH! addikt)

Alattad pár hsz-al írtuk, működik ha mindent jól csinálsz, de én pl. hagytam a fenébe mert idegesített.

[ Szerkesztve ]

Privátra illik válaszolni...

(#7268) ericdrawen74 válasza sheep (#7267) üzenetére


ericdrawen74
(fanatikus tag)

Nem hiszem, hogy rosszul csináltam volna. A db kiterjesztésű fàjlokat le is töröltem a biztonság kedvéért, csak a gamedata mappàt hagytam meg a kicsomagolt fàjlokkal. Ha gond lenne a gamedata mappàval, vagy el sem indulna vagy nem töltené be a jàtékot.

A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak. Edmund Burke

(#7269) Sensut válasza ericdrawen74 (#7268) üzenetére


Sensut
(őstag)

Nos, erről gondoskodtak a készítők, hogy ne lehessen változtatni a súlylimiten pld. Máshova van elrejtve ez a paraméter, fene tudja hova, úgyhogy az actor és a system hatástalan :K És kivették az F2-es teleport tool-t is.

Az alternatív megoldás a teherbírásra az, ha egy artifact tulajdonságát írod át több súly növelésére (pld. Wretched).

[ Szerkesztve ]

(#7270) ericdrawen74 válasza Sensut (#7269) üzenetére


ericdrawen74
(fanatikus tag)

Köszönöm az infót.

A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak. Edmund Burke

(#7271) Lomha 8V válasza sheep (#7267) üzenetére


Lomha 8V
(PH! addikt)

Jah, valóban. Azt hittem ott a dokumentumokról volt szó, a katonai bázison. Na mindegy, már nekifutottam vagy 20x, hagyom a francba.

(#7272) Sensut válasza Lomha 8V (#7271) üzenetére


Sensut
(őstag)

Meg lehet csinálni és viszonylag egyszerűen, ha követed Sido utasításait. Én nem a kidőlt fán másztam be hanem a sziklafalon mentem végig a kert fölött, így nem keltesz zajt és még távolabb vagy a katonáktól. Aztán a drótkerítés mentén guggolva kell haladni a barakkig, a két ablakig, ahol az egyik katona épp alszik. A bokrokat kerülni kell. Az ablakon kell bemászni ugyancsak guggolva. Ha jól csinálod, akkor közben kapsz utasításokat is, ha nem, akkor figyelmeztetéseket kapsz. Ha felgyújtod a fejlámpát, Sido azonnal jelez, hogy vigyázz, mert még ő is látja a fényt :D

[ Szerkesztve ]

(#7273) PeL válasza Lomha 8V (#7271) üzenetére


PeL
(PH! addikt)

Sensut jól írja, bal oldalt a falon végig kell menni, át a kerítésen, majd a nagy fa mögött átmenni. Ha megvan a doboz ugyanezen az útvonalon kijössz. Nekem másodikra sikerült, pont tegnap este csináltam meg.

(#7274) ericdrawen74 válasza Sensut (#7272) üzenetére


ericdrawen74
(fanatikus tag)

Megtaláltam: gamedata/config/lost_alpha/la_skills.txt. Nálam az actor és a system ltx is át van "írva" biztos ami biztos. :DD

A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak. Edmund Burke

(#7275) cheatergs


cheatergs
(senior tag)

Másnál is előfordult, h kaliberváltás után a fegyver nem fogadott semmilyen lőszert?

Én egy AK74-et váltottam 7.62-ről 5.45-re, de nem h 1ikkel se, hanem az életadtavilágon semmilyen lőszerrel nem kompatibilis most.

Mindig minden mindegy

(#7276) sheep válasza cheatergs (#7275) üzenetére


sheep
(PH! addikt)

Hogyan lehet kalibert váltani?

[ Szerkesztve ]

Privátra illik válaszolni...

(#7277) cheatergs válasza sheep (#7276) üzenetére


cheatergs
(senior tag)

Foxnál meg a későbbi upgrade-maneknél lehet fejleszteni zsetonért a cuccokat (jópofa újítás, h még a távcsövet és az artifact-detektort is. A fejlesztés nekem bejön, sztem jól kipofozták a 3003-hoz képest.
Kár, h még mindig bugos, mert a fejlődést nem jelzik a csíkok, és van, h a számok se).

Itt ki lehet választani, h miben akarjuk tápolni az itemet.
A kaliberváltás néhány fegyónál lehetséges (Viper 5 és AK74 tuti). Ez jól jön, ha az adott lőszertípusból (7.62) öt óra grind után nem telik ki egy tár, míg egy másikkal (8x18) az utakat szórják téli só helyett.

[ Szerkesztve ]

Mindig minden mindegy

(#7278) sheep válasza cheatergs (#7277) üzenetére


sheep
(PH! addikt)

Ja értem, akkor én azért nem találkoztam ezzel az opcióval mert csak néhány fegyvernél elérhető.
Én a Thundert meg egyéb fegyvereket szoktam tuningolni, az AK eddig kimaradt. Általában 2 különböző kaliberű fegyver van nálam meg egy pisztoly, így azért mindig marad lőszer valamelyikhez.
(lekopogom de eddig sosem volt lőszer gondom, bár ehhez az is kellett hogy felnyissák a szemem itt a fórumban hogy ki kell tárazni az eldobott fegyvereket)

Privátra illik válaszolni...

(#7279) PeL


PeL
(PH! addikt)

Az én gépemet valamiért nem szereti ez az új patch. DX10-ben és DX11-ben 5-10 percenként crashel random. Logban nem ír semmit, csak a szokásos dll fájlokat. DX9-ben nincs gond, viszont érezhetően más a látvány, főleg a fények :\

(#7280) Sensut


Sensut
(őstag)

Hát, az igazat megvallva én semmiféle javulást nem tapasztaltam az 1.3003-as verzióhoz képest a kocsin kívül, ami még mindig pattog mint a teniszlabda, ha egy kutya nekiront, de legalább irányítható lett. Ugyanazok a logikai hibák, ugyanaz a grafikai optimizálatlanság van ebben is, mint az előző verzióban. Most már tényleg jöhetne egy javítás, mert ez nem annak látszik. Bár az a rohadt éjjellátót kijavíthatták volna, mert még mindig crash van ha pályaátlépéskor be van kapcsolva. Nem hiszem el, hogy ez nem tűnt fel eddig senkinek a csapatból. De még rosszabb, mert Shulgáékkal tényleg nem lehet beszélni Yantaron, mert azonnal az asztalon kötsz ki, pedig náluk lenne feladat. Régebben ez még rendben volt. Éppen leállítottam a földrengést a külvárosban és jókora listám van az olyan javítani valókról, amik szinte kiabálnak magukért, annyira szembeötlőek. Én reméltem ezerrel, hogy ezeket kijavítják egy DC verzióban, de úgy látszik itt valami másról volt szó :F

(#7281) Kaszas1990 válasza sheep (#7260) üzenetére


Kaszas1990
(újonc)

Szia igen valoban felvolt huzva a csuszka maxra de a vicc az, h nem alitottam semit es mikor ujra beleptem a menube akkor mar normalis fenyero volt a menuben lehet, h valami bug ez is?!

(#7282) Balathruin válasza ericdrawen74 (#7268) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Hogy mit csináltál? :Y
Szerinted viccből van becsomagolva a játék? Csak gamedatából nem képes futni.

(#7283) cheatergs


cheatergs
(senior tag)

H működnek a skillek?
Benyomtam az usb-re, h "use", amitől megjelent egy új almenü, de ott nem lehet adni semmire. Csak innentől kezdi el számolni a pontokat? V kell hozzá egy gép, és most elvesztettem az usb-t?

Kár, h egy csomó minden nem egyértelmű a játékban.

Mindig minden mindegy

(#7284) FoxiestFox


FoxiestFox
(PH! nagyúr)

Sziasztok!
Van már full pakk a játékból? Nem találtam, csak egy 2.3 gigás patch-szerűséget.

http://www.flickr.com/photos/sansphoto/

(#7285) sheep válasza cheatergs (#7283) üzenetére


sheep
(PH! addikt)

Skillpontokat az elvégzett küldetésekért kapsz majd, és a pda fülön alul lesz egy player skills opció. Ott mutatja az elérhető skilleket, rányomsz mellette a + jelre és ennyi. Pl. a cipelhető mennyiséget tudod növelni, ilyesmik. Elég ritkán ad pontokat amúgy.
Viszont honnan van usb-d? Nálam nem volt az új verzióban és nincsenek is skilljeim.

Privátra illik válaszolni...

(#7286) Lomha 8V


Lomha 8V
(PH! addikt)

(#7272) Sensut: (#7273) PeL: Én semmiféle falig nem jutok el, mert már 50 méterre mindentől olyan riadót nyomnak rám, hogy öröm nézni. :D Na mindegy, most elbóklásztam másfelé, majd ha visszatérek, még próbálkozok vele. Köszi a segítséget. :)

(#7287) ericdrawen74 válasza Balathruin (#7282) üzenetére


ericdrawen74
(fanatikus tag)

Ha kicsomagolod az összes db fájlt és bemásolod a játékon belül a gamedata mappába működik, hidd el így játszom vele a db fájlokat pedig elmentettem egy külön mappába a biztonság kedvéért és kitöröltem a játék mappájából.

A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak. Edmund Burke

(#7288) ericdrawen74 válasza ericdrawen74 (#7287) üzenetére


ericdrawen74
(fanatikus tag)

[ Szerkesztve ]

A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak. Edmund Burke

(#7289) cheatergs válasza sheep (#7285) üzenetére


cheatergs
(senior tag)

Rögtön a második küldiért kaptad, ha Proverbbel levadásztál két csorda mutánst.

Mindig minden mindegy

(#7290) Balathruin válasza ericdrawen74 (#7287) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Majd ne csodálkozz ha összefossa magát. Hidd el jobb lenne ha csak a módisított fájlok lennének kicsomagolva.

(#7291) sheep válasza cheatergs (#7289) üzenetére


sheep
(PH! addikt)

Aham, akkor ezért nincs. Akkor a skillekről bizony lemaradtam :D

Privátra illik válaszolni...

(#7292) ericdrawen74 válasza Balathruin (#7290) üzenetére


ericdrawen74
(fanatikus tag)

Csak nem akarja összefosni magát...

A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak. Edmund Burke

(#7293) Sensut válasza Lomha 8V (#7286) üzenetére


Sensut
(őstag)

Nem hülyéskedj, ezen a falon még nappal is be lehet menni :)

Persze éjjel kell menned, aztán ha bent vagy, akkor a drótkert mentén haladsz a házig, guggolva és kikerülve minden bokrot, ami zörög. Ha valamit nem jól csinálsz, akkor Sidorovich egyből figyelmeztet. Ha nem figyelmeztet, akkor valami nem jó. Még ha random folyamat lenne, de ez egy szkriptelt esemény amit csak szándékosan lehet elrontani akkor, ha nem úgy csinálod, ahogy mondják.

(#7294) CJ4567


CJ4567
(PH! kedvence)

Meglepő.

(#7295) FoxiestFox válasza CJ4567 (#7294) üzenetére


FoxiestFox
(PH! nagyúr)

Enyhén clickbait a cím, én is beszoptam. Annyi, hogy rákötöttek egy generátort pár lámpára, és csináltak néhány képet.

http://www.flickr.com/photos/sansphoto/

(#7296) Plazmacucci válasza Sensut (#7280) üzenetére


Plazmacucci
(PH! nagyúr)

Very very szomorú.

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#7297) Lomha 8V


Lomha 8V
(PH! addikt)

Olyan buggal találkozott valaki, hogy láthatatlan az ellenség? Tehát ha bizonyos irányba nézek, nem látom a katonákat mondjuk. Ha kicsit odébb fordulok, akkor láthatóvá válnak. Hullák és élők egyaránt csinálják.

A másik idegesítő dolog, hogy ha javítani akarok egy fegyvert, akkor az alkatrésznek szánt és a javítandó is eltűnik örökre.

(#7298) Kaszas1990 válasza Lomha 8V (#7297) üzenetére


Kaszas1990
(újonc)

Szia igen en is talalkoztam hasonlo bugokal! Igazabol nem hiszem, h lehet orvosolni barmivel is kiveve patchel, ha meg adnak ki majd :((

(#7299) Lomha 8V válasza Kaszas1990 (#7298) üzenetére


Lomha 8V
(PH! addikt)

Én végigzongoráztam a grafikai beállításokat, de ez a láthatatlanság dolog nem javult meg. Azóta előjött még egy. Ha előre haladok, nem tudok ugrani és futni. Ha elengedem a W-t, akkor minden oké. A futást átraktam másik gombra, de az ugrással mit kezdjek? Ez eddig nekem rosszabbul muzsikál, mint az évekkel ezelőtt kiszivárogtatott.

[ Szerkesztve ]

(#7300) sheep válasza Lomha 8V (#7297) üzenetére


sheep
(PH! addikt)

Igen, sajnos van láthatatlan bug nálam is. Az ugrás viszont működik jól.

Privátra illik válaszolni...

Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.