Hirdetés

2018. december 17., hétfő

Hozzászólások

(#7301) Mans20 válasza ericdrawen74 (#7274) üzenetére


Mans20
(PH! addikt)

Szia! Nálam nincsen la_skills.txt fájl.Átakarom írni én is a súlyt.

(#7302) Mans20


Mans20
(PH! addikt)

Eddig jó a gém. 1.4002 javítást telepítem, de a Stalker lost alpha mappába belerak egy Stalker lost alpha mappát amiben a javítás van. Kiszedem belőlük a fájlokat, felülírom az 1.3000-et, exe indít, menü bejön, új játékra nyomok és crash. Lehet megvárom a repack verziót.

(#7303) Balathruin válasza Mans20 (#7302) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

A telepítő nem csak fájlokat másol hanem módosít/töröl. Ha jól csinálod működni fog.

(#7304) PeL válasza Mans20 (#7302) üzenetére


PeL
(PH! addikt)

Rosszul telepítetted fel. Az alapjáték feltelepítése után a patch-nek a játék gyökérmappáját add meg, ne legyen külön almappa neki.

(#7305) Mans20 válasza PeL (#7304) üzenetére


Mans20
(PH! addikt)

Elég volt megadni a program files mappát, de én még a játék mappáját is kijelöltem ezért másolta külön. Most már jó, csak a súlyt kellene valahogy átírni.

(#7306) sheep


sheep
(PH! addikt)

Azt tudja valaki hogy a fáradtság mitől függ? Sokszor nem enged aludni mert kiírja hogy nem vagyok fáradt, és azt is észrevettem hogy néha kétszer olyan gyorsan fogy az állóképesség pedig nincs nálam több súly.
Most megint átmentem sétaszimulátorba pedig eddig jól működött. A terhelhetőségem több mint 60 kg, van nálam 40 kg de alig tudok futni. Aludni nem enged, étel - ital rendben van. Pár métert futok és lemegy a teljes állóképességem.

[ Szerkesztve ]

Privátra illik válaszolni...

(#7307) Lomha 8V válasza sheep (#7306) üzenetére


Lomha 8V
(PH! addikt)

Nálam is ez van, teljesen random, hogy mikor, mennyit bírok futni.

(#7308) PeL válasza sheep (#7306) üzenetére


PeL
(PH! addikt)

Nekem eddig nem tűnt fel hogy random lenne, viszont az igen hogy ha több súly van nálad akkor bizony gyorsabban fogy a stamina. De azt tényleg hülyeségnek tartom hogy séta közben nem töltődik vissza így folyton meg kell állni. Mikor nagy távokat kell megtenni ez különösen zavaró. Lehet így akarták elérni hogy az energiaitalnak is legyen szerepe a játékban.

[ Szerkesztve ]

(#7309) ericdrawen74 válasza Mans20 (#7301) üzenetére


ericdrawen74
(fanatikus tag)

Az összes db kiterjesztésű fàjlt csomagold ki a gamedata mappàba ott lesz az. Ami érdekes a kicsomagolt tartalom kisebb, mint az összes db fàjl mérete együtt. Gondolom van ami többször szerepel benne.

A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak. Edmund Burke

(#7310) Mans20 válasza ericdrawen74 (#7309) üzenetére


Mans20
(PH! addikt)

Mivel csomagoljam ki?

(#7311) PeL


PeL
(PH! addikt)

Megvan a séta közbeni stamina visszatöltés kulcsa: Kell szerezni egy "Snowflake" articsókát

(#7312) Plazmacucci


Plazmacucci
(PH! nagyúr)

Melyikőtö szenved ennyit? :DDD
[kép]

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#7313) sheep válasza PeL (#7311) üzenetére


sheep
(PH! addikt)

Igen ez benne van a manualban is, de mit csináljak ha nem találok és lassan a végére érek a játéknak :)

Privátra illik válaszolni...

(#7314) Dhampir


Dhampir
(PH! félisten)

Sziasztok!

Bele merjek majd vágni az új játékba Intel HD 4000-el (1366*900 kijelzőfelbontással)? :)

(#7315) Plazmacucci

Félő, hogy muszáj lesz. :D

[ Szerkesztve ]

A reménység egy madárka, amely már tudja, hogy hajnalodik, pedig még sötét az ég. (Rabindranath Tagore)

(#7315) Plazmacucci válasza Dhampir (#7314) üzenetére


Plazmacucci
(PH! nagyúr)

Ne.

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#7316) Balathruin válasza Dhampir (#7314) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Procit mondd inkább. 4600-on szárnyal a játék.
60-200 FPS-sel megy. 1920x1200

[ Szerkesztve ]

(#7317) Plazmacucci válasza Balathruin (#7316) üzenetére


Plazmacucci
(PH! nagyúr)

DX7-ben? :D

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#7318) Balathruin válasza Plazmacucci (#7317) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Nincs Dx7. :P

(#7319) PeL válasza Balathruin (#7318) üzenetére


PeL
(PH! addikt)

DX8 van, úgy hívják static lightning :D

(#7320) Dhampir válasza Balathruin (#7316) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

i5-3210M

Gondolkodom még ezen is:

i5-4300U (Intel HD Graphics 4400)

[ Szerkesztve ]

A reménység egy madárka, amely már tudja, hogy hajnalodik, pedig még sötét az ég. (Rabindranath Tagore)

(#7321) PeL válasza Dhampir (#7320) üzenetére


PeL
(PH! addikt)

Ha nem fog zavarni az hogy nincsenek dinamikus fények/árnyékok és a gyengébb textúrák akkor nyugodtan próbáld ki, menni fog.

(#7322) Balathruin válasza Dhampir (#7320) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Erős processzor kell, így az első.
Lost Alpha statikusa más mint az alap játékoké, vannak árnyékok meg más kivágott dolgok itt is. Sosem tetszett hogy kiherélték mire megjelent a ShoC.

(#7323) tzs182 válasza CJ4567 (#7294) üzenetére


tzs182
(fanatikus tag)

Ja, a linket tőlem szerezte :)

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. Mod ajánlók: http://tzsweb.net/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#7324) Dhampir válasza PeL (#7321) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

Látnom kellene, hogy mi marad így ki, lehetséges, hogy a nagyon lecsupaszított élmény miatt már nem éri meg az elavult technológia.

(#7322) Balathruin

Túl erős procit sem szeretnék az erősebb hőtermelés és a nagyobb ventihang miatt, de nyilván a nagyobb játékélményhez más szempontot kell figyelembe venni, a nyers erőre való tekintettel.

Mondjuk például az i5-3230M-nek jobban örülnék, mint az i5-3210M-nek, de legrosszabb esetben később ki lehetne cserélni.

[ Szerkesztve ]

A reménység egy madárka, amely már tudja, hogy hajnalodik, pedig még sötét az ég. (Rabindranath Tagore)

(#7325) Balathruin válasza Dhampir (#7324) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Az alap játékokban ahol kissé buta a statikus ennyi a különbség: Statikus | Dx9 közepes

Itt kicsit más a dolog, mert a statikus jóval többet tud. kép1 | kép2
Annyit kell kibírni hogy az árnyékok néha nem fognak stimmelni.

Számláló az FPS-t mutatja.

(#7326) Dhampir válasza Balathruin (#7325) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

Az elsőnél a statikus jobban tetszik (a víz kivételével), részletesebbnek tűnik a jobb láthatóság miatt.

[ Szerkesztve ]

A reménység egy madárka, amely már tudja, hogy hajnalodik, pedig még sötét az ég. (Rabindranath Tagore)

(#7327) Balathruin válasza Dhampir (#7326) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Az a magasság miatt van.
kép1 | kép2

(#7328) Dhampir válasza Balathruin (#7327) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

Feladom. :D

A reménység egy madárka, amely már tudja, hogy hajnalodik, pedig még sötét az ég. (Rabindranath Tagore)

(#7329) PeL


PeL
(PH! addikt)

Én is hozok egyet:

DX11 Full Dynamic Lightning:

DX8 Static Lightning:

Látni hogy utóbbin nem vetnek pl. dinamikus árnyékokat a napfény hatására a tárgyak hanem fix alacsony minőségű árnyékuk van + jóval gyengébb minőségű textúrák jelennek meg, az aszfalt a leg szembetűnőbb, shader sincs rajta

[ Szerkesztve ]

(#7330) Dhampir válasza PeL (#7329) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

Nekem színben kellemesebb, "melegebb" a DX8 látványa, még ha kevésbé részletesebb is, viszont nagyon rossz HD kijelző előtt ülök, aminek a színeit megfelelő profil híján saját magam kalibráltam be.

A reménység egy madárka, amely már tudja, hogy hajnalodik, pedig még sötét az ég. (Rabindranath Tagore)

(#7331) Balathruin válasza PeL (#7329) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Nálad nem volt bekapcsolva a detailed textures (valamiért eltűnt a beállításokból), azért néz ki jóval rosszabbul.
Off - On

(#7332) Dhampir válasza Balathruin (#7331) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

A repedezett útburkolat hangulatosabb. :)

A reménység egy madárka, amely már tudja, hogy hajnalodik, pedig még sötét az ég. (Rabindranath Tagore)

(#7333) emre válasza PeL (#7329) üzenetére


emre
(PH! kedvence)

Akkor ez azóta sem lett jobb? :DDD

[ Szerkesztve ]

"Két farokkal több csalánt"

(#7334) cheatergs


cheatergs
(senior tag)

AI többet csal, mint ezelőtt.
Hiába idióta alapból, ha azzal próbálják ellensúlyozni, h keresztüllát mindenen, és kb bármekkora távolságból tüzet nyit.

Én nem emléxem/k olyan jelenetre a korábbi patch-ekből, h Garbage-ből Cordonba guggolva, lámpa offban, a katonák (w/o nightvision&flashlight) háta mögé érkezek vissza éjfélkor, mire megfordulva mind a 4en tüzet nyitnak.
Minden egyes alkalommal.

Se olyanra, h 23h-kor egy bandita tőlem ötven m-re hátrafelé sasszézik a neki szemközti stalkereket lőve, majd gondolva 1et felém fordulásból megereszt egy sorozatot, holott 1 ház sarka mögül hajoltam ki éppenhcsak. Még csak nem is tudott rólam, mert a csata végén kapcsolódtam be.

Az se kevésbé feltűnő, h 100m-ről, öt bokron át is észrevesznek, nem beszélve az Agroprom Inst. túlfeléről ide őrjáratozó (mert nem az előtte lezajló tűzharcra jöttek ám), betonkerítésen átlátó katonáiról.

Zárt tereken nem próbál pozíciót változtatni, helyette inkább 1 helyben állva várja, amíg kidugom az orrom, ami részéről érthető, hisz úgyis tudja hol vok.
Kínos példa volt erre, amikor 1 épület harmadik emelete folyosójának közepén megállt, én meg próbálnám mind2 oldalról sneakkel közlekedve behajolva leszedni, de mind1 volt, mert amelyik oldalon jártam, ő arra nézve rögvest ontotta a skúlót.

Az ilyeneket nem kéne, légy szíves!

Anno tőrbe lehetett csalni az emberi AI-t, élvezetes vadászatokat rendezve. Ezt miért kellett kivenni?
---
A másik, h a játékban az éjszaka negatív értelemben sötét.
A flashlight szabadban semmit nem ér, miközben az MI egy kocacheater, így frusztrációt csökkentendő fel kell nyomni 20h-4h között a gammát és a brightnesst csutkára, h lássam a pályát.
---
sétálás=stamina-visszatöltés +1 like

Mindig minden mindegy

(#7335) Balathruin válasza cheatergs (#7334) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Szerintem szánalmasan hülye az AI, olyan dolgokat művel amiket még sosem láttam.
Nehézség is egy vicc ennek köszönhetően.

(#7336) sheep


sheep
(PH! addikt)

A Half-Life kikacsintás nem volt rossz :D
Az endurance viszont biztos hogy bugos: van nálam 2 snowfalke (+60 endur.), a ruha felpimpelve +8 endurance visszatöltésre, 60 gk -ból 40 van nálam és kb 100m-t tudok futni.

[ Szerkesztve ]

Privátra illik válaszolni...

(#7337) sinick


sinick
(senior tag)

Sziasztok! 1.40002-vel újrakezdtem. Az elején a faluban segítettem Proverb-nek (?) két mutánsvadászatban, majd később az anomália mocsárban láttam meghalva. Később kell(ene) ő még nekem vagy nem számít?

(#7338) Balathruin válasza sinick (#7337) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Ha megkapod tőle a pendriveot akkor nem kell. Eladásra hasznos, mert Sid kevesebbet fizet mint bármely stalker, nála meg van ~20 ezer RU.

(#7339) sinick válasza Balathruin (#7338) üzenetére


sinick
(senior tag)

Azt hiszem valami "x-ray valamis" pendrájvot kaptam tőle (amit "use"-oltam magamnak).

(#7340) Balathruin válasza sinick (#7339) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Akkor ennyi. Fegyvere jó még, a Vintar (Vintorez).

(#7341) Xorith


Xorith
(tag)

Nekem load gamenél mindig egy fekete képernyőt ad be, de semmi crash vagy ilyesmi. Valami tipp?

(#7342) Balathruin válasza Xorith (#7341) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

AMD videokártyákon nem működik a játék csak ősrégi driverrel.

(#7343) Xorith válasza Balathruin (#7342) üzenetére


Xorith
(tag)

Pontosabban elsőnek, ha betöltöm akkor megy szépen, de ha már a "játékba" vagyok és onnan akarok tölteni akkor van ez.

(#7344) Sensut válasza sheep (#7336) üzenetére


Sensut
(őstag)

Befejeztem a játékot az 1.4001-ez verzióval. Jó volt újrajátszani annyi idő után, de csalódtam a sok otthagyott logikai- és rendszerhiba miatt. A játék nagyon jó, viszont még mindig ráfér az az átfogó revízió, amire vártunk és ami ezúttal is elmaradt, mert elég sok logikai hiba van benne. Nekem nem volt játszhatósági bajom az előző verzióval sem, úgyhogy szinte semmi különbséget nem tapasztaltam a régi és az új között. Talán két dolog van, ami emlékeztetett arra, hogy ez mégis csak egy javított verzió: az autók irányíthatósága és a játék vége előtt a Generátorok pályán Ghost végre rendesen megjelenik az X-2 labornál (itt volt az a bug, hogy Ghost elcsászkált bolond felé és nélküle nem lehetett lemenni a laborba). Le is jegyeztem néhány eget verő hibát, amiket javítani kellene végre. Talán valaki látja majd az illetékesek közül is.

- Elsőként két mellékküldetéssel akadt olyan gondom, hogy nem tudtam mit kezdeni velük, illetve hova tenni őket. Az egyik Lake Yantaron van, amikor a kolléga leküld a föld alatti alagutakba, hogy hozzam vissza a különleges fegyverét. Odalent egy agy őrködik egy zárt helyiség előtt. Ennek nincs köze a fegyverhez, viszont Sakharovnál megjelenik egy új párbeszéd ezzel kapcsolatban és a "Brain Vat" feladat:

Itt a professzor ad egy kütyüt és visszaküld, hogy végezzzünk méréseket az agy körül, aztán ő majd az eredmények szerint behangol nekünk egy védősisakot stb... Ez meg is történt, 3 kontroller kiiktatva, adatok OK, de úgy bezombultam amíg a mérések folytak, hogy többé semmi és senki nem tudott helyrehozni. Mellesleg ennek a feladatnak sem volt így értelme, mert visszamentem a sisakkal de onnan tovább minden ajtó zárva volt. A párbeszéd sem jelenik meg rendesen, egy helyen csak egy fájlnév jelent meg a mondatok helyett és szerepelt benne a "nimble" név. Csakhogy nálam az volt a másik gond, hogy a játék elején Nimble meghalt Cordonon, mert egyáltalán nem lehetett megmenteni a tushkanók elől (ezt állítólag az 1.4002-es verzióban javították). Ebből gondolom, hogy ennek az egésznek Nimblehez lehet köze, mert ő említett feladatokat, ezért nem is erőltettem tovább a dolgot. Mellesleg ez a párbeszéd folyam elölről kezdődik Sakharovnál miután a feladat le lett tudva, úgyhogy az egész dumán még egyszer végig kell kattogtatni, hogy eltűnjön onnan. Azonban a kettős látásom nem akart semmitől elmúlni hosszú idő után sem, ezért újra kellett kezdjem a játékot egész onnan, hogy ezt a küldetést egyáltalán nem vállalom el Sakharovnál.

- A másik küldetés Foresten volt, ahol egy sebesült sztalker fekszik az útszélen és elküld a bányához, hogy gyorsan segítsek a társain. Ott ki is nyírtam egy csomó banditát, de amikor beléptem a bányába, valami akkora gonoszság rontott rám, hogy pár lépés után egyből meghaltam. Valamiféle kontroller lehet odabent, vagy mi, de képtelen voltam rájönni, hogy mi ez az egész. Innen csak némi felvilágosítás hiányzik arról, hogy mit vagy mikor is kellene itt csinálni, mert így bejutni oda képtelenség.

- Voltak crashek is, leginkább a laborokban, de ezeket nem is részletezem, mert egyáltalán nem újdonság ha egy Stalkerben crash is van :D Viszont több helyen is belebotlottam olyan végzetes hibába, amikor mindig az asztalon kötöttem ki, bármerről is próbáltam megközelíteni a dolgot. Az egyik Lake Yantaron Shulga a dutys bázison:

Emlékszem, hogy náluk voltak jó feladatok, de itt egyáltalán nem lehetett vele szóba állni, mert a játék egyből kidobott.

- A másik nagy crash Pripyatban volt, amikor egy sebesült katonán próbáltam segíteni:

Ennek is feladat íze volt, de a játék mindig kidobott, ha szóba akartam állni vele.

- Aztán ott van az éjjellátó (nightvision) probléma, amitől a játék szintén kidob ha úgy akarunk pályát lépni, hogy az be van kapcsolva. Még akkor is annyi nekünk, ha csak bekapcsolt éjjellátóval akarunk visszatölteni egy játékállást.

- Az alvás és a szomjúság itt nem férnek meg egymással. Azt még megérteném, hogy valaki erőtlenül ébred a szomjúságtól, de hogy felébred és bele hal a szomjúságba ez szerintem baromság. És főleg akkor kellemetlen ha csak félig vagyunk vízzel és jön egy bevágás amire nem számítunk és elalélunk. Ez az intenzív szomjazás mindenképp szarvashiba.

- Ki kellene venni azt a sok alvás alatti klipnézést, ami egyszer- kétszer elmegy álomnak, de én annyiszor megnéztem a játék alatt amikor aludtam, hogy már azt is tudom hány patkány menekül ki az erőműből. Fárasztó, hogy mindig ugyanazt a klippet kell végignézni és nem lehet átugrani.

- Nálam (de gondolom nem csak nálam), valamiért irtó szarul lehet lootolni. A játék valósággal nyög bele ha valamit átteszek egy ládába, vagy épp egy hullától elszedek cuccukat. Totál belassul valamitől, még a hang is akadozik olyankor.

- Guide párbeszéde hibás.

És ezek már az örökölt hibák, amik az első verziótól fogva jelen vannak sajnos:

- Nyomban az után már, hogy Veles elkobozza a cuccainkat a bányában, a mellette levő ládából vissza is vehetünk mindent. Ebben aztán százas vagyok, hogy ez nem szándékos :)

- Dar Valleyben, miután a banditáktól elloptuk a dokumentumokat Velsnek, azok ellenséggé válnak, de mégsem. Voltak alanyok, akik rám se bagóztak miközben sétáltam kifelé a bázisukból.

- Lake Yantaron Kruglov mester űzi az eszét az ajtókkal, a zombikkal, meg minden. De ha meghal, akkor egyetlen fölösleges mondat miatt a játéknak vége, mert nem tudjuk vele lebeszélni. Márpedig könnyen meghal ha nem vigyázunk rá miután visszajöttünk a föld alól és megjelennek a zombik a tudósok körül.

- Dead City - zsoldosok - börtön. Én pedig a börtönajtót simán kinyitottam a rácson keresztül a kapcsolóval, és amíg a doki lőtte a dumát, vissza is szereztem a cuccaimat. Csakhogy az a bizonyos aktatáska nem volt a széfben és a játéknak annyi lett. Tehát azt a fali ajtókapcsolót le kell blokkolni mindaddig, amíg a bejátszás tart és jönnek a katonák. A táska csak ez után spawnolódik be a széfbe.

- Radaron, amikor megszerezzük Nomadnak az artit és jön a kitörés, a monolitos Patriarch is odavesz, aki ugye fontos lenne egy másik feladat kapcsán. Szerencsére az a feladat egy mellék, de így is ott ragad a listán ha már elvállaltuk és neki kampec lett.

- Pripyat Undergroundban egy adott ponton valahol a lámpa és az éjjellátó gombjai totál leblokkolnak, nem lehet se gyújtani se oltani őket. Abban a pozícióban ragadnak, amelyben voltak és ez csak azért is gond, mert ugye az éjjellátó miatt crash van visszatöltéskor / pályaváltáskor, és ha az bekapcsolva ragadt be akkor... így jártunk. Nem is beszélve arról, hogy ez egy sötét hely, ahol jó lenne látni is valamit, ha netán leoltva maradt a lámpa.

- A fegyverek nagyjából rendben vannak, bár a távcsövek elég bugyuták. A hatalmas SVD viszont annyira szar, hogy használhatatlan. Annyira instabil még feltunningolva is, hogy egy csúzlival jobban mesterlőnénk. A feltunningolt AKm 74/2 pld. egyáltalán nem amortizálódik viszont a csúcs FT 2000 halálos iramban megy szarrá. Bár nem vettem észre rajta, hogy félig tönkremenve is besülne.

Mivel ez egy hosszú és ingyen játék, nem is várná el az ember, hogy valaha is tökéletes legyen. De ezek a dolgok már lassan magukért beszélnek. Ez az 1.4001-es verzió volt, de nem láttam a listán ezek közül egyet sem, hogy javították volna az utolsó verzióban. Megvárom a magyarítást és csak akkor vágok neki újra a legfrissebb kiadásnak, bár az igazat megvallva a fenti hibák tudatában semmi kedvem hozza egyelőre.

[ Szerkesztve ]

(#7345) CJ4567 válasza FoxiestFox (#7295) üzenetére


CJ4567
(PH! kedvence)

Az lepett meg, hogy magyar cikket linkeltek a hivatalos LA csoportba, úgy hogy nem is értik.

(#7346) PeL válasza Sensut (#7344) üzenetére


PeL
(PH! addikt)

A leírt dolgok nagy részéhez nem tudok hozzáfűzni semmit mert nem tartok még annyira előre a játékban (most megyek vissza DV-ben a banditákhoz a doksiért Velesnek). Az álmokat ESC gombbal át lehet amúgy ugrani. Nimble halála javítva van az 1.4002-ben ezt tanúsíthatom mert még most is életben van nálam. A night vision crash bug jelen van itt is, elég bosszantó, sokszor én sem mindig ügyelek rá, elvileg kövi patchben javítva lesz. A loot laggal itt még nem találkoztam, egyedül az autóba pakoláskor érzem hogy minél több cucc van benne annál hosszabb ideig tart belerakni és kivenni a cuccot, DV-ben a Monolith bázis letámadásakor kihordtam minden hátramaradt cuccot a bejárathoz hogy majd autóval elviszem őket eladni ha már ilyen pici a súlylimit, mikor pakoltam be a vége felé már nálam is érezhető volt a lag. A fegyvereket én is észrevettem hogy szarul vannak configolva, az AK74/SU pillanatok alatt leamortizálódik, az AK74 viszont szinte nem is kopik, ugyanígy a Walker 9x18-as is elpusztíthatatlan :D

(#7334) cheatergs: Ez az AI mizéria minden stalker részben jelen van. Engine sajátosságából adódóan működik így vagy nem tudom. Amit megfigyeltem hogy alapból mindig oda tartanak és azt a pontot nézik ahol utoljára láttak vagy zajt keltettél. Így simán ki lehet őket játszani, mögéjük lehet kerülni stb. Ilyen ráfordulásokkal még nem találkoztam, pl. Cordon hídjánál a Sniper mellé simán oda tudtam lopózni az elején még fényes nappal is úgy hogy nem vett észre, majd két méterről fejbe lőttem és leesett a többi katona elé :DDD Kb. 180 fok az enemy látómezeje. Tehát ha féloldalasan mellőle bukkansz fel esélyes hogy meg fog látni a "szeme sarkából", viszont ha a hátát látod kizárt hogy észrevegyen ha nem keltesz zajt.

[ Szerkesztve ]

(#7347) Plazmacucci


Plazmacucci
(PH! nagyúr)

Ezeket olvasva én inkább várok még egy két évet...

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#7348) rétisün válasza Plazmacucci (#7347) üzenetére


rétisün
(PH! nagyúr)

azt hiszem, én is.....

good hunting, stalker.... Ron Swanson for president! (-: eladó bringás cuccok: https://bolha.testbike.hu/clList/userCls?uid=12723

(#7349) PeL válasza Plazmacucci (#7347) üzenetére


PeL
(PH! addikt)

Nem akarom szapulni a játékot, minden tiszteletem dezo-éknak de tekintve hogy a 2014-es megjelenés óta eltelt kb két év alatt mennyit sikerült nekik javítani a játékon szerintem feleslegesen vártok. Egyébként a játék már bőven játszható, igaz vannak bugok de már az 1.3-as verziót is végig lehetett vinni nagyobb probléma nélkül. Ha arra vártok hogy tökéletes legyen szerintem felesleges, ez a játék talán sosem lesz tökéletes pont azért mert nincs elég idejük / erőforrásuk arra hogy tökéletesre csiszolják. Elvégre mégis "csak" modderek csinálták, úgy értem hogy nem rendes fejlesztőgárda áll a lost alpha mögött. Kövi patch után sztem nyugodtan álljatok neki, abban legalább a night vision crash bug már talán javítva is lesz. Ezen kívül eddig nem találkoztam bosszantóbb / gameplay breaker buggal.

(#7350) fjord1977 válasza Mans20 (#7302) üzenetére


fjord1977
(újonc)

Szia! a 14002 verzió hibás,a nagy mocsárnál egy videónál kidob. Inkább a 14003 verziót tedd fel.

Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.