Hirdetés

2018. december 17., hétfő

Hozzászólások

(#7701) bluyoo


bluyoo
(PH! nagyúr)

Hi!
Nem úgy volt, hogy lesz magyar nyelv? Vagy csak én nem látom? :F

Bazinga!

(#7702) PeL válasza bluyoo (#7701) üzenetére


PeL
(PH! addikt)

Gondolom majd utólag ha elkészítik. Amíg nem volt véglegesítve a patch, nem is lett volna értelme nekiállni.

(#7703) bluyoo válasza PeL (#7702) üzenetére


bluyoo
(PH! nagyúr)

A ·f·i· csoport oldalán olvastam:
"Ja, meg még az is, hogy egyébként továbbra is tartjuk a kapcsolatot Dezodorral, aki a ModDB-n pár hónapja az élénken figyelő nagyközönségnek bejelentette az ukrán és a magyar nyelv integrálását a következő nagy javítócsomagba. " Ezek szerint nem sikerült a történet. Hát sajnálom.
Már két fiam született azóta, hogy várom a végleges verziót magyarítással .... :DDD

Bazinga!

(#7704) PeL válasza bluyoo (#7703) üzenetére


PeL
(PH! addikt)

Ez a játék nem mostanában lesz végleges :) Mindig lesz benne mit javítani, meg tartalmat is akarnak még hozzáadni, érkezni fog több új pálya is valamikor. Gondolom volt nagyobb gondjuk is annál hogy a magyar nyelvet integrálják a játékba :D

(#7705) bluyoo válasza PeL (#7704) üzenetére


bluyoo
(PH! nagyúr)

Legalább a nyugdíjas éveimben is lesz mivel játszani. ;]
A magyar nyelv kihagyása meg sajnálatos.

Bazinga!

(#7706) DannyL81


DannyL81
(kvázi-tag)

Nagyon kíváncsian várom a tapasztalatokat. :) Én most az 1.002 közepén vagyok, tuti nem kezdek újat. De ha fergeteg, akkor majd utána újra kezdem.

(#7707) PeL válasza DannyL81 (#7706) üzenetére


PeL
(PH! addikt)

Ha nem kapsz idegzsábát pl. a night vision bugtól, akkor toljad nyugodtan azzal. Én már az 1.0003-at is végig bírtam vinni, a játék végén voltak ugye ott fagyások leginkább a reaktornál, de ott is átvergődtem magam néhány játék újraindítás után :DDD Az 1.4002-vel igazából a NV bugot leszámítva nem is találkoztam nagyobb hibával.

Majd az 1.4005-öt is végig fogom vinni még egyszer, csak most van más játék amivel játszom (Grim Dawn + PUBG) és túlságosan lekötnek.

[ Szerkesztve ]

(#7708) Dhampir válasza PeL (#7707) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

A reaktoros rész szintén meggyötört, ám DX váltásokkal sikerült továbblépni a kritikus szakaszokon, pedig a sokak által mumusként félt teljes AMD konfigról (proci + VGA is) futott a játék.

A reménység egy madárka, amely már tudja, hogy hajnalodik, pedig még sötét az ég. (Rabindranath Tagore)

(#7709) Balathruin válasza PeL (#7707) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Remélem megvan hogy az első kiadás 1.3 volt. :)

(#7710) PeL válasza Balathruin (#7709) üzenetére


PeL
(PH! addikt)

Emlékszik már rá a bánat, rég volt :DDD

(#7711) Duracellm... válasza PeL (#7696) üzenetére


Duracellm...
(PH! kedvence)

Ma akadtan rá, amit eddig láttam belőle az rendben van, az AI fasza lett!!

Az npc-k számát nem jelzi, ez feature/bug?

Döglött róka bőre 1x, 2x, 3x..

(#7712) galaktikus válasza PeL (#7696) üzenetére


galaktikus
(fanatikus tag)

Hahó! Ez nagyon jó hír :K
Szóval akkor ezt kell egyedül rátenni a játékra és semmi mást? Az alapjáték honnan szedhető?
Szerintem én is adok neki egy újabb esélyt, hátha.. Magyarítás is lesz majd ugye? Mintha nemrég valaki írta volna..

Szerk.: Közben már láttam a magyarításra vonatkozót..

Boldog Karit :)

[ Szerkesztve ]

(#7713) bluyoo válasza galaktikus (#7712) üzenetére


bluyoo
(PH! nagyúr)

Ez maga a játék. Letöltöd és telepíted. :)

Bazinga!

(#7714) PeL válasza Duracellm... (#7711) üzenetére


PeL
(PH! addikt)

Asszem nehézségi szinthez kötött, master fokozaton nem jelzi az tuti, kisebben nem tudom.

(#7715) Duracellm... válasza PeL (#7714) üzenetére


Duracellm...
(PH! kedvence)

Nagyon jó döntés, Tényleg nehezebb lett ez a fokozat, kiváló! :R

Teljes csutkán 65-150fps között megy az elején nyílt terepen, ami probléma hogy meg-meg rándul, mintha töltögetne,
Kikapcsoltam a lefordított shaderek pufferelését, sőt a teljes virtuális memóriát, valamint driverből kényszerítek rá élsimítást. Így már nagyon szépen, egyenletesen szalad mint a 1.003, de még egy picit azért finomhangolom :))

[ Szerkesztve ]

Döglött róka bőre 1x, 2x, 3x..

(#7716) Sensut


Sensut
(őstag)

Nos, itt máris van egy kis probléma a játékban. Az AN-94 + Scope + Silencer fegyver ha már nálad van és le akarod tenni, vagy eladni stb., a játék kidob semmiféle hibajelzés nélkül. Ez nem is volna gond, mert elég jó fegyver és megtartani való lenne, csakhogy ez akkor történ pld. velem, amikor beépültem Sötét Völgyben a banditákhoz és megtudtam a jelszót a monolitos bázisra, aztán jött a katonaság és szétvert mindenkit. Ekkor került a kezembe egy ilyen fegyver (csak egy volt belőle az egész bázison), és el akartam volna tenni - a játék folyton kidobott, ahányszor csak próbáltam. A baj az, hogy ez után jön, amikor a Vétek vezér lefegyverez a bányákban. Itt nem megy tovább már a játék, mert ettől a fegyvertől is meg kellene válni. Tehát az AN-94 + Scope + Silencer verziót ne vedd fel, ha találkozol vele! A szimplább verziók, mint a távcsöves, hangtompító nélkül, jók, csak ez az egy okoz galibát.

(#7717) Sensut válasza Sensut (#7716) üzenetére


Sensut
(őstag)

Ez a dolog még bonyolultabb. Úgy látszik, hogy nem is kimondottan ezzel a fegyver típussal, hanem mindig egy bizonyos fegyverrel van gondja. Újrakezdtem a pályát és amikor elkezdtem a fegyvereket begyűjteni a kocsiba, egy másik, ugyancsak AN-el lett gondja, de ezúttal egy szimpla távcsövessel. Az az érdekes, hogy ebből még volt néhány nálam, de csak közülük az egyik miatt dobott ki mindig, ha le akartam tenni. Mindig ugyanaz az egy miatt és kipróbáltam a Véteknél - szintén kidobott ott is miatta, amikor le akartak fegyverezni. Nem tudom mi ez, de amúgy se folytatom tovább a játékot, mert egy csomó minden még mindig nincs kijavítva. Többek között a bányában a láda még mindig kinyitható miután a vezér elkobozza tőlünk a cuccot és belerakja. Ennek így semmi értelme...

(#7718) DannyL81


DannyL81
(kvázi-tag)

Sziasztok! Elakadtam, kellene egy kis segítség. :)

Szóval Jantar-ban vagyok az alagút rendszerben. Ott tartok hogy a PSI-1 Brain wave scanner-el meg kéne mérnem azt a mamut agyat és visszavinni a professzornak az adatokat. Na most állítólag elég hozzá közel menni vele, de semmi sem történik. Aktiválnom kellene a műszert valahogy vagy mit kell csinálni?

Köszi!!!

(#7719) DannyL81 válasza DannyL81 (#7718) üzenetére


DannyL81
(kvázi-tag)

Ezt írják a mission logban a wikin, hogy ezt kell csinálni a mérőműszerrel:

"Before entering the Brain Vat hall attach the PSI-1 Brain wave scanner to your belt and put in measuring mode. The scanner is comparable to an Anomalous Activity Detectors (Detector "Echo" or Detector "Bear") with regard to handling."

De hogy kell "measuring mode"-ra kapcsolni a scannert?

(#7720) DannyL81 válasza DannyL81 (#7719) üzenetére


DannyL81
(kvázi-tag)

Sikerült bekapcsolnom a detektort, az "O"-val kell. :U

Viszont elkezd visszaszámolni az óra kb. 2:30-ról. Ha előbb abbahagyom a detektálást akkor nem teljesített a feladat. Ha viszont megpróbálom végigvárni az agy mellett a mérőműszerrel, akkor 30mp-el a vége előtt kifingok psi "mérgezésben", heveny szédülés közepette. :W

(#7721) PeL válasza DannyL81 (#7720) üzenetére


PeL
(PH! addikt)

Ez ha jól emlékszem azért van mert közben megjelenik két Controller a hátad mögött akiknek az aurája okozza a szédülést.

(#7722) DannyL81 válasza PeL (#7721) üzenetére


DannyL81
(kvázi-tag)

Ha még 2 lett volna, de 3. :Y Kiiktattak őket és így sikerült. Köszi szépen!!! :R

(#7723) Sensut


Sensut
(őstag)

Ha esetleg valakit érdekel és még nem kezdte el a játékot, ez valami "ígéretes" bővítmény az utolsó verzióhoz:

Extended pack for LostAlpha DC [1.4005]

Sok minden van benne, de érdemes átböngészni alább a beírásokat is.

(#7724) PeL válasza Sensut (#7723) üzenetére


PeL
(PH! addikt)

Azt érdemes tudni róla hogy az NPC pack bugos benne, crashelget a játék tőle...

(#7725) havenday


havenday
(tag)

Szidorovics bácsi olyan furi....mint a Bádogember az Óz - ból :DD felraktam az új pakkot, a felületek furcsán fémesek, aztán lehet csak beállítás kérdése....

(#7726) Dhampir válasza havenday (#7725) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

Tedd rá a Wizard Green Patch-et, attól majd bezöldül. :DDD

A reménység egy madárka, amely már tudja, hogy hajnalodik, pedig még sötét az ég. (Rabindranath Tagore)

(#7727) Dhampir


Dhampir
(PH! félisten)

Sziasztok!

Magyarítás is van az új LA-hoz vagy jó még a régi? :F

A reménység egy madárka, amely már tudja, hogy hajnalodik, pedig még sötét az ég. (Rabindranath Tagore)

(#7728) galaktikus válasza Dhampir (#7727) üzenetére


galaktikus
(fanatikus tag)

Van régi? :D Na úgy néz ki ideje jobban követnem a topicot..

(#7729) Dhampir válasza galaktikus (#7728) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

Fi csoport munkája

[ Szerkesztve ]

A reménység egy madárka, amely már tudja, hogy hajnalodik, pedig még sötét az ég. (Rabindranath Tagore)

(#7730) galaktikus válasza Dhampir (#7729) üzenetére


galaktikus
(fanatikus tag)

Köszi! :) Akkor végülis én is megvárom amég valaki megírja, hogy jó-e az újhoz.

(#7731) shield válasza galaktikus (#7730) üzenetére


shield
(őstag)

Nem hiszem, rengeteg benne az új dolog.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#7732) Sensut válasza shield (#7731) üzenetére


Sensut
(őstag)

Azért van. Pld a titkos labor kulcsát most már nem Petrenkotól kell elvenni és ez megváltoztat egy csomó szöveget. Még az is lehet, hogy itt hibát okoz a régi magyarítás.

(#7733) galaktikus válasza Sensut (#7732) üzenetére


galaktikus
(fanatikus tag)

Pont ezt írta Ő is :)

(#7734) kekeeci


kekeeci
(senior tag)

Próbálgatom ezt a 'DC v1.4005'-t (eddig még nem játszottam a L.A.-val), és lenne pár kérdésem:

- Eddig két technikussal találkoztam (Fox, Kulibin), mindketten eszközöket kérnek a javításhoz. Ezek szerint minden technikusnak kell 3-3 javítókészletet keresni? Ezeket se találtam meg.

- Hol a túróban lehet varjúhúst találni Seriy-nek, mikor még varjút se láttam?

- Az üzemanyaghordók felvehetők, lehet velük újratölteni a járműveket?

- Vannak free járművek?

- A Sniper AKMS-t el lehet adni valakinek? (A Bar-ig senkinek sem kell.)

- A Bar-nál Voronint technikusnak jelöli, de nem javít (a párbeszéd alján üzlet gomb van, nem felújítás), miért?

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#7735) Sensut válasza kekeeci (#7734) üzenetére


Sensut
(őstag)

Néhányra tudok válaszolni:

- Minden technikusnak szerezhetsz javítókészletet ha elbeszélgetsz velük, de csak egyre koncentrálj, mert elég ritkán találni készleteket. Nekem az egész játék alatt összegyűlt 3 Fine toolkit, de csak 1 - 1 a másik két fajtából. Én már az elején csak Foxnál szerződtem le a készletek megtalálásában és nála sikerült teljesen felfejleszteni minden fegyvert még mielőtt Radarra értem volna.

- Az üzemanyag hordók robbantásra jók, ha esetleg ki akarsz nyírni egy barátságos NPC-t a nélkül,, hogy magadra haragítanád az egész klánt. Erre nincs szükség csak akkor, ha valahol elakad egy és te nem tudsz tovább menni. Tankolni nem hiszem hogy lehet belőlük, de van elég benzines kanna szanaszét ahhoz, hogy ne kelljen éppen hordókat cipelned :)

- Találni járműveket is, de csak ritkán. Borongóson van egy dzsip a zsoldosoknál, aztán egy Niva Radaron a pripjátyi átjárónál, de azzal vigyázz, mert egy roncs. Bár újnak néz ki, úgy zabál, mint egy állat és a csomagtartóját se lehet használni :) Na és persze van Sötét Völgyben a Niva, amivel el kell menekülnöd. Én egész játék alatt ezt használtam.

- A Sniper AKMS-t senki se veszi meg valamiért, de szerintem ez csak egy hiba egyelőre.

- A Barnál nem Voronint jelöli technikusnak, hanem fölötte a tetőn áll egy alak és az tud javítani. Viszont ezek aztán át fognak költözni a külvárosba, úgyhogy ne nagyon szerződj le vele.

Végigvittem a 1.4005 játékot, majd jövök egy listával a tapasztalataimról.

[ Szerkesztve ]

(#7736) kekeeci válasza Sensut (#7735) üzenetére


kekeeci
(senior tag)

Köszönöm!
Közben Voroninra én is rájöttem.
Fox semmi érdemlegeset nem mondott a javítókészletekről, Kulibin-nál Mole mond valami olyasmit, hogy minden épületben, minden helyiségben szét kell nézni. Ezzel aztán jól kisegített. Legalább azt tudnám, hogy az adott pálya szerelőjének a pályán van-e a cucca, vagy máshol. Bár Kordont és Agropromot már szinte milliméterről milliméterre átnéztem, és semmi.
A duty-s technikussal nem is foglalkozok, mert csak akkor módosít, ha belépek a frakcióba, azt meg nem akarok (ha csak nem lesz muszáj).

Egy fura hibát már találtam:
Ha PDA-n keresztül veszek - adok el valamit, vagy kívánságot teljesítek, az benne marad a feladatlistában, majd a következő ilyen feladatnál törlődik, természetesen ekkor az új feladat marad a listában.
Érdekes.

[ Szerkesztve ]

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#7737) Sensut


Sensut
(őstag)

Szóval, sikerült befejezni az 1.4005-ös DC verziót és azt kell mondjam, hogy eddig ez a legjobb verzió amivel játszottam. Bár vannak még hibák benne, de a játék tök stabil és a grafikai is jól működik most már. Egyetlen crash-em sem volt egész játék alatt, leszámítva azokat a fegyver bugokat Sötét Völgyben, amiket korábban jeleztem. De az a hiba is csak ott történt meg és akkor, többé nem találkoztam vele hál' istennek. Hagyományosan DX 9-el toltam végig. DX 10-et is próbáltam, s bár jól működik, volt egy kis gond amikor a PDA menüjét hívtam elő - ez némi késéssel jelent meg DX 10-en. Csak a félreértések elkerülése végett: én nVidia GTX kártyáról beszélek, AMD-t nem használtam.
A kedvenc bugjaim közül sajnos 2 szarvas még mindig benne van, bár ezek nem olyan kidobálós hibák, hanem csak szépséghibák, amiket ki lehet és ki kell kikerülni, mert bekavarnak a játékmenetbe. Az egyik a Vétek bányáiban az a tároló láda, ami kirabolható azután, hogy Veles lefegyverez és elküld a banditák bázisára. Itt az összes cuccodat nyomban vissza is veheted ebből a ládából és így értelmét veszti a kihívás, hogy egyetlen fegyverrel küldenek a banditák közé.
A másik kedvencem Dead Cityben van, amikor a zsoldosok sittre vágnak a Dokival együtt. Itt a cella ajtaja simán kinyitható a rácson keresztül a kapcsolóval, de ez akkora anomáliát generál a játékmenetben, hogy még magaddal is találkozol a folyosón. Természetesen így nem lehet tovább folytatni a játékot, mert a cuccaid nem kerülnek be a széfbe stb. Tehát ezt a kapcsolót le kellene tiltani ott és így kényszeríteni a játékost, hogy bevárja amíg a katonaság végzi a dolgát és a tiszt kiszabadítja. Ezt azoknak jó tudni, akik először játsszák a játékot, mert megtévesztő ez a cellás jelenet, mivel a bejátszások eléggé késnek és nem tudod mit kellene tenni épp most, így hát mindent megpróbálsz és kinyitod az ajtót, ami nem jó megoldás!
Az többi hibák nagyjából javítva lettek végre, mondhatni ez a verzió sokkal több javítást hozott, mint az előző DC-k együttvéve. A nightvisionnel való pályalépés most már nem crashel, és a 3 féle fejlámpát is lehet jól használni, az elemek is sokkal többet tartanak és annak függvényében a lámpa fénye halványul, ahogy az elem lassan lemerül - ez baromira tetszett.
Végre bekerültek a gyors utaztató manuszok is, ami ekkora pályákhoz alapkellék. Bár néha kacifántosak és folyton a kitörésekre fogják a lustaságukat, tűrhető áron szállítanak ide-oda, ahova kívánod, de csak miután legalább egyszer már voltál az illető pályán!
Szinte a teljes játékot autóval vittem végig onnan kezdve, hogy el kell menekülni a monolitos bázisról a Nivával. Ez a Niva szinte kiválóan működik most már, természetesen a Stalker világához mérten, amiben hivatalosan nincs helye mozgó járműveknek. Az autó jól irányítható és roppant hasznos a lootoláshoz.
Ami nem tetszik már a kezdetektől fogva, az a bejátszások minősége. Néha annyira nevetségesen bénáznak a szereplők az ilyen jelenetekben, hogy legszívesebben átugornám, de nem lehet. 2018-ban már elkelne némi minőség itt is, mert szerintem ez nagyot ránt vissza a játékon.
És íme még néhány említésre méltó hiba:
- Agropromban Ratcatcher körül a dolog még mindig hibázik a szövegek miatt. A feladat, hogy megtaláld őt, akkor jön, miután már voltam lent a katakombákban, de ő úgy beszél arról a helyről, mintha nem jártam volna ott és én csodálkozom is a hallottakon. Itt a szövegekben van a hiba.
- Sidonak kellene 3 képződmény már az elején, de én csak 1-et találtam meg közülük az egész játék alatt. Amúgy alig találni képződményeket, nem úgy mint az előző verzióban.
- A sebesült sztalker esete Forest-en (Erdő) nem tiszta még most sem. Ő sürget, hogy rohanjak a bányába és mentsem meg a társát, de csak egy kontroller vár ott. Ez nem tudom, hogy ez csapda-e vagy mi akar lenni, de nem ártana némi magyarázat is erre a jelenetre, mert feladatnak se feladat.
- Van egy képződmény Forest-en, a neve Generator, és ha felveszed, elkezdesz szanaszét teleportálódni a pályán újra, meg újra, végtelenül. Ez valami hiba kell legyen, mert semmi értelme az egésznek. Nem is lehet kiszállni belőle, csak a játék újratöltésével.
- Az ökológusok itt is legalább annyira bénák, mint Kruglov az eredeti SOC-ban. Azok a hangár ajtók folyton leblokkolják őket, egyszer bent is ragadtam miattuk az egyik hangárban, egy kitörés után. Az a baj, hogy ezek az ajtók csak egy felé nyílnak s így képtelenek kinyitni őket ha szembe állnak velük.
- Az X-16 laborban, amikor olyan Half-Lifeosan álmodom és küldözgetnek a kapcsolókért, lent megjelent 2 katona és lőttek rám. Nem csak lőttek, de le is lőttek egy párszor. Nem elég, hogy fegyvertelen vagyok, még ők is csesztetnek. Ezek nem voltak ott eddig és nincs is semmi keresnivalójuk ott, mert szinte lehetetlen tőlük bekapcsolni az alsó kapcsolót. Ez valami hiba.
- A vége felé az erőműnél, miután megvolt a nagy mutánsirtás és a tiszttel Makarovhoz kellett volna mennem, a tiszt 2x is elakadt félúton és még az újratöltés sem segített. Újra kellett játszanom az egész mutánsirtást, hogy végre eljussunk a harckocsiig és bemutasson Makarovnak.
- Az erőmű területén, a Generátorok felé a monolitosok, akik lesben állnak és várnak rám, le voltak fagyva. Úgy szedtem le őket egyenként, hogy még meg se mozdultak.
- Bár a szomj- és éhhalál most már megoldottnak tekinthető, a végén, amikor Ghosttal kell találkozni a temetőnél, szomjan haltam, pedig csak félig voltam szomjas. Ez az életszükséglet úgy látszik, hogy mindig kísérteni fog valahol.

A mellékfeladatokkal nem foglalkoztam, csak a főszálon mentem végig. Az utolsó bejátszás után visszakerültem rendesen Sidorovich bunkerébe és indulhat a freeplay. A mellékfeladatokat ekkorra spóroltam. A játék jó szuperál. Ahhoz képest, hogy milyen régi a motor és az alapjátékokhoz viszonyítva mennyivel nagyobb és bonyolultabb pályákat kezel, szerintem kiváló teljesítmény. Gondolok itt a COC-ra, amiben se tartalom, se ekkora pályák, de elég gyakran crashel így is memóriahibák miatt. Vagy a Stalkersoup stb. Egyetlen nagy mínusza a LA-nak még mindig az üres pályákban van. Szerintem ideje lenne most már megtölteni még több tartalommal, mert ebben a formájában a játéknak már tényleg van jövője.

[ Szerkesztve ]

(#7738) Plazmacucci válasza Sensut (#7737) üzenetére


Plazmacucci
(PH! nagyúr)

Respect.

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#7739) Sensut válasza Sensut (#7737) üzenetére


Sensut
(őstag)

Valamit még kifelejtettem:
Van az a feladat Voronintól, hogy az Erdőben számoljuk fel a bandita bázist és szerezzünk meg ezt-azt (ez a bányánál levő bázis). Ezt a feladatot Voronin még a Bar területén adja és ezt kötelezően addig kell teljesíteni, amíg ő a Bar területén van, mert ha már elköltöztek a külvárosba, többé Voronin nem foglakozik ezzel a feladattal, tudomást se vesz róla és az ott marad hálálatlanul a feladatlistán.

[ Szerkesztve ]

(#7740) PeL válasza Sensut (#7739) üzenetére


PeL
(PH! addikt)

Ezt így elküldhetnéd dezodornak is hogy tudjanak róluk.

(#7741) DannyL81 válasza Sensut (#7735) üzenetére


DannyL81
(kvázi-tag)

A Borongásnál én az UAZ mellett egy működő Moszkvicsot is találtam. :) Már 3 autóm van a Niva-val együtt.

(#7742) DannyL81 válasza Sensut (#7737) üzenetére


DannyL81
(kvázi-tag)

Nekem ATI kártyával crash-el NV-s pálya váltásnál.

(#7743) Lomha 8V válasza Sensut (#7737) üzenetére


Lomha 8V
(PH! addikt)

Jó leírás, köszi! :)

(#7744) Dhampir válasza Sensut (#7737) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

Itt az összes cuccodat nyomban vissza is veheted ebből a ládából és így értelmét veszti a kihívás, hogy egyetlen fegyverrel küldenek a banditák közé.

Annak idején erről nem olvastam, így nagy meglepi volt és nem könnyű feladat végigcsinálni. Azonban a banditák ellátmánya kárpótolta a fáradozást.

A reménység egy madárka, amely már tudja, hogy hajnalodik, pedig még sötét az ég. (Rabindranath Tagore)

(#7745) GypsFulvus2 válasza Sensut (#7737) üzenetére


GypsFulvus2
(őstag)

Köszönjük a részletes leírást! Akkor most már felteszem én is. Az a bővítés amit korábban linkeltél fenn volt, vagy nélküle toltad végig?

"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

(#7746) Dhampir


Dhampir
(PH! félisten)

Orosz lokalizációt tartalmaz az új kiadás (beszédhang)?

A reménység egy madárka, amely már tudja, hogy hajnalodik, pedig még sötét az ég. (Rabindranath Tagore)

(#7747) Sensut válasza GypsFulvus2 (#7745) üzenetére


Sensut
(őstag)

Nem volt fent semmi, csak a szimpla letöltés, torrentről, telepítve és annyi, bármiféle bővítmény vagy miegymás nélkül. De kíváncsi vagyok arra az expansion packre is, csak ahhoz új játékot kell kezdeni. Állítólag az tartalmazza az orosz nyelvet is. Kipróbálom amint javítják benne az NPC-ket.

(#7748) Dhampir válasza Sensut (#7747) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

A SeregA-Lus (frissítve 31.12.2017) kiadás tartalmazza az orosz nyelvet is.

A reménység egy madárka, amely már tudja, hogy hajnalodik, pedig még sötét az ég. (Rabindranath Tagore)

(#7749) Sensut válasza Dhampir (#7748) üzenetére


Sensut
(őstag)

Én személyesen a SeregA packokkal nem foglalkozom, régebben taglaltam, hogy miért. Oroszul meg nem tudok, az angol megy nekem, úgyhogy az alapkiadással jól elvoltam. Viszont a random párbeszédek oroszul hangulatosabbak, az biztos :K

(#7750) Dhampir válasza Sensut (#7749) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

Igen, végül is nem brit gyarmaton játszódik.

Szerencsés ember vagy, hogy angolt tanulhattál. :K

A reménység egy madárka, amely már tudja, hogy hajnalodik, pedig még sötét az ég. (Rabindranath Tagore)

Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.