Hirdetés

2018. december 10., hétfő

Hozzászólások

(#7401) Balathruin


Balathruin
(PH! kedvence)

Frissült a magyarítás 1.4002 verzióhoz.
A következő patch-hez nem biztos hogy jó lesz, szerintem várhatóak újabb szövegbéli változtatások.

(#7402) PeL válasza Balathruin (#7400) üzenetére


PeL
(PH! addikt)

Kinek mi az ingerküszöbe :) Én már 1.3003-tól mondom hogy simán játszható. Most becsúszott 1-2 apróság ami idegesítő lehet annak aki türelmetlen, de eddig még most sem futottam bele semmi kritikus problémába amitől azt mondanám hogy rossz a játék. És még mindig sokan elfelejtik hogy tök ingyen van. Kicsit túl nagyok az elvárások sztem. Én elhiszem hogy lassan haladtak vele mivel akik foglalkoznak vele nem ez a munkájuk, pénzt nem kapnak érte, tök ingyen dolgoznak azért hogy nekünk tök ingyen legyen mivel játszani. Így persze hogy kell még neki idő hogy jobb legyen, de most sem rossz már. Ugyanúgy hozza a STALKER feelinget, aki szereti ezt az univerzumot az ebben sem fog kivetni valót találni. Akinek nem tetszik, szvsz az sosem volt igazán STALKER fanatikus és soha nem is lesz az. Vannak hibái, dolgoznak a javításán, próbálják jobbá tenni, el kell fogadni, ennyi. Az hogy becsúsznak hibák biztos nem szándékosan teszik bele őket.

(#7403) Balathruin válasza PeL (#7402) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Ugyanúgy hozza a STALKER feelinget, aki szereti ezt az univerzumot az ebben sem fog kivetni valót találni. Akinek nem tetszik, szvsz az sosem volt igazán STALKER fanatikus és soha nem is lesz az.
Ezen jót nevettem. :D Ritka nagy baromságot írtál le. Jelen állapotában ordít az igénytelenség a játékból.

(#7404) Dhampir


Dhampir
(PH! félisten)

Skacok, ne veszekedjünk, hanem inkább segítsünk Dezoéknak a bugreporttal. :R

A reménység egy madárka, amely már tudja, hogy hajnalodik, pedig még sötét az ég. (Rabindranath Tagore)

(#7405) Balathruin válasza Dhampir (#7404) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Én már küldtem.

(#7406) PeL válasza Balathruin (#7403) üzenetére


PeL
(PH! addikt)

Csinálj jobbat, játszani meg nem kötelező vele :) Részemről ezzel zártam is a témát

(#7404) Mirr Murr Nem veszekszünk, csak erősen eltér a nézőpontunk a játékkal kapcsolatban. Ő AAA játékot várt úgy látszik, én nem :)

[ Szerkesztve ]

(#7407) TSL16b válasza Balathruin (#7401) üzenetére


TSL16b
(újonc)

Köszi, hogy betetted.

A majdani változások miatt nem érdemes aggódni, mert ahogy Joseph Heller is megírta, „ne szarakodj azon, ami elkerülhetetlen”. Kétfelé bonthatók a változások, amikre készülni kell: technikai és tartalmi.

A technikai rész: igyekeztem úgy összerakni a modot, hogy a magyarítás és a várható patchek minél kevésbé ártsanak egymásnak. Hacsak valami nagyon szokatlan helyre nem nyúlnak Dezóék, az angol szövegben még telepített magyarítás esetén is (angol nyelvre visszaváltva) érvényesülni fognak a frissített szövegelemek. Ami az angol készletből jelenleg hiányzik (sajnos van ilyen), az értelemszerűen a magyarból is hiányozni fog a magyarítás következő frissítéséig, helyette a szövegazonosító jelenik meg, mint ahogy az angolban is.

A tartalmi rész: minthogy az utóbbi hetekben sokat foglalkoztam a Lost Alpha szövegével, bizton állíthatom, nem lesz feltűnő, amit esetleg javítanak. Rengeteg hiba van az „angol” szövegben; amit tudtunk, javítottunk a magyarban, de lehet még jó pár, amit nem vettünk észre, és van, amit műfordításban sem írhatunk át kedvünkre.

Általában a hibákról: az Xray sajátos játékmotor, szinte mindenhez hozzáférést enged, de nagyon precízen kell megfogalmaznunk számára a feladatot, mert a legkisebb pontatlanságot is képes kilépéssel jutalmazni, vagy enyhébb esetben a részletes világszimuláció miatt előre megjósolhatatlan, lehetetlen helyzetek állnak elő. És sajnos a LA készítőiről nem mondható, hogy túlzásba vinnék a pontosságot, az előrelátást, illetve a minőségbiztosítást. Emiatt vannak a beragadó küldetések, a nem illeszkedő szereplő-, helyszín- és tárgynevek és a többi. Dezodor néha alig győz rendet tenni az oroszok ámokfutásai után.

(#7408) Sensut


Sensut
(őstag)

Veterán LA-sok, segítség :) Nem emlékszem mire valók, vagy kinek kellenek ezek a szerszámok. Tudom, hogy van valami szerepük és össze kell gyűjteni őket hosszú távon, de hogy kinek, az istennek nem ugrik be :F

Vagy kettőt belőlük a nagy vízgátnál találtam legutóbb. Az a gond, hogy a leírásuk és a nevük is oroszul van és legalább még abból se tudok tippelni.

(#7409) sheep válasza Sensut (#7408) üzenetére


sheep
(PH! addikt)

Nálam is van egy csomó de senkinek sem tudtam eladni. Ráadásul dög nehezek, és nem lehet eldobni sem.
Arra gyanakszom hogy véletlenül bent maradtak a játékban de nem jók semmire.
Illetve volt egy szerszámkészlet amivel a kocsit tudtam javítani.

[ Szerkesztve ]

Privátra illik válaszolni...

(#7410) Sensut válasza sheep (#7409) üzenetére


Sensut
(őstag)

Én határozottan emlékszem, hogy valakinek kellenek, csak nem tudom hol és kinek. Annak idején még csomót kerestem is őket. A másik készlet az OK, azt lehet venni is és fel lehet használni. De ezek "quest itemek" és lehet, hogy éppen a dutysoknak kellene, akikkel nem tudtam beszélni a crash miatt :F

(#7411) PeL válasza Sensut (#7408) üzenetére


PeL
(PH! addikt)

Utánakérdezve majd a construction site-on lesz pl. egy NPC akinek kell majd szerszám, lehet több ilyen is lesz.

(#7412) T. M.


T. M.
(senior tag)

Most, hogy frissült a magyarosítás betársulok én is.
A sztori végeztével itt is van endgame játék, mint a CoP-ban? Ott is elvoltam utána még sokáig :)

(#7413) Balathruin válasza T. M. (#7412) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Igen, lehet folytatni.

(#7414) cheatergs válasza Balathruin (#7403) üzenetére


cheatergs
(senior tag)

Szidja, aki akarja az LA-t, én jól elszórakozok vele.
A félkész ShoC-nál sokkal jobban, ahol amit lehetett, hagytam a fenébe, mert az össze-vissza naplózástól a bughegyeken át a befejezetlen ötletekig csak a sztorit maradt kedvem végigtolni.
Nem így az LA-nál, ahol percekig szórakoztatom magam az ellen levadászásával meg a grindeléssel, és a TES-ekhez hasonlóan halogatom a sztorit.

Az LA-ban mindig is lesznek hibák, amiknek jó része az XRayből ered, a másik fele pdg a non-profit körülményekből. Szőrszálhasogató lévén én is dobálom be ide, de épp azért, mert annyi időt feccölök bele, h ezek előjöjjenek.

Szal én üdvözlöm dezóék LA-s projektjét, és szívesen olvasom, h miket javítottak patch-ről patch-re, mert ez azt jelenti, h még mindig foglalkoznak vele, és apránként javul ez a - nekem - kellemes játék.

Mindig minden mindegy

(#7415) PeL válasza cheatergs (#7414) üzenetére


PeL
(PH! addikt)

Végre valaki aki nem csak a hibákat keresi és látja. Ez a baj itt a legtöbb emberrel, hogy ignorálja a bele fektetett munkát és csak savazzák a játékot. És valóban a hibák nagy része a motor ósdiságából és optimalizálatlanságából ered, amivel a dezowave nem tud túl sok mindent kezdeni. Csak próbálják kijavítani amit lehet.

[ Szerkesztve ]

(#7416) Balathruin válasza PeL (#7415) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Akkor a játékmotor hibája, hogy:
Geometria és UV map hibák vannak a pályán
hülye az AI
rossz minőségűek hangok
borzasztó a szinkron és az animációk
8GB szemét van a játék fájlai közt.

(#7417) PeL válasza Balathruin (#7416) üzenetére


PeL
(PH! addikt)

Pályahibákkal személy szerint még nem nagyon találkoztam, lehet nem figyeltem annyira vagy nem jártam azokon a helyeken ahol hibák vannak. Talán 1-2 helyen mintha láttam volna olyat hogy ki lehetett látni a textúráknál vagy illesztéseknél a pálya alá. Az AI alapból hülye az összes Stalker játékban, nekem ebben semmi újdonság nincs, max annyi hogy itt néha hajlamosak beakadni tereptárgyakba. Hangok nagy része ugyanúgy vanilla SHoC-ból van. Borzasztó szinkron és animációkkal egyetértek veled, de gondolom nem voltak rá megfelelő emberek akik tudtak volna normális szinkronhangot adni hozzá vagy fizetni kellett volna nekik érte, így ők maguk mondták fel a szöveget 0 beleéléssel. Az animációk valóban viccesek pár helyen, de én nem vettem annyira komolyan, a mondanivalójukat néztem nem a minőségüket. A 8GB szemétről nem tudok nyilatkozni, sosem boncolgattam a fájlokat. Amúgy milyen szemétről van szó konkrétan? Nem lehet hogy készülő, még be nem került tartalmak?

[ Szerkesztve ]

(#7418) Balathruin válasza PeL (#7417) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Sajnos elég szembetűnőek, pedig jók lettek.
Ez nem igaz. Itt süketek és vakok, máshol ennyire nem.
Nem vanilla hangok, hanem 2002-2004-es alpha verziósak, amik nagyon bénák. Sok hang mellett súgás is van.
Nekem fizikai fájdalmam volt mire kiértem az X18-ból. Soha nem láttam még ilyen rossz bejátszásokat.
Kicsomagolva a játék 17GB, becsomagolva 22. Ismétlődő fájlokkal van tele. Utána meg még van benne minimum 3GB fejlesztői szemét, teszt pályák, biztonsági másolatok, stb.

(#7419) PeL válasza Balathruin (#7418) üzenetére


PeL
(PH! addikt)

Lehet jobb lett volna ha megcsinálják az átvezetőket is olyan animált rajzzal mint az intro volt. Egyébként asszem más is jelezte már hogy ráférne egy cleanup a játékra.

[ Szerkesztve ]

(#7420) Balathruin válasza PeL (#7419) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Sajnos nem tudják, mert asszem csapaton kívüli készítette.

(#7421) Kaszas1990


Kaszas1990
(újonc)

Sziasztok a Fi-csort vegre elkeszult az alap honositasal. Inne lehet letolteni es mindenki olvassa el figyelmesen, a leirast ami a csomagban talalhato!
http://www.ficsoport.hu/index.php/magyaritasok/s-t-a-l-k-e-r-lost-alpha/

(#7422) Sensut


Sensut
(őstag)

Ahogy látom a FI csoport se esett seggre a LA-tól, de főleg a DC verziótól nem :D Szóval a bejátszások feliratozása kizárt. Habár azoknak igazából semmi nagy szerepük nincs a játékban. Inkább csak olyan foltok az éppen zajló eseményekhez.

(#7423) cheatergs


cheatergs
(senior tag)

A slug és a buckshot közül melyik a hatásosabb?

A buckshotra írta, h 30m alatt "enormous" a pusztítása, ehhez képest a kutyával nem bír el 5m-en, a csuklyás törpébe még épph a röhögés nincs leprogramozva, amikor már a harmadik tárat eresztem bele maxos shotgunnal.
A slug a hagyományos sörét "órisái" szórással?

A dart távolra jó, azt vágom.

Mindig minden mindegy

(#7424) Free04 válasza cheatergs (#7423) üzenetére


Free04
(fanatikus tag)

Szia!

Slug: egy nagy cula lövedék (pontosabb)
Buckshot: több kisebb lövedék (szór)

(#7425) PeL válasza cheatergs (#7423) üzenetére


PeL
(PH! addikt)

Shotgun kritikán aluli sebzéssel bír, mindegyik fajta lőszerrel. Miután Egy Bloodsucker-be belenyomtam egy teljes tárat közelről fejbe a SPSA-12 -esből inkább el is raktam.

Más:

Nimble nálam úgy gondolta miután odaadtam neki az SSP-100 ökológus öltözetet és ki kellene majd fizetnie később hogy öngyilkos lesz és odamegy a Cordon déli részén lévő military outposthoz lelövetni magát. Csak azt vettem észre hogy eltűnt, majd megnézve a térképet látom délen van. Már sejtettem hogy gond lesz, ha megpróbálom megközelíteni egyből lelövik a katonák, a küldi persze bukta, és a pénzem is oda lesz. Most nem tudom mit csináljak, hogy el lehet e onnan teleportálni valahogy, megmenteni esélytelen másképp.

(#7426) Sensut válasza PeL (#7425) üzenetére


Sensut
(őstag)

Nimble egy bűnbak úgy látszik. Az előzőben az alagútban lett öngyilkos, de mindig amikor a közelébe értem. Olyankor csak megjelent egy hulla a minimapon és az ő volt odalent. A tushkanok nyírták ki ott és semmit nem lehetett tenni ellene. Ezt javították, de úgy látszik, hogy nem eléggé. Ha valahogy halhatatlanná lehetne tenni, akkor talán túlélné.

(#7427) Sensut válasza cheatergs (#7423) üzenetére


Sensut
(őstag)

A valóságban a "buckshot" az sörétpatron. Sok apró ólomgolyót szór szét és rövid távon hatásos apróbb vadak és madarak ellen. A "slug" voltaképpen egy nagy, nehéz ólomgolyó nagyvadakra és pontosabb a söréteknél. A vadászok "brenekének" nevezik a slugot. Általában a Stalkerekben nekem a sörétpatron vált be jobban a mutánsok ellen, a slugot mindig eladom. Viszont a LA-ban sajnos egyik sem ér semmit szinte. Csak patkányokra lövöldöztem a sörétessel, hogy spóroljak a többi lőszerrel.

(#7428) Balathruin válasza cheatergs (#7423) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Itt semmit se ér a sörét, slug játék elején jó lehet katonák ellen, 1-2 találatba belehalnak.

(#7429) shield válasza Sensut (#7427) üzenetére


shield
(őstag)

Másik modokban azt vettem észre, hogy a sörét (őzsörét) sokkal hatásosabb mint a másik sörétek. Még a nagyobb mutánsok ellen is. Ha egy fejlesztett Saiga-12K van a kezemben, akkor kevésbé aggódok a mutánsok ellen. A Diverzansban a pókokat is simán ki lehet fektetni, ami az elején elég nehézkes. Ha van rajta irányzék, akkor nagyon príma fegyver. A L.E.G.E.D.A.R.Y.-ban végig másodlagos fegyverem volt, közepes távra a banditák ellen is nagyon hatékony volt. A gyorsasága nagy előny.
Kár lenne ha a LA-ban nem lenne hatékony.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#7430) Balathruin válasza shield (#7429) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Alap játékokban és a legtöbb modban tényleg a sörét a legjobb, itt bárhogy nézzük többet érsz egy bővített táras AK-val.
Gránátvető se ér semmit, na az nagyon zavaró volt.

(#7431) PeL


PeL
(PH! addikt)

Lost Alpha-ban tényleg komoly fegyver balance problémák vannak. .44-es hosszú csövű Magnum elvileg a leg erősebb pisztoly a játékban, az egyik legdrágább lőszer a .44-es gyújtólőszer, ahhoz képest 3 fejes nem volt elég egy stalkerbe, SGI-ből standard lőszerrel két fejestől feküdt. Ugyanígy a vaddisznó. Teljes tárat beleengedtem magnumból a fejébe, meg se kottyant neki, amúgy SGI-ből 5-6 fej találat elég neki

(#7432) Dhampir


Dhampir
(PH! félisten)

Amíg várjuk a javításokat, addig "unaloműzőnek" itt egy CoP modocska, a Wind of Time. Antonius1978 fórumtárs írt róla.

Absolutely new story modification for S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat

In this modification was made a try to combine all of the best elements of every original game of S.T.A.L.K.E.R. Here you will find absolutely new plot, pretty large side quests, you will meet the characters which you already saw before in whole trilogy.
Main changes

*new plot;
*new locations;
*some features that were recovered from SoC (stash system, old controller, snork, poltergeist, square minimap, interactive dialog system etc.);
*thirst of main player (inscriped in the engine);
*elements of mysticism and horror;
*reworked system of artifacts;
*integrated STCoP Weapon Pack 2.9;
*Atmosfear 3;
*Abosulte Nature 4.

Prehistory

In fall of 2014 year in the borders of Chernobyl Zone a Strongest Blowout in whole history thundered. After that big disaster the Zone has began to devour all more and more areas of the Earth, threatening the existence of life on the planet. In 2048, a time machine was inveted. And its creater gives birth to plan to save humanity. This plan consists in sending to the past a military specialist who is definitaly able to figure out the main reasons of this massive blowout and eliminate it.
Gaming process

Despite the fact that the main plot begins in the future, there are absolutely no elements of fiction, except for the original world of the Zone (which was founded by developers from GSC Game World). There's no starships, blasters, aliens, wars with space people or something similar. The main action takes place in 2014 and represents the continuation of the original trilogy.
The plot of modification is calm and half-freeplay'able, it does not lead a player on rails. When you complete the basic tasks, new levels open with additional taskts, some of which take players to unique locations.
Optional features

*fully adopted HD Models Addon (author of original pack is Ninja_Nub[NOR]);
*fully adopted SWTC (author of original pack is Vincent_Vega);
*French, German, Italian and Spanish languages pack (big thanks to TKGP!).

Credits

Absolute Nature, Atmosfear, Shoker Weapon Mod, Path in the Mist, In Spite of the Death, Valley of the Whistles, Pripyat: Breaking Point, STCoP Weapon Pack, Cubic Mini Mod, Spatial Anomaly, Call of Chernobyl, SWTC, SGM, AMK etc. Big thanks to creaters of these modifications!

[ Szerkesztve ]

A reménység egy madárka, amely már tudja, hogy hajnalodik, pedig még sötét az ég. (Rabindranath Tagore)

(#7433) Plazmacucci válasza Dhampir (#7432) üzenetére


Plazmacucci
(PH! nagyúr)

Jól hangzik, kipróbálom. Köszi!

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#7434) Lomha 8V válasza Dhampir (#7432) üzenetére


Lomha 8V
(PH! addikt)

Én is köszönöm, ez tényleg jól hangzik.

(#7435) DEARevil


DEARevil
(fanatikus tag)

Sziasztok! Elnézést, hogy nem a témába vág, de feltelepítettem a Legendary modot, volt hozzá pár patch, de valamiért örökké összeomlik. Másnak is ilyen? Rég tapasztaltam ilyet Stalker játéknál :)

(#7436) cheatergs


cheatergs
(senior tag)

A véletlen játéka, v a bloodsucker képes emberi hang utánzására?

Többx is feltűnt, h épületekben, mielőtt a lény megjelenik, vmi torzított hangú (mintha rádiós adás lenne, de az is rossz minőségű) mondat hangzik el (nem jegyeztem meg 1et se, de am lehet érteni).

Gondoltam a katonákra, de nincs nálam a rádió, amivel vehetném az adásukat, plusz olyan területen, ahol nincs bloodsucker, csak 1x hallottam ezt a hangot (mielőtt lezuhant 1 helikopter a belécsapott villámtól). Ráadásul a katonák csak ritkán tűntek fel utána, ellenben a bloodsucker mindig.

Vmiféle mimikri akar ez lenni?

Más:
Ha figyelitek az üziket, vmi V-betűs fazon hiányolja az ellopott szerszámkészletét, úgyh valszeg a használhatatlan szerszámdobozt neki kell leadni. Csak se a helyét, se a nevét nem tudni.

[ Szerkesztve ]

Mindig minden mindegy

(#7437) Balathruin válasza cheatergs (#7436) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Igen, nincs ilyen a játékban.

(#7438) cheatergs válasza Balathruin (#7437) üzenetére


cheatergs
(senior tag)

Melyikre válaszoltál?

Mindig minden mindegy

(#7439) Balathruin válasza cheatergs (#7438) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Elsőre.

(#7440) cheatergs


cheatergs
(senior tag)

Yantarban a Lost rifle küldiben használom a feromont, a bloodsucker den közepén épp elérném a puskát, erre vmi ordítós effekt kíséretében eszméletét veszti M1, és mikor felkel, a den előtt találom magam, az olyannyira szeretett agropromos, dülöngélős, lilás, susogós controller-hatás mellett.
Az ajtókat így kellett visszazárnom, neh rám rohanjanak a suckerek.

Szal ez most mi?

Neten infót nem találok erről.

[ Szerkesztve ]

Mindig minden mindegy

(#7441) Kaszas1990 válasza cheatergs (#7440) üzenetére


Kaszas1990
(újonc)

Igen ha sikerul kinyirni a verszopokat es tovabb halladva elersz egy nagyobb teremhez akkor ott talalni fogsz egy oriasi agyat ami vetkes M1 szeduleseben. Visszamenve a tudosokhoz megkapod missioban majd azt is. :)

(#7442) cheatergs válasza Kaszas1990 (#7441) üzenetére


cheatergs
(senior tag)

Jah, én meg benéztem a térképet, mivel az eggyel visszábbi teremben volt egy asztal alatt a fegyó.

A SEVA suit am sztem nem nagy szám. Sokra megyek a radioaktív meg egyéb misztikus ellenállással, ha golyókkal találkozok legtöbbet.

Mindig minden mindegy

(#7443) capulet75 válasza cheatergs (#7442) üzenetére


capulet75
(PH! addikt)

ott van Yantarban az anomália bunkerben egy faja kis suit

Legiones Astartes

(#7444) cheatergs válasza capulet75 (#7443) üzenetére


cheatergs
(senior tag)

Anomália bunker?

Mindig minden mindegy

(#7445) PeL válasza cheatergs (#7444) üzenetére


PeL
(PH! addikt)

Ahol van egy agy is és mindig visszateleportál. Az a ruha kell majd Nimble-nek is.

(#7446) Kaszas1990


Kaszas1990
(újonc)

Sziasztok mostanaban ertem el a katonai raktarakhoz amikor is a kristalyt kell megszerezem a PDA-hoz. De valami csodafojtan a kitores utan mindig szomjan halok. Valaki talalkozot ezzel a problemaval? Amugy jartam ugy, h egy feladatom is lefagyot es egyaltalan nem engedi, h befejezem illetve a laptopot sem tudom leadni a megrendelonek! Valakinem valami tippje van ezekre, a valaszt elore is koszonom!

(#7447) Balathruin válasza Kaszas1990 (#7446) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Szomjan halás több ponton is előfordul. Ha ittál előtte de mégis megtörténik akkor csak annyit tudsz csinálni hogy megnyitod a konzolt és g_god 1.

(#7448) capulet75 válasza cheatergs (#7444) üzenetére


capulet75
(PH! addikt)

Legiones Astartes

(#7449) Dhampir válasza Balathruin (#7447) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

Ez az utasítás mit eredményez, megistenülést, halhatatlanságot?

Hol található olyan leírás, amely ezeket a konzolos infókat taglalja, létezik ilyen összefoglaló?

(#7450) Balathruin

Köszi, eszerint sejtésem bevált. Bugos részek esetén tényleg jól jöhet.

[ Szerkesztve ]

A reménység egy madárka, amely már tudja, hogy hajnalodik, pedig még sötét az ég. (Rabindranath Tagore)

(#7450) Balathruin válasza Dhampir (#7449) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Egyszerű god mode. Halhatatlanság, nincs súly limit, nem fogy a stamina, nem leszel se éhes se szomjas.

Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.