Hirdetés

2019. június 26., szerda

Hozzászólások

(#7201) tzs182


tzs182
(fanatikus tag)

A videó alapján érdemes újra végig vinni :) [link]
Ehhez a verzióhoz készülő magyarításról mit lehet tudni?

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. Mod ajánlók: http://TZSWEB.HU/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/

(#7202) Aarpok válasza tzs182 (#7201) üzenetére


Aarpok
(őstag)

Az alapszöveg 95%-on illetve a kiegészítő feliratozás 33%-on áll a ficsoportnál.

Аарпок

(#7203) CJ4567


CJ4567
(PH! kedvence)

Párbeszéd, nem tudom mennyire lehet spoileres.

YT kommentből van szedve a két kép.

(#7204) Balathruin válasza Dhampir (#7200) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Ugyan már, én kamu XT 9600-as radírral nyomattam egy ideig. :D

(#7205) Dhampir válasza Balathruin (#7204) üzenetére


Dhampir
(PH! félisten)

Az a baj, hogy utána már csak egy alaplapra integrált ATI Radeon HD 3200 jutott, bár az elég is volt... diavetítésre, amit főleg a Clear Sky alatt tapasztalhattam meg. Jóval később a sokak lenézett, gyenge üzleti laptopos VGA-k - még az integrált Intel HD 4000 is - végre ismét játékélményekhez juttattak. :)

[ Szerkesztve ]

(#7206) shield válasza Aarpok (#7202) üzenetére


shield
(PH! addikt)

Ja, az első kiadás óta annyi a %. ;]
Lehet hogy nem is tudják, hogy kijött az újabb verzió.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#7207) Sensut


Sensut
(őstag)

Akinek nincs türelme várni (mint nekem is), annak itt van a MEGÁN az 1.4001-es gyors fix egyszerű változata, amit csak be kell másolni a telepített 1.4000 játék mappájába. A menüben még mindig 1.4000 verziószám fog megjelenni - ezt majd a telepíthető változat fogja átírni, ami lényegében kész van, de még várnak hibajelentésekre mielőtt kiadják. Tehát kell az alapverzió, azt peccselni 1.3003-ra, aztán azt frissíteni az 1.4000 DC-re és ehhez hozzáadni ezt az 1.4001 gyors fixet.

(#7208) Aarpok válasza shield (#7206) üzenetére


Aarpok
(őstag)

Figyelés van :U Tudni tudnak róla.

[ Szerkesztve ]

Аарпок

(#7209) shield válasza Aarpok (#7208) üzenetére


shield
(PH! addikt)

Na ez megnyugtató. Én türelmes vagyok, igyekszem megvárni a fordítást, remélem gyorsan túl lesznek rajta.

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://stalkermods-hun.atw.hu/> http://www.stalker.nhely.hu/ > http://stalker.esy.es/

(#7210) Psychopeti


Psychopeti
(senior tag)

Úgy látom még én is várok egy kicsit vele amíg kiderülnek a hibák és javítják őket :U
Pedig már nagyon várom :B

Open For Beta Testers :P ;]

[ Szerkesztve ]

Kend azt hiszi ez csak úgy van, hogy befogjuk a kancát a szekér elé, és gyi te szürke???

(#7211) cheatergs válasza Psychopeti (#7210) üzenetére


cheatergs
(senior tag)

Nekem elég lenne, ha angolul 1ben kijönne a patch-elt hotfixelt végső utáni leguccsó DC, amit mókolás nélkül kell fölpattintani.

Mindig minden mindegy

(#7212) sheep


sheep
(PH! addikt)

Nyomatom az 1.4 verzióval, nagyon tetszik az egész. Nem találkoztam bugokkal sem eddig, bár még csak az elején járok.
Mondjuk a gépigény durva, ha fullra rakok mindent akkor 30-35 fps, ahhoz hogy meglegyen a 60 eléggé le kell butítani. Maxon viszont eszméletlen szép még a mai mezőnyben is.
gtx970, i5 2500k, 8gb ram
Egy valmi nem tetszik, hogy a stamina hamar elfogy és csak állva töltődik vissza.

Azért nem jó medvével beszélgetni mert gyakran félbeszakít

(#7213) Aarpok válasza shield (#7209) üzenetére


Aarpok
(őstag)

Szerintem a patchre várnak utána beindulnak vele. Persze azt is olvastam ott, hogy a kiegészítő feliratozás nem tudni mire lesz meg.

Аарпок

(#7214) Heroes fan válasza sheep (#7212) üzenetére


Heroes fan
(őstag)

Akkor az én 9 éves videókarimmal meg se próbáljam?

(#7215) sheep válasza Heroes fan (#7214) üzenetére


sheep
(PH! addikt)

De, szerintem ha mindent leveszel alapra (dx9), akkor menni fog.

Azért nem jó medvével beszélgetni mert gyakran félbeszakít

(#7216) Balathruin válasza Heroes fan (#7214) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Menni fog, csak el kell találni a beállításokat.

(#7217) capulet75


capulet75
(PH! addikt)

Yantarban a föld alatti járatokban a militray base alatt van vagy 10 bloodsucker egyben. elég kemény a buli. és lesz ott egy kis meglepi. :) rendesen megijedtem :K

Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.

(#7218) PeL


PeL
(PH! addikt)

(#7219) Heroes fan válasza Balathruin (#7216) üzenetére


Heroes fan
(őstag)

Ja okés akkor ki is próbálom ha kész a fordítás is.

(#7220) Sensut


Sensut
(őstag)

"Almost done with the new patch. We will release a repack of 1.3003 (pre-dc), 1.4000 and 1.4002 (new) combined together to a single patch. The size will be big, but at least it will be easy to use. We also plan to release a small 1.4002 tomorrow, which can be installed on top of 1.4000."

Nem tudom mit mondjak róla. Most vagytok Dark Valley-nél, voltam egy új pályán is (Forest), ahol volt ugyan 2 sima küldetés, de amúgy az egész pálya tök üres erdő. Néhány mutáns kóborol ugyan, de az korántsem teszi izgalmassá a játékot. Egyébként se tapasztaltam semmi újat eddig, még csak látványos javításokat sem. Nincsenek lépéshangok, ami aztán végképp elkeserítő ha egy fülhallgatóval játszol; az NPC sok helyen elakad és az egész Agroprom + Underground rész egy nagy káosz még mindig. A feladatok nem jönnek a megfelelő sorrendben és még mindig fingom sincs miért találom Ratchatchert a mocsárban amikor Sido az Underground térképét küldi segítségül a megtalálására. Mellesleg a hatalmas Underground is üres, vagy 3 burer és két(!) katona volt odalent. Aztán megjelent valahol egy controller is, ami az egész pályán b@sztat - mivel itt a felszín és a katakomba egy pályát alkot - de képtelenség megtalálni hogy hol van. Ez annyira idegesítő, hogy hamar elpucoltam Agropromból :) Szóval, egyelőre új pozitívumokkal nem találkoztam, de remélem mihamarabb beindul valamiféle buli.

(#7221) Habugi


Habugi
(PH! addikt)

Óóó a jó öreg LostAlpha.. :DDD :DD

Az évek óta várt nagy javítás, a bugmentes, az egy és egyetlen DC.., amihez jön az első patch, utána pedig majd a második.., tán harmadik.. :C

..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

(#7222) Plazmacucci válasza Habugi (#7221) üzenetére


Plazmacucci
(PH! nagyúr)

Soha sem lesz tökéletes, de neked sosem fog pénzbe kerülni a játék.

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#7223) Habugi válasza Plazmacucci (#7222) üzenetére


Habugi
(PH! addikt)

Ebbe teljesen feleslegesen kezdesz bele, pláne velem. :N ;)

Én nem ígértem semmit ~3éve, én nem várattam a nettó semmivel senkit.
Jót röhögök az egészen kb, ez minden. A mások által tiszta bugnak nevezett verziókat is vígan végigtoltam sűrű mentésekkel, nagyon jó volt, élveztem, leírtam többször/megköszöntem stb.

Attól hogy a játék ingyenesen beszerezhető a bizonyítvány még elkészül(t).., akinek ezt sok felfogni és beleemóz valami agyrémet az nyugodtan átnézhet ezeken a postjaimon.

..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

(#7224) Plazmacucci válasza Habugi (#7223) üzenetére


Plazmacucci
(PH! nagyúr)

Akkor miért röhögsz, talán sokat ittál?

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#7225) capulet75 válasza Sensut (#7220) üzenetére


capulet75
(PH! addikt)

a kontroller lent van vagy 6-8 szinttel a bunker alatt. oda is le lehet menni csak menj tovább a lépcsőn ;)
Egyébként vannak lépéshangok..

[ Szerkesztve ]

Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.

(#7226) Sensut válasza capulet75 (#7225) üzenetére


Sensut
(őstag)

Akkor hogy kell előszedni a lépéshangokat, mert nálam nincsenek. És még több NPC-nek sincs :F Két gépen is próbáltam, de nem volt.

(#7227) Sensut válasza Sensut (#7226) üzenetére


Sensut
(őstag)

Megvan, a konzolba be kell írni : g_actor_body off.

(#7228) cheatergs válasza Sensut (#7227) üzenetére


cheatergs
(senior tag)

Elég baj, ha még mindig konzolozni kell.

Anno a lépéshang összeverekedett a láb jelenlétével, és ah elnézem, azóta nem változott.

Mindig minden mindegy

(#7229) Sensut válasza cheatergs (#7228) üzenetére


Sensut
(őstag)

Hát, ez van :) Viszont elég egyszer beírni és tovább úgy marad. Ekkor eltűnik a játékos modellje és helyette az önárnyék jelenik meg és helyreállnak a hangok.
Az autót Sötét Völgyben elég jól helyre szedték, most már lehet vele száguldani. Nem tökéletes, de jól irányítható és használható teherhordóként is. Az összes fegyvert belepakoltam amit a banditáktól és a monolitosoktól zsákmányoltam és leszállítottam vele Sidorovichnak. Annyi lóvém lett belőle, hogy mindent felfejleszthettem végre :D Azonban Veles ládájából még mindig idő előtt vissza lehet venni az elkobzott cuccokat a bányában. Ezt már annak idején kiszúrtam volt és azóta se javították még.

(#7230) PeL válasza Sensut (#7229) üzenetére


PeL
(PH! addikt)

Jah csak 1.3-ban még volt erre egy kapcsoló és nem tudom miért vették ki :)

(#7231) cheatergs


cheatergs
(senior tag)

Hát nem sok lett a "holnap" kiadott full verzióból.

Mind1, lesz még szünnapom.

Mindig minden mindegy

(#7232) batman91


batman91
(senior tag)

Üdv néktek Stalker társak!

Látom még mindig pörög a topic, azóta amióta itt hagytam. Jó ezt látni, meg a szokásos régi arcokat. Már jó pár éve nem is játszottam a Lost Alphával, nem is tudom hogy bírtam én ezt ki. De ahogy megláttam ez a Developers Cut javítás, újra meghallottam a Zóna hívó szavát. Úgy érzem itt az idő visszatérnem közétek. Kíváncsi vagyok rá mennyit fejlődött a játék azóta. Remélem azt a sok idegesítő dolgot kijavították.

"A man chooses. A slave obeys." - Andrew Ryan

(#7233) sheep válasza batman91 (#7232) üzenetére


sheep
(PH! addikt)

Van még benne sok hiba, de össze sem lehet hasonlítani a kiszivárgott verzióval. Ez már bőven a játszható kategória.
Ha végignyomtam röviden leírom a tapasztalataimat.

Azért nem jó medvével beszélgetni mert gyakran félbeszakít

(#7234) Sensut válasza batman91 (#7232) üzenetére


Sensut
(őstag)

Én csak annyit tehetek hozzá, hogy rég játszottam olyan jót valamivel, mint a tegnap a LA-val :K A 3-ashoz képest szinte semmit sem változott a játékmenet, még csak a népesség sem szaporodott a pályákon, de mégis valamitől oltári ez a játék. Persze láthatatlan javítás van benne dögivel és még hagy kívánnivalót is maga után, de (nálam) abszolút stabil és élvezhető volt eddig - Rostokon vagyok a gázzal elárasztott helyiség után. A patch késik, mert biztosan szaporodnak a hibajelentések is az őrsön. Én is fel tudnék sorolni párat és azokat kijavítani időbe telik. De a játék az 1.4001-es verziójával már tökéletesen játszható.

(#7235) sheep


sheep
(PH! addikt)

Nos úgy tűnik a végére értem, sajnos találkoztam egy olyan buggal ami miatt nem lehet folytatni a történetet (Kruglov adná a következő küldetést de halott). Szóval röviden:

pozitívumok:
-stalker hangulat
-szép grafika
-sok újítás amelyek néha hasznosak, néha idegesítőek (lásd lentebb)
-új pályák
-kicsit eltérő történet

negatívumok:
-kihalt pályák, sem npc-k, sem tárgyak nincsenek sehol. Néha egy-egy katonai járőr vagy bandita bóklászik. Egyedül a szörnyek/kutyák kóborolnak falkákban. Nagyon frusztráló hogy sem töltény, sem fegyver, sem medkit, kaja, víz, semmi sincs, csak a tök üres házak/dobozok. A lelőtt ellenségnél pedig általában 1-2 töltény van :) Állandó lőszerhiányom volt, hiszen ha belekeveredsz egy csapat kutya közé akkor rossz esetben meghalsz, jobb esetben szinte az összes töltényed ellövöd.
-állóképesség: a legnagyobb hibája a játéknak hogy csak álló helyzetbe töltődik vissza. A mozgás úgy néz ki alapból hogy 10mp futás+10 mp helyben állás. Az össze skill pontomat az endurance képességre raktam, már 70 kilót tudok vinni, a suit-om fel van pimpelve hogy a regeneration töltődjön, van nálam 40 kilónyi cucc, de így sem tudok futni csak kb. 50métert. Ha legalább séta közben töltődne az sokat segítene. Ez így teljesen megöli a játékot számomra. Nem tudom hogy ezzel mi volt a céljuk a készítőknek, vagy hogyan lehetne ezen még javítani.
Egy kutyafalka elől pl. szinte esélytelen elfutni, ha lelövöd őket akkor meg egy csomó lőszer elmegy.Nem tudom hogy
-bár lehet módosítani a fegyvereket, mégis 2 fegyverrel nyomtam eddig végig. A nato fegyverek távcsöve bugos, csak a ruszki működik, azt meg nem lehet rájuk tenni. Hangtompító szintúgy nem kompatibilis.
-jármű használat nem a legjobb. Van ugyan sokfelé használható autó, de az UAZ egy tank benzint megeszik 2 pályán keresztül. Egy kanna meg 10 kiló, cipekedni mint mondtam nem lehet mert csak vánszorogsz. Szóval én inkább használtam a 'jump to level' cheat-et mert nem volt kedven fél óráig a kihalt pályán visszamenni.

Szóval összegezve jó lesz ez, a játék most is teljesen jól játszható, sajnos nálam van ez a bug és nem tudok tovább menni. Erre mondjuk figyelni kellene ha az npc halála miatt a szkript nem működik, de reméljük majd javítják.

Azért nem jó medvével beszélgetni mert gyakran félbeszakít

(#7236) PeL válasza cheatergs (#7231) üzenetére


PeL
(PH! addikt)

Én nem bánom ha várni kell még picit rá, de akkor tényleg legyen f@sza

(#7237) M@trixfan válasza sheep (#7235) üzenetére


M@trixfan
(PH! addikt)

Amit írsz annak egy része szorosan hozzátartozik a Stalker élményhez. Ez egy nehéz játék, ilyennek kell lenni. Most nyilván nem a halott Kruglov esetére értem :)

twitter: MatrixfanLive

(#7238) sheep válasza M@trixfan (#7237) üzenetére


sheep
(PH! addikt)

Ezzel nem értek egyet. Semmi gondom azzal ha valaki mazochista, de ne kényszerítsenek rá hülyeségekre.
Ezek szerintem nem feature-ok hanem szimplán játéktervezési hibák.

Azért nem jó medvével beszélgetni mert gyakran félbeszakít

(#7239) Balathruin válasza sheep (#7238) üzenetére


Balathruin
(PH! kedvence)

Van egy olyan érzésem hogy a lőszer a te hibád volt. Minden egyes fegyvert fel kell venni és kitárazni. Ha így teszel akkor úszni fogsz több száz, később ezer felesleges töltényben.

(#7240) sheep válasza Balathruin (#7239) üzenetére


sheep
(PH! addikt)

Ezt nem tudtam, megnézem majd.
Csak az inventoryt szoktam nézni. Ha ez így működik akkor az egy jó pont részemről.

Azért nem jó medvével beszélgetni mert gyakran félbeszakít

(#7241) Mans20 válasza sheep (#7235) üzenetére


Mans20
(PH! addikt)

Reméltem nem marad séta szimulátor, de akkor tévedtem. Legalább aludni lehet benne? Vaksötétben inkább nem mászkálok.

(#7242) Balathruin


Balathruin
(PH! kedvence)

(#7243) rétisün válasza sheep (#7240) üzenetére


rétisün
(PH! nagyúr)

már a Shoc-ban is így működött, ki lehet tárazni a felvett fegyvereket.

good hunting, stalker.... Ron Swanson for president! (-: eladó bringás cuccok: https://bolha.testbike.hu/clList/userCls?uid=12723

(#7244) sheep válasza Mans20 (#7241) üzenetére


sheep
(PH! addikt)

Lehet aludni, de nem mindig sajnos. Amikor legjobban kéne éjszaka akkor kiírja hogy nem vagy elég fáradt és nem enged :)
Ja meg még az alváshoz: ha alszol 8 órát és előtte nem volt minimum 3/4-ig a "vízszinted", akkor simán kiszáradsz alvás közben és meghalsz :D Ezt egy kicsit túltolták szerintem.

@rétisün:
lehet hogy így volt, de alapból a lootolás adott minimum 30 db lőszert és így nem volt rá szükség.

[ Szerkesztve ]

Azért nem jó medvével beszélgetni mert gyakran félbeszakít

(#7245) batman91 válasza sheep (#7235) üzenetére


batman91
(senior tag)

Ez a Kruglovos bug még a Shadow of Chernobyl-ban is benne volt. Látom itt is megmaradt még ez a bosszantó dolog.

"A man chooses. A slave obeys." - Andrew Ryan

(#7246) M@trixfan válasza batman91 (#7245) üzenetére


M@trixfan
(PH! addikt)

Tényleg, figyelni kellett, hogy Rostock-ban ne haljon meg amikor kísérni kellett. De régen volt már, atyaég!

twitter: MatrixfanLive

(#7247) Sensut válasza Mans20 (#7241) üzenetére


Sensut
(őstag)

Lehet aludni, de 8 óránál többet egyszerre nem, mert általában szomjan halsz amikor felébredsz. Nos, ez egy bug lehet. Aztán ha aludtál egy órányit is valamikor, akkor majd ha ő mondja, nem fogsz tudni aludni, mert már pihent vagy - ez egy másik logikai bug. Ezeket kezelni kellene.
Na de, pld. Dead Cityben, amikor a zsoldos faszi felismer, leüt és börtönbe zár, ott bármikor kinyithatom a cellarácsot a falon levő kapcsolóval, mert elérhető. Ki is nyitottam amíg a doki papolt halomra, és össze is zavartam a játékmenetet. De ez csak akkor kavart be igazából, amikor a széfben nem volt meg a tudós csomagja, amit le kellene szállítanom Sakharovnak. A horror itt meg az volt igazából, amikor saját magammal találkoztam a cella előtt, nem is egyszer :D :

Aztán ruhát váltottam, és még mindig ott volt a hologramom (de jó tudni, hogy a ruhaváltás külső nézetben is müxik):

Persze mindez az én balf@szágom volt. Visszatöltöttem és minden rendben volt, ha a forgatókönyv szerint csináltam mindent. Viszont egy "zöldfülű" játékos ezt a hibát bármikor elkövetheti csak azért, mert elérhető az a bizonyos kapcsoló a rácson keresztül.

Nem is írtam volna le ide ilyesmit, de rémlem Dezo - aki néha erre szokott járni - ezt is látni fogja és tesz ellene majd, mert csak egy apróság, ami mindent elronthat egy első LA-zónak.

(#7248) Sensut


Sensut
(őstag)

Éppen most történt egy állandó crash Yantanon, ha idő előtt szóba akarok állni Shulgával. Ez akkor van, amikor Sakharov elküld a földalatti laborba alkatrészért Dead City után, de Shulgának még semmi köze a dologhoz, csak betévedtem hozza:

Remélem ez később nem így lesz. A baj csak az, hogy itt a logokból se lehet sokat kiolvasni.

(#7249) Sensut


Sensut
(őstag)

Lost Alpha Developer's Cut v1.4002 Big Patch

Ehhez szükség van csak az 1.3000 - as LA alapverzióra, és arra jöhet ez a minden egyben peccs. A korábbi mentések használata NEM AJÁNLOTT, különben a javításoknak nem lesz látszata/hatása. A frissítés előtt minden külső módosítást törölni kell (pld. "gamedata"), de még a beállítások is törlésre kerülnek... Bővebben ugyanitt...

Na persze a letöltés agyon van terhelve, úgyhogy türelem :(

[ Szerkesztve ]

(#7250) sheep válasza Sensut (#7248) üzenetére


sheep
(PH! addikt)

Ja a logikai bugokkal vigyázni kell :)
Egyébként a 1.4002 egész jó lett. Nem kell sétálni, végre lassan merül le a stamina, sokat lehet futni, és lőszer is van bőven. A játék simábban is fut nálam mint a 1.4000
Eddig azt mondom jó lett.

[ Szerkesztve ]

Azért nem jó medvével beszélgetni mert gyakran félbeszakít

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.