Hirdetés

2019. augusztus 23., péntek

Hozzászólások

(#6601) cheatergs válasza Sensut (#6600) üzenetére


cheatergs
(senior tag)

Pláne, h a játék felépítése alkalmatlan a mészárlásra. Gondolok itt a sebzésrendszerre, a lőszermennyiségre, fegyverberagadásra, a spawn-respawnra, a játékos sebességére, környezeti interakcióra stb.

Am ez a quantity>quality általában érvényes a modder közösségekre, ld. Skyrim, ahol számtalan modot azért nem pakoltam fel, mert ökörségeket "égettek hozzá".

Mindig minden mindegy

(#6602) capulet75


capulet75
(addikt)

Nem tudom hogy csak én vagyok-e ennyire szerencsés, vagy más a balszerencsés, esetleg egyéb anomália, de nekem nem volt gondom az LA-vel szinte soha. Volt persze 1-1 bug, ( kb tényleg csak kettő ha jól emlékszem, és az még az első verzióban ) de az újraindítás, esetleg az egyel azelőtti mentés loadolása mindig megoldotta a gondot. A poén az az hogy hosszú évekig olvasgattam ezekről a radeon driver mizériákról, nekem az sem volt soha semmivel EGYSZER SEM, pedig volt a 4800Ti-től kezdve a 6970-ig bezárólag minden vörös kártyám. És nagyüzemben toltam a játékokat. :)

Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.

(#6603) Plazmacucci válasza Sensut (#6600) üzenetére


Plazmacucci
(nagyúr)

Az erőműben pedig mást sem kell csinálni mint exo-s monolothokat likvidálni halomra :D

Vissza kell vinnem pár kazettát.

(#6604) Mans20 válasza Dhampir (#6599) üzenetére


Mans20
(addikt)

Nem tudom Nálad mik ezek,Én buggal nem nagyon találkoztam,egyik monolitos sétált át a plafonon,másra nem emlékszem.

(#6605) Dhampir válasza Mans20 (#6604) üzenetére


Dhampir
(nagyúr)

Például a leszakadt hídnál is van bug, simán le lehet lődözni a katonák némelyikét, ahogy a posztjukon ácsorognak. A mesterlövészt kiiktatva senki sem figyelt fel a lövöldözésre.
A holttestek nagy része elég hamar eltűnik ebben a játékban is, például Agropromnál, és nincs idő tölténygyűjtésre.

A kutyák viszont elég kitartóan loholnak az ember után. :DDD

Elcsaltam a patkányokat a Vétkekig, akikre rátámadtak, de a Vétkek mindet elintézték.

Farkasnak egyből odaadtam a kulcsot, jól tettem?

Ami talán kissé túlzás, és mindkétféle játékban (Dezowave és SeregA-Lus) benne van, hogy a zombikat alig lehet kifektetni. Ez a nehezítés az Oblivion Lostban is megvolt.
Emiatt nem vállaltam el a szeméttelepi zombik kiirtását, mert az felemészti a csekély sörétkészlet jelentős részét.

Agropromnál a föld alatt járva hiányoltam a jó öreg Irányítót, csak burerek és vérszívó van, meg patkány és zombi, legalábbis én ezekkel a szerzetekkel futottam össze.

(#6606) Mans20 válasza Dhampir (#6605) üzenetére


Mans20
(addikt)

Ja igen,a hídnál csak állnak az emberek,ne örülj majd fogyni fog így is a lőszer,pl a X-es laboroknál.Amikor először mentem föld alá,eléggé féltem,később inkább aknavetővel mertem csak lemenni. :)

(#6607) kekeeci válasza Mans20 (#6606) üzenetére


kekeeci
(senior tag)

Bocs a szőrözésért, de gránát-, vagy rakétavetőről lehet szó, aknavetőről semmi esetre.
Nagyon kevés játékban található, a STALKER nem tartozik közéjük.

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#6608) Dhampir válasza Mans20 (#6606) üzenetére


Dhampir
(nagyúr)

Az X-laborok a legizgisebbek, de a Pripjatyi átjáró is klassz élmény, főleg a Way in Pripyatban (amíg ki nem ürül az is, de üresen még nyomasztóbb), ezeket a Stalker játékokban és modjaikban megtapasztalhattam. :K

(#6609) Mans20 válasza Dhampir (#6608) üzenetére


Mans20
(addikt)

Igen nyomasztó ha üres csak így unalmas is,főleg a sok rohangálás.

(#6610) Dhampir válasza Mans20 (#6609) üzenetére


Dhampir
(nagyúr)

Én meg szeretek mászkálni, még azt se bánom, ha nem ugrik elém minden bokorból valami "ijesztegetni" akaró rémség. :)

Két küldetés között van értelme a mászkálásnak még üres terepen is. Anomáliába is beleléphetsz, ha nem vigyázol, nem muszáj mindenütt mutánsoknak matatniuk.

(#6611) Sensut válasza Dhampir (#6610) üzenetére


Sensut
(őstag)

Nem rossz az, ha kicsit benépesítik az üres terülteteket. Na de ne sablonosan mutáns hordákkal, hogy ahányszor arra jársz, már tudod előre, hogy itt töltsd be a fegyvert, mert most jön 20 pszeudokutya, aztán vegyed gyorsan a gránátot mert őket 10 burer követi, majd jönnek a snorkok is... És ez újra meg újra a végtelenségig. Akkor inkább legyen üres a hely. Lehetne úgy, hogy random tegyen be csak 1-2 mutánst és mindig más fajtát, hogy ne kelljen mindig leüríteni az elég nehezen megszerzett lő táradat, és hogy unalmas se legyen annyira. De ők nem. Ahol csak 2 volt, oda 10-et tesznek, ahol meg egy se, oda is 12-t. Ne izélj, itt hentelés kell az elvtársaknak mert ők azt szeretik :K

(#6612) Sensut válasza capulet75 (#6602) üzenetére


Sensut
(őstag)

Akkor én is szerencsés vagyok, mert nekem se volt soha bajom az EREDETI LA-val, pedig legalább 5x játszottam végig. Egy helyen crashelt általában, amikor először átlépünk Agropromba és felkér a sztalker, hogy segítsünk megvédeni a bázist. Ott jön a bejátszás a harcról, és utána mindig kidobott valamitől az asztalra. Talán még lehettek véletlenszerű leállások, de azokra nem is emlékszem. Melyik Stalkerben nincsenek? :) Más LA verziót soha nem is próbáltam.

(#6613) Dhampir válasza Sensut (#6612) üzenetére


Dhampir
(nagyúr)

Az eredeti háromszor is kivágott (értsd úgy, hogy háromszor újratelepített játék), kétszer a játékórák elején, a játékból kilépés közben (és hibaüzenet nélkül), egyszer pedig Agropromnál a föld alól felmászva. Ilyenkor újraindításnál mindig visszaállított alapértékekkel fogadott a menü (felbontás, nyelv, minden).

A szintén többször feltelepített SeregA-Lus-szal egyszer sem volt ilyen jellegű problémám, habár nem játszottam végig (csak Sötétvölgyig). SeregA-Lusnál egy furcsaság volt, hogy a kiszabadított Szolgálatos nem volt hajlandó elmenekülni, csak ácsorgott a "ketrecében".

[ Szerkesztve ]

(#6614) Sensut válasza Dhampir (#6613) üzenetére


Sensut
(őstag)

Nem tudom na mit mondjak. Nálam jól ment mindig az eredeti, ezért nem is próbálkoztam mással. Feltelepítettem mindent, amit a telepítő kért (DX, VisualC++ stb.) + a javítás. Csak egy külső patchet használtam utólag ami kimondottan az eredeti kiadáshoz készült. Ebben elvileg voltak javítások, de én nem nagyon vettem észre őket. Bugok viszont vannak a játékban, amik nem vezetnek épp crash-hez, de mindképpen újratöltésre kényszerítenek. Reméljük ezeket javítják épp most.

(#6615) Kaszas1990 válasza Kaszas1990 (#6594) üzenetére


Kaszas1990
(csendes tag)

Na megkaptam hosszas kereses utan. Fox pincejebe kell lesetalni es akkor megadjak az utolso szefkombinaciot. A szef a kozeli atlepohatarban talalhato meg a szef az egyik epuletben!

(#6616) cheatergs


cheatergs
(senior tag)

Brrr... X-laborok! A Stalkerben ijesztőbbek a klausztrofóbiát kiváltó földalatti területek, mint az általam ismert horrorjátékokban. Pdg pl. a SOMA-ban nincs is fegyvered az ellenségek ellen. Nem tom h csinálták, de a dungeon-ök a Stalker legerőteljesebb részei a játéknak.

Mondjuk a SOMA-ban - logikus okból - irritál a fegyvertelenség, pláne a Dead Space-re hajazó környezet miatt. Legszívesebben venném elő a plazmavágót masszává kaszabolni azokat az irritáló proxykat meg fleshereket.

Mindig minden mindegy

(#6617) Dhampir


Dhampir
(nagyúr)

Sziasztok!

Már megint belefutottam egy furcsaságba. Valószínűleg nem játszok helyesen ezzel a játékkal.

Agropromnál már elvégeztem a Vakondos küldetést, de valami rosszul sülhetett el, mert beragadt egy feladat, holott már régen túl vagyok rajta.

Ez a "Segíts a sztalkereknek visszaverni a katonákat".

Ádáz küzdelem volt. Lehet, hogy egy fontos személy halála miatt nem engedi el?

[ Szerkesztve ]

(#6618) Lomha 8V válasza Dhampir (#6617) üzenetére


Lomha 8V
(őstag)

Az bizony lehet, sajnos. Nekem itt többször meghalt a csóka, akivel hátul kéne találkozni. Nálam az volt a megoldás, hogy villámgyorsan hátra "rambóztam" magam és védtem, ahogy tudtam.

(#6619) genndy válasza Dhampir (#6617) üzenetére


genndy
(addikt)

Lehet hogy maradt életben valahol katona. De szerintem ha ment tovább a főküldi akkor arra nem lesz már hatással, legfeljebb ott marad beragadva.

Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

(#6620) Dhampir válasza Lomha 8V (#6618) üzenetére


Dhampir
(nagyúr)

Vakonddal rendben találkoztam, és épen-egészségben kimentünk az üzem területéről, emiatt sem értem az egészet.

(#6621) Dhampir válasza genndy (#6619) üzenetére


Dhampir
(nagyúr)

Az a baj, hogy a nyíl iránya is mindig erre a feladatra mutat, nem segít többé az utazásban.

Kellett volna csinálnom egy saját mentést, majd legközelebb okosabb leszek. Már vagy hatodszorra kezdhetem újra ezt a játékot. :D

(#6622) rétisün válasza Dhampir (#6621) üzenetére


rétisün
(veterán)

én kétszer kezdtem el, közben vártam a javításra, mindig volt van helyette más mod, nem tudom mikor kerül sorra megint. :B

good hunting, stalker.... Ron Swanson for president! (-: eladó bringás cuccok: https://bolha.testbike.hu/clList/userCls?uid=12723

(#6623) Mans20 válasza Dhampir (#6621) üzenetére


Mans20
(addikt)

Nálam is volt ilyesmi,valahol egy katona még életbe volt,majd ha mész a föld alá vegyél be nyugtatót.

(#6624) Dhampir válasza Mans20 (#6623) üzenetére


Dhampir
(nagyúr)

Már voltam, többször is. :)

Lövész új "rejtekhelye" mekkora marhaság, nem messze található a lépcsőlejárótól, szem előtt.

Becsuktam magam mögött az ajtót, de amíg a dokumentumot keresgéltem, sunyin kinyitotta a hadsereg és hátba lőtt, hirtelenjében nem is tudtam, hogy mitől haltam meg.

(#6622) rétisün

Néznék más modot, de mindegyik halmozza a bugokat, amiket olvastam róluk, ennél talán még rosszabbak is (Legendary, Stalkersoup). :)

(#6625) Lomha 8V válasza Dhampir (#6621) üzenetére


Lomha 8V
(őstag)

Ja, értem már. Szóval a csocsesz megvan, de mégsem megy tovább. Így is jártam, már többször. Elkezdtem elmászkálni, mindenre lőni, térképről lemenni, aztán valahogy mindig folytatódott.

(#6626) Dhampir válasza Lomha 8V (#6625) üzenetére


Dhampir
(nagyúr)

Na mindegy, újrakezdem majd, de ezek után húzósabb feladatok előtt mindig készítek egy saját mentést is a gyorsmentéseken kívül.

Egyébként, ha megvan a Bárba elvivendő doboz az agropromi katonai épületéből, akkor ugye nem kötelező a harc a katonákkal? :F (Habár adnak hasznos rejtekhely információkat.)

(#6627) Dhampir


Dhampir
(nagyúr)

Az fura volt, hogy Róka kiszabadítása után később a sztalkerek kiirtották a Vétkeket, csak a főnök maradt életben, azt meg szegényt a patkányok támadták le, de még úgy is állta a sarat.

"Kötelező" megtámadni a leszakadt hídnál az őrséget? :F

Csak amiatt kérdezem, hogy ne lődözzék le az arra járó sztalkereket. Ám ha lehet, inkább elkerülném az értelmetlen gyilkolást, és a lőszer pazarlását.

(#6628) genndy válasza Dhampir (#6621) üzenetére


genndy
(addikt)

Csak azért mutat erre, mert ez a kijelölt aktív. De azt át tudod állítani duplakattal... azon a PDA-részen amiről a képed is van.

Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

(#6629) Dhampir válasza genndy (#6628) üzenetére


Dhampir
(nagyúr)

Már újrakezdtem, de köszönöm a tippet. :R

(#6630) capulet75 válasza Dhampir (#6627) üzenetére


capulet75
(addikt)

Nem kötelező de én mindig csinálok mentést előtte, és addig irtom a snipert fent amíg be nem ad vagy 80-100 lőszert a dragunov mellé, azzal nagyon sokáig el lehet menni. Az Agropormnál levő katonai bázist 90%-ban ki lehet vele irtani.

Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.

(#6631) Dhampir válasza capulet75 (#6630) üzenetére


Dhampir
(nagyúr)

A harcosoknak is szerettek volna kedveskedni az alkotók. :K

Más:

Most a Vétkek maradtak életben, és a sztalkerek húzták a rövidebbet. Ebben csak az volt a rossz, hogy így "nem járt" a Chaser, viszont valahonnan akadt egy Gyöngy képződmény, ami csupa pozitív jellemzővel bír.
A TOZ puska sem rossz, mert van ereje, de amíg újratöltöm, addigra "megpimpulínyóz" egy csorda.

[ Szerkesztve ]

(#6632) Dhampir válasza Dhampir (#6631) üzenetére


Dhampir
(nagyúr)

Lenne egy javaslatom a játék fejlesztőinek.

Amikor megsebesül az ellenfelünk, akkor legyen lehetőségünk elsősegélycsomagot adni neki, és onnantól váltson semlegesre a köztünk lévő viszony, ne lőjön ránk.

(#6633) Mans20 válasza Dhampir (#6632) üzenetére


Mans20
(addikt)

Ők halomra lőnek,de Én legyek barátságos,ehhez nincs sok kedvem.

(#6634) -szabi-


-szabi-
(őstag)
LOGOUT blog

Hi
Egy időre most félreteszem.
A járműhasználat annyira el van b@szva, hogy nincs rá szó.
Állandóan felborul, mikor meguntam elmentem gyalog az átjáróig, persze az elsőre sikerült még helikopterrel a hátam mögött is és mi van!??
A kapu zárva, mert át kell törni kocsival.
Ha arra vágynék, hogy egyféleképp csináljak valamit akkor a fos COD-ot játszanám.
Ebben eddig az volt a jó, hogy kedvem szerint csináltam, de most... :(
Üdv

(#6635) kekeeci válasza -szabi- (#6634) üzenetére


kekeeci
(senior tag)

Vagy legalább életszerű lenne, hogy amit az autó áttör, áttöri a gránát is.

kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :(      "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"

(#6636) genndy válasza -szabi- (#6634) üzenetére


genndy
(addikt)

Ez az amikor a Sötétvölgyből kell átmenni a Borongásba? Ott én is gyalogoltam, de simán ki lehet nyitni a kaput az 'F'-el.

Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

(#6637) Lomha 8V válasza -szabi- (#6634) üzenetére


Lomha 8V
(őstag)

Nem kell áttörni, én sosem autóval mentem.

(#6638) Vadpapa90 válasza Kaszas1990 (#6552) üzenetére


Vadpapa90
(újonc)

Hello akad egy olyan problémám, hogy a mappában nincsennek benne azok a filok amiket átt kell íri, teendő? köszönöm

(#6639) Dhampir válasza -szabi- (#6634) üzenetére


Dhampir
(nagyúr)

5 méter gurulás után megakadtam a szegélynél, a helikopter szétlőtte a kocsit. Uccu neki gyalog, a kerítés mellett kicsit elsétáltam, amíg kiadta azt, hogy a másik helyszínre átakarok-e menni.

(#6640) -szabi-


-szabi-
(őstag)
LOGOUT blog

Mikor gyalog menet nyitottam volna "zárva a kapu" üzenetet kaptam.
Nah megyek megpróbálom ma este is.
Azért egy esti páleszt legurítok, ne idegesítsen fel - mint tegnap - ha nem sikerül. :)
Tudom, tudom ha már stalker akkor vodka de az nincs itthon. :D

üdv

(#6641) Dhampir válasza -szabi- (#6640) üzenetére


Dhampir
(nagyúr)

Igen, zárva találod, de ha kicsit elsétálsz mellette jobbra a drótkerítéshez, akkor már adja is az átkelési pontot.

(#6642) Dhampir


Dhampir
(nagyúr)

Sziasztok!

A 2. galéria vajon milyen adatokat tartalmaz, amit nem tudtam megnyitni az X-18 labor számítógépén?

[ Szerkesztve ]

(#6643) borovi válasza -szabi- (#6640) üzenetére


borovi
(aktív tag)

Rendes gamer így játszik Stalkert! :DDD

(#6644) Lomha 8V válasza borovi (#6643) üzenetére


Lomha 8V
(őstag)

Pontosan. Most pont a Metro 2033 Redux-ot tolom, azt is ugyanígy kell. :D

(#6645) Dhampir válasza Dhampir (#6642) üzenetére


Dhampir
(nagyúr)

Ugyanezt találtam a Bárban lévő számítógépen is.

(#6646) Dhampir


Dhampir
(nagyúr)

Vajon miért oly nehéz sörétekhez hozzájutni?

Alig árulnak belőle, pedig a laborokban (X-18, X-14) jól jött volna, mert hamar kifogyott a készlet. Szerencsére a Viperhez még volt lőszer.

Az X-14-ben az volt a legnagyobb szívás, hogy amikor az utolsó Vérszopót kerestem, és beléptem abba a helyiségbe, ahol megbújt, pont kifogyott az elem a lámpából, a Chaser utolsó 6 töltényét pedig el sem tudtam sütni, mert a fegyver közben beragadt. :D

Remélem lesznek még ilyen jó kis laborok. :C

(#6647) capulet75 válasza Dhampir (#6646) üzenetére


capulet75
(addikt)

Az automatára tuningolt Chaser-hez nagyon megy a sörét. ;]

Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.

(#6648) Dhampir válasza capulet75 (#6647) üzenetére


Dhampir
(nagyúr)

Arra vigyáztam a fejlesztésnél, nehogy géppuskává váljon. :)

Emiatt szeretem a spórolós Toz-t, csak mutánsfalka rohamánál elég bajos vele a túlélés, kivéve nyúlcipővel. :D

Egyébként a sörétkészletemet leginkább a Szeméttelepes zombiküldi emésztette fel, amit még naív fejjel elvállaltam a Hangárban.

[ Szerkesztve ]

(#6649) Dhampir


Dhampir
(nagyúr)

Szaharov jó adag (általában 60 darab) söréteket árul.

A földalatti küldetések nagyon jók. Az X-18 és X-14 után a jantari is príma volt. Remélhetőleg lesznek még ilyen rémekkel teli földalatti helyszínek. :D

(#6650) Dhampir


Dhampir
(nagyúr)

Hatalmas az a rádióműsor, ami a háttérben Szaharovnál szól.

Az SPSA-14 sörétest lehet valakivel javíttatni? Nem szokott megjelenni a listában. :F

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.