-
PROHARDVER!
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
shield
Topikgazda
válasz
Rony949 #37851 üzenetére
Akkor, maradt a Trilógia a régi motoron, csak a grafikát turbózták fel?
Kíváncsi vagyok, hogy a magyar fordítás jó-e még hozzá?
A GOG-on néztem, az orosz hang nincs benne. Mindig is orosz hanggal játszottam, a többi egyáltalán nem jó hozzá. Emlékeztek a CS magyar szinkronra? Háát...
És akkor, amit még olvastam, mit hagytak ki, ez szánalmas. Kár volt bele keverniük a politikát, főleg ők. A 2-nél is, az englis, sokszor nem tudtam, hogy sírjak vagy nevessek.
Ha ez így marad, akkor nekem továbbra is megfelel a régi, eddig is jó volt. Nem a tócsa tükröződése vagy a nedves felület adja a játék élményét. Ez inkább a mostani fiatal gémer közönség elvárása. Ehhez inkább nem fűzök többet... -
PeL
addikt
válasz
Rony949 #37851 üzenetére
Azt azért tegyük hozzá, hogy ingyen van, akiknek megvannak a régi játékok, azok ingyen megkapták az újakat is, nem kell értük semmit fizetni (mondhatnám hogy szerencsére a hallottak alapján). Persze nyilván ettől még jogosak a felháborodások, az orosz nyelvet is kivették teljesen állítólag, meg azt is megértem hogy háború van náluk, de ilyen szinten belenyúlni a játék alapjaiba emiatt, sztem elég nagy baklövés volt. Nem értem miért kellett ezt. Kb. mintha a Wolfenstein játékokból is kivennék a nácikat meg a horogkeresztet sértettségek miatt. Mindkét játéknál hozzátartoznak ezek a szimbólumok az atmoszférához és az alaptörténethez. Állítólag azóta a GSC elnézést kért mert elég negatív visszhangot kapott az egész, kérdés hogy visszacsinálják ezeket a módosításokat vagy sem.
-
Milos136
csendes tag
válasz
Rony949 #37490 üzenetére
Pár órát játszottam vele (még Kordont nem hagytam el), eddig nagyon tetszik. A vanilla játékok közérzetét hozza magával, viszont a jól ismert pályákat eddig eléggé új fényben mutatja be. Az anomáliák látszatra nagyon hasonlítanak a STALKER 2 trailerjeiben látottakra, és eléggé könnyen hazavágják a főszereplőt.
A sztori eddig nagyon tetszik, Fejszét személyesítjül meg, aki néhány évvel ezelőtt a családja elvesztése után szerzett tapasztalatot a zónában, elég sok helyi munkát végzett el Szidorovicsnak, viszont Kordonon túl nem merészkedett eddit.
A grafika nagyon jó, és meglepően erőforráshatékony.
Az angol fordítás eddig teljesen megfelel, néhány typo-n kívül nem vettem eddig észre nagyobb gondot.
Limitált tapasztalatom alapján eddig csak ajánlani tudom -
Sensut
őstag
válasz
Rony949 #37054 üzenetére
A Discordon beszéltek róla az ukránok, aztán elég sok forrásból igazolták a hírt. Kiszivárgott a stúdióból és több mint biztos, szerintük, csak még nem tették hivatalossá. Mikor jön, akkor jön, csak éppen legyen játszható, mert több szemétért nem szeretnék előre fizetni, hogy aztán pár év múlva legyen valami belőle.
-
joeetm
tag
válasz
Rony949 #34454 üzenetére
Nagyjából 5 napja gyűröm, bár ebben benne van, hogy először rá kellett érezni hogyan is megy, hogy érdemes játszani, és meg kellett találni a nekem leginkább megfelelő kezdőpakkot. Még csak a szeméttelepig jutottam, ott is csak a hangárig, de miután ráéreztem nem találtam nagyon negatívumot benne, nagyjából ~8 crash jutott ~24 óra játékidőre.
Ami nekem mindenképp pozitívum:
-Nehéz, ami nem abban nyilvánul meg hogy árkon-bokron-falon át meglát az AI csillió méterről, és leshetsz hogy most épp miért haltál meg, hanem szerintem határozottan jó a balance.
-Rendesek a fényviszonyok éjszaka (dx9-ben játszok, ha jól emlékszem a második fajta), szóval nem az van mint jópár modban, hogy este éjjellátó nélkül kb esélyed nincs
-A látványt egy pár óráig szokni kell, elsőre eléggé Fallout 3 színvilágú, de ha hozzászoksz határozottan jól néz ki
-Megfelelő helyre kell pakolni a saját stash-t, mert ha otthagyod az út szélén, előbb-utóbb azt látod hogy valami random stalker írkálja ki eladásra a tartalmát
-Craft rendszer, kellően összetett, még pont nem sok benne a sallang
-Az AI használ közelharci fegyvereket, simán előfordul hogy amíg lőszert válogatsz, mögéd lopózik, és hátulról lecsap baltával -
Balathruin
veterán
-
SaGa59
őstag
válasz
Rony949 #34312 üzenetére
Az unreal engine azért egy csomó dolgot nem tesz lehetővé, amit az eredeti motor igen. Gondolok itt a gravitációra és a tárgyak fizikai egymásra hatására. A GSC ott követte el a hibát, hogy túl nagyot akart álmodni, de nem volt hozzá elegendő ideje és tőkéje, hogy megmaradjon, ki kellett herélniük az egészet és kapkodva összecsapni. Sokkal jobban örülnék, ha az eredeti motort fejlesztenék tovább… De meglátjuk…
-
Balathruin
veterán
válasz
Rony949 #34257 üzenetére
Riot Gin: A teljes sebzést beszorozza az immunity érékkel és annyit vesz le. 0.4-et üt egy lövedék, 0.1 a fire_wound immunity, 0.04-et veszít. 0.2 burn, 0.05 immunity akkor csak 0.01-et veszít.
Antonius1978: Teljesen érteni és átlátni elég bonyolult. Már a páncélzat (bonearmor, damages.ltx) is csak akkor számolható ha tudod a kódot. Ebben a CoC változtatásai miatt nem tudok most segíteni, de megkereshetem ha érdekel. Alapból nem is ugyan az a játékosnak mint az NPCknek.
Egy lövedék sebzése a fegyver sebzése * lőszer sebzése - a veszített sebesség (lineárisan csökkenti a sebzést). Utolsó a légellenállás értékektől függ.
Ahogy számoltad annak nem látom értelmét, persze attól függ mit akarsz. Reális vagy csak kiegyensúlyozott? Én mindkettőt csinálom (már amennyire lehet), de cserébe eszméletlenül sok idő. -
Balathruin
veterán
válasz
Rony949 #34253 üzenetére
Amit leírtál akkora hülyeség... csak elterjedt mert nem volt kint a forráskód.
Könnyebb fokozaton többet sebzel és csak az első játékban, ami bugfix mod nélkül majdnem akkora szar mint a CS, csak kevésbé látványos néhány hiba.
Mindegyik játékban jelentősen könnyebbek a lazább fokozatok, CS pl. gránátokat állítja. Loot is jóval több.Riot Gin: power_loss le van írva több helyen, durability nem változott
-
Dhampir
félisten
-
Dhampir
félisten
válasz
Rony949 #17979 üzenetére
Én 70-ért vettem, és jelentem Stalkerre alkalmas. Nem kell ide drága gép.
80 ezerért ez a laptop is elfuttatja NVIDIA Quadro FX 770M-el.
Ez a HP 8740W Workstation ugyan drágább, de a consumer kategóriát minőségben is übereli.
-
Balathruin
veterán
válasz
Rony949 #17947 üzenetére
Üdv!
Nos az első dolog amivel növelhető a gép sebessége a GameBooster (nem a Razer, mert az nem jó). Játékban a minőséget és a sebességet szerintem 2 dolog befolyásolja igazán, a DX váltás és a nagy minőségű textúra. Látóhatárt (és vele együtt az objektumok részletességét) lehet max-on hagyni. A többiről nem tudok nyilatkozni, mivel min. grafon 8 FPS-el játszom. Remélem azért segítettem.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Game Pass Ultimate előfizetés azonnal, élettartam garanciával, problémamentesen! Immáron 8 éve!
- Jogtiszta Microsoft Windows / Office / Stb.
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- CarPlay / Android Auto adapter meglévő Android alapú fejegységhez
- Bomba ár! Dell Inspiron 15 5578 2in1: i7-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest