- Bemutatkozott a HHKB legújabb, Topre kapcsolókkal szerelt billentyűzete
- Intel Raptor Lake-U Refresh architektúrás mini PC érkezett az MSI színeiben
- A Chrome egyeduralmára tör a ChatGPT böngészője
- Kompakt AIO-val használható rackmount ház jött a Chieftec fémjelzésével
- Már nagyon közel van az AI szerverekbe szánt SOCAMM2 szabvány véglegesítése
- Bemutatkozott a HHKB legújabb, Topre kapcsolókkal szerelt billentyűzete
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Apple MacBook
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen videókártyát?
- Samsung Galaxy Tab tablet topik
- Notebook / laptop alkatrészek cseréje (processzor, RAM, HDD)
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
dzsavermadar
#358
üzenetére
Nem teljesen értek egyet azzal, amit ott írtál, viszont neked nehéz dolgod van, mert billentyűzettel játszol, és azt a szimulátorok nem szeretik.
Az autók viselkedése (280 lóerős versenygépekről van szó!) sokkal reálisabb és épp emiatt teljesen más, mint a gridben, és ez a grid után komoly szokást igényel. Én nem nagyon sipákolok, mer én nagyon sokat toltam GTR2-t, ami szintén szimulátor, így valami gyakorlatom van már a dologban. Amellett pedig kormánnyal játszok, így még könnyebb a dolgom. Többet számít itt, mint a gridben.
A grid egy árkád jellegű játék. A pályák szélesre vannak készítve mint az atom (erre írtam ott a topikban, hogy elnagyolt modellezés, mert a valóságban nem ilyenek), a kocsik tapadnak veszettül, elsődleges cél a széles közönség szórakoztatása.
Az rFactor 100% szimulátor. Itt az elsődleges a valóság modellezése, ami azt jelenti, hogy még ilyen "vacak" 280 lovas gépekkel is kihívás végigmenni a pályán (és akkor hol van még a forma1), és még nagyobb kihívás jó időket menni. Pontosan úgy, mint a valóságban. Ez sok időt igényel, és sokkal nagyobb figyelmet a versenytársaktól a pályán. Ha kilöknek, akkor megeshet, hogy game over - és akkor még messze nem 100%-os sérülésmodellről van szó (35%-ra raktam tegnap). Kőkemény harc egymással és a gépekkel egyaránt.
Én így látom.
Ted hozzászólásához még annyit, hogy olyan szerveren dolgozok, ami egész nap rendelkezésre áll. Tegnap nem jött össze, de ma mintha látszana a fény az alagút végén. Lagmentesre akarom összehozni, és 24/7-es üzemre. Mint a profik.

Új hozzászólás Aktív témák
- Assetto Corsa Rally
- OpenWRT topic
- Bemutatkozott a HHKB legújabb, Topre kapcsolókkal szerelt billentyűzete
- Milyen okostelefont vegyek?
- Eredeti játékok OFF topik
- A legolcsóbb és a legdrágább új iPhone fogy a legjobban
- Anime filmek és sorozatok
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Battlefield 6
- Óra topik
- További aktív témák...
- Motorola Moto G32 / 8/256GB / Kártyafüggetlen / 12 Hó Garancia
- Apple Pad 5.generácio / 32GB / Wi-fi / 12Hó garancia
- Lenovo ThinkPad dokkolók: USB-C 40A9/ 40AY/ 40AS/ Thunderbolt 3 40AC/ Hybrid USB-C DisplayLink 40AF
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3437, 100% Akkumulátor
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB Natural Titanium -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3591
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest





