- Computex 2025: Már a vízhűtés sem idegen az osztrák hűtőspecialistától
- Computex 2025: Jól sikerült a be quiet! belépője a perifériák világába
- Computex 2025: Nézzük miket mutat idén a DeepCool!
- Comptex 2025: Házak, tápok és kézikonzolok az Antec standján
- Computex 2025: Profi SSD-k, hűtők és más kiegészítők az Adata standján
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Csak az F1 25-re koncentrál az új AMD Software
- Canon EOS DSLR topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA® driverek topikja
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen TV-t vegyek?
-
PROHARDVER!
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdezel, olvasd el az összefoglalót, használd a keresőtA Revolutról általánosságban
A Revolut fiókról, számlákról
Revolut kártyával kapcsolatos információk
A zárolásokról
A Revolut és a kiegészítő szolgáltatások
2020.08.24-től életbe lépő változások
A szolgáltatás állapota
Új hozzászólás Aktív témák
-
Brandynew
őstag
Nem, annak nem való, aki nem tudja, mit csinál. A leírt hibajelenségek többsége inkább user errorból fakad, sokan nem látják át, hogy mi mit jelent, csak kattintgatnak. Nyilván van olyan, hogy a szoftver a hibás, de az esetek többségében a felhasználó. Amikor leírja valaki a sztoriját a fórumba, nem látjuk a teljes képet, nem látjuk, hogy pontosan mit csinált, csak azt tudjuk, amit elmond, a másik oldalt nem ismerjük.
"amit azt se tudom melyik kártyához kért"
-
Divinity
őstag
Ezzel kicsit magad ellen is beszélsz. A Revolut az isten mert neked még nem fordult elő vele hibád, a Curve meg szar mert nálad szar volt. Ha valakinek a Curve jó mert nála még nem fordult elő hiba akkor ő a hülye. Te vagy a helikopter?
Emberek, egyik ilyen szolgáltatást se lesz tökéletes és mindenhol fordulhatnak elő hibák, egyszerűen nincs annyi fejlesztő és tesztelő amennyi kéne egy egy ilyen szolgáltatás atombiztos üzemeltetéséhez. Ezt el kell fogadni és kész. Simán lehet, hogy valakinél évekig nem jön elő semmi hiba (pl nálam se TW se Revo se Curve hiba nem volt még pedig nem ma kezdtem) valakinél meg lehet előjön valami, ezzel nem lehet mit kezdeni. Szólni kell nekik lehetőleg minél alaposabban körbe írni mi történt aztán úgyis kinyomozzák, lehet nem 2 nap lesz hanem 2 hét de nekik az ügyfél jelenti a pénzt így foglalkozni fognak vele. Attól meg, hogy valakinek A szolgáltatással nem jött elő hiba de B-vel igen attól nem lesz rosszabb B csak sikerült belefutni valamibe.
Új hozzászólás Aktív témák
FIGYELEM! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Hír Drágul a Revolut
- Eredeti Lenovo 230W töltők - 4X20Z83995
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 6, Samsung Galaxy Watch 7, Samsung Galaxy Watch Ultra
- BESZÁMÍTÁS! MSI MPG Z590 GAMING FORCE alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! Lenovo Legion Slim 5 16AHP9 notebook - R7 8845HS 16GB RAM 512GB SSD RTX 4060 8GB Win11
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest