Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Divinity

    őstag

    válasz ΞΔGLΞ #26637 üzenetére

    Ezzel kicsit magad ellen is beszélsz. A Revolut az isten mert neked még nem fordult elő vele hibád, a Curve meg szar mert nálad szar volt. Ha valakinek a Curve jó mert nála még nem fordult elő hiba akkor ő a hülye. Te vagy a helikopter?

    Emberek, egyik ilyen szolgáltatást se lesz tökéletes és mindenhol fordulhatnak elő hibák, egyszerűen nincs annyi fejlesztő és tesztelő amennyi kéne egy egy ilyen szolgáltatás atombiztos üzemeltetéséhez. Ezt el kell fogadni és kész. Simán lehet, hogy valakinél évekig nem jön elő semmi hiba (pl nálam se TW se Revo se Curve hiba nem volt még pedig nem ma kezdtem) valakinél meg lehet előjön valami, ezzel nem lehet mit kezdeni. Szólni kell nekik lehetőleg minél alaposabban körbe írni mi történt aztán úgyis kinyomozzák, lehet nem 2 nap lesz hanem 2 hét de nekik az ügyfél jelenti a pénzt így foglalkozni fognak vele. Attól meg, hogy valakinek A szolgáltatással nem jött elő hiba de B-vel igen attól nem lesz rosszabb B csak sikerült belefutni valamibe.

    [ Szerkesztve ]

    return Mono.fromCompletionStage(client::resolve).map { it.sign }

  • Brandynew

    őstag

    válasz ΞΔGLΞ #26637 üzenetére

    Nem, annak nem való, aki nem tudja, mit csinál. A leírt hibajelenségek többsége inkább user errorból fakad, sokan nem látják át, hogy mi mit jelent, csak kattintgatnak. Nyilván van olyan, hogy a szoftver a hibás, de az esetek többségében a felhasználó. Amikor leírja valaki a sztoriját a fórumba, nem látjuk a teljes képet, nem látjuk, hogy pontosan mit csinált, csak azt tudjuk, amit elmond, a másik oldalt nem ismerjük.

    "amit azt se tudom melyik kártyához kért"

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák