- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Milyen videókártyát?
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- MILC felhasználók szakmai topikja
- OLED TV topic
- Pánik a memóriapiacon
- Monitorkalibráló eszközök
- Harmadjára is bevásárolná magát az AI-ba az Intel?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezeket nem nagyon kell játékokhoz illeszteni. Itt arról van szó, hogy az aktuális explicit API-k nagyon hasonlítanak egymásra, így az az ideális, ha a meghajtó oldalan sincs többféle implementáció. Emiatt az AMD és az NV is egy alacsony szintű hardverkezelő réteget használ, aminek a tetejére húznak egy platformspecifikus kliensmodult. Az AMD-nek három (DX12, Vulkan, Mantle), míg az NV-nek kettő (DX12, Vulkan) van. Ez a rendszer nagyon hatékony, nem véletlenül csinálják így, mert effektíve alig végeznek egy implementáció karbantartásánál nagyobb munkát és két-három API-t támogatnak vele. A probléma igazából a munkamennyiség, amit beleölnek. Az AMD-nek ez az egész rohadt egyszerű volt, mert a DX12/Vulkanhoz írtak két kliensmodult és kész. Működött, stabil volt, gyors volt, mert a réteg amin futott, már két éve aktívan létezett, és másfél évig a felhasználok és a fejlesztők is nyomták rá a tömeges visszajelzést, amikor csak a Mantle kliens volt rajta. Tehát amikor a DX12 startolt, akkor az AMD egy évek óta fejlesztett és tesztelt rétegre húzta fel a kliensmodult. Az NV helyzete teljesen más volt, mert számukra a nagyüzemű tesztelés csak akkor kezdődött meg, amikor kiadták az első DX12-es meghajtót. Ezzel egy normális piacon nem lett volna gond, mert az AMD is ugyanígy ment volna neki az egésznek, tehát ők is nagyjából mostanra hoznának általános sebességextrákat. Na meg ugyanúgy álltak volna xy stúdió problémái előtt, hogy igazából fingjuk sincs miért lassú a kód. Ez a rendkívüli tapasztalatgyűjtésre épülő munka nagyjából most érett be. Szóval ez itt nem specifikus dolog, hanem sokkal inkább egy általános javulás. Az egyébként külső szemlélőnek csalóka lehet, hogy egy-két játék nagyon gyorsul, de igazából ez teljesen normális, mert az eltérő programok eltérő mértékben futnak bele a meghajtó limitációiba.
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 10
- Nintendo Switch 2
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Xbox Series X|S
- Diablo IV
- Amit látnod kell 80’ – 90’ évek, egész estét betöltő mozi filmjei.
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- iPhone topik
- Wise (ex-TransferWise)
- Ingyen és modern rendszerekre szánva tér vissza az Unreal Tournament 2004
- További aktív témák...
- REFURBISHED - HP USB-C Universal Dock G1 (DisplayLink)
- Dell Latitude 5420 14" Touchscreen i5-1135G7 16GB 512GB 1 év garancia
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S23/Samsung Galaxy S23+/Samsung Galaxy S23 Ultra
- Bomba ár! HP EliteBook 845 G7 - Ryzen 5 4650U I 8GB I 256SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Gari
- BESZÁMÍTÁS! 8TB Western Digital Red Plus SATA HDD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest



