Új hozzászólás Aktív témák

  • Reggie0

    félisten

    válasz FollowTheORI #63 üzenetére

    Hat azert ez nem teljesen igy van. Pont a sok parhuzamos vegrehajto funkcionalitasaban kene megtalalni az optimumot, mert ha egy ilyen egyseg tul komplex, akkor hiaba gyors, de az egyszeru muveleteket mar lassabban hajtja vegre, mint az idealis lenne es keves fer el belole, tehat sok ciklus kell es csokken a parhuzamos szalak szama, stb. stb.. Mig ha egy ilyen egyseg tul egyszeru, akkor hiaba van belole sok, mire bedrotozott a kivant funkcionalitast, az egesz osszessegeben mar lassu lesz(na ilyen az FPGA).
    Az idealis az lenne, ha a HPC-kben hasznalt muveleteket fedne le egy ilyen eszkoz, raadasul ugy, hogy ezekbol a vegrehajto egysegekbol olyan aranyban lenne a csipen, mint amilyen gyakorisaggal alkalmazzak. Mondok egy elrugaszkodott peldat, de ha hardverbol tudna vegrehajtani az integralas egyes alaptipusait, mar lenne ertelme, mert nem kell szorzasokbol, osszeadasokbol, stb. osszedrotozni, ami nyilvan optimalisabb lenne. A GPU-k alapvetoen terszamitasokra talaltak ki, de teszem azt ha te idofuggo schrodinger egyenleteket akarsz szamolni, akkor nem biztos hogy ez adja a legoptimalisabb eszkozkeszletet. Az teny, hogy a CPU-nal jobb...

Új hozzászólás Aktív témák