Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jack Hunter

    tag

    válasz buherton #8 üzenetére

    Mondom ezt úgy, hogy én is életben tartok egyet. :K nekem könnyű dolgom van, mert csak ráguglizok, és máris teli vagyok találatokkal, sőt még válogathatok, hogy utángyártott, gyári, vagy épp tuningcuccot akarok. Egyébként az előbbi kommentet humorosnak szántam, csak nem jött át. :)
    Volt egy két sebességes 210-es Babettám, az szívatott hasonló módon. Ott még röpsúlyokkal, dörzshajtással oldották meg az áttételeket.Azt játszotta, hogy néhány kilométer után elkezdett csúszni a hajtás, majd teljesen járóképtelen lett, mintha üresben lett volna. Mikor lehűlt, megint jó lett pár kilométerig. A boga úristennek nem tudtam rájönni mi a franc baja van. Kicseréltem a váltóban mindent is, akkor sem lett jó. Végül a sok szívatás és hazatolás miatt berágtam és eladtam alkatrésznek. De csak akkor lettem igazán dühös, amikor az új tulaj megmutatta, mi a baj: a főtengelynél van egy o gyűrű. Nem épp szimmering, de hasonló. Amikor felhevült a váltóházban az olaj, felpuhította ezt a gumiból készült gyűrűt, ami mellett szivárogni kezdett az olaj.Épp csak annyira,amennyi elég volt a ferodol pofáknak a csúszáshoz. Miután kicserélte ezt a 60 forintos alkatrészt, fillérekből lett egy kiváló motorja, amihez még hozzáadtam egy csomó plusz alkatrészt is. Azóta is verem a fejem a falba, mert amúgy imádtam azt az egyszerű technikát.

  • Steve_Brown

    senior tag

    válasz buherton #8 üzenetére

    Egyébként tévedsz. Reneszánszukat élik a Simsonok. Van utánpótlás alkatrészből is, csak nem a magyarok pénztárcájának való.

    Még nem is a retro feeling miatt indult meg így, hanem mert a németek (mivel meg tudják fizetni a jó alkatrészt, a jó fényezőt, a jó lakatost, a jó szerelőt) szeretnék kihasználni azt a náluk létező kiskaput, hogy a Simson vihet 2 embert, lehet akárhány köbcentis és mehet akármennyivel úgy, hogy AM jogsival vezethető.

Új hozzászólás Aktív témák