Új hozzászólás Aktív témák
-
rumos14
nagyúr
jelentem, 6. nekifutásra meglett a "tartsd a 16. helyet" feladat
egy kicsit meg is lepődtem. úgy sikerült, hogy rajt után rögtön átálltam a másik oldalra, egy kicsi fék, hogy feltartsam a mögöttem lévőt, majd át a másik oldalra, egy kicsit fék, hogy a másik mögöttem lévőt is feltartsam, aztán az első kanyarnál óvatosan belső ívre állni, fékezni. onnan már nem nehéz, az egyenesek elején megint csak egy kicsi fék, a mögöttem lévő feltartására, és hogy az előttem lévő elmenjen olyan 30-40m-t legalább.
a többi feladat pedig kifejezetten könnyű. -
Gyurma_13
aktív tag
válasz
rumos14 #2991 üzenetére
Vigasztaljon, hogy az autó 1050 gold, és nem kell kifizetni
Kiváncsi vagyok, hogy mind a 12 sikerül-e vagy kell-e skippelni?Más. Ha még csak most érem majd el a Le Mans-i eventet, akkor az ugyanilyen "csináld meg x nap alatt" is lesz és meg lehet nyerni az autót vagy csak simán meg kell csinálni mint a többi pályát?
-
-
Pompi
nagyúr
"Nincs törve, legálisan játszom."
Bocs, de ezen majdnem felnevettem. A kocsi tört. Nem a játék. Valamelyik nemrégiben történt frissítés óta minden látható sérülés az autón ront a teljesítményen.
De egyébként vagy ugyanezen frissítés vagy valamelyik ekörülivel valamit variáltak a játék motorján, én is érzek azóta egy kis csökkenést. Én ugyan csak az F40/F50 4 körös lemasi futamon nyomom, de nem tudom azokat az időket autózni ott (sem), mint előtte.
-
DigitXT
félisten
Ne törd, akkor romlik futam közben! A másik meg, hogy rengeteg
múlik az egyenesre ráfordító kanyaron: kigyorsításon, lendületen.Egy elszúrt ráfordulás, lendületvesztés súlyos tizedekbe kerül, és
hosszú egyenesben "x" km/h különbséggé nőhet/másodpercekre
hízhat. Sokszor a gyengébb autó is fürgébb (ügyesebb kezekben).Szerk: de mindjárt jön Lirion, és megmondja, hogy ez milyen bug.
-
magery
tag
2. nap kész!
Ti nem tapasztaltok teljesítmény változást az autókban?
A 10 körös Le Mans-i pályán a Audi R18 E-Tron Quattro-al kocsikázva szinte mindig más az autó végsebessége. Néha alig akar 371km/h fölé menni, de van amikor eléri a 386km/h-t is, de volt már hogy 380km/h volt a végsebesség. És ez mind a 10 körre értendő. Nem csak ennél az autónál tapasztalom ezt a jelenséget. Sokszor arany tuningal sem tudok jobb időt menni mint a haverok arany tuning nélkül. Nem értem hogy miért van ez, de elég bosszantó.
Valakinek van hasonló problémája?
-
l4ci
tag
Fullra tuningolva még szép hogy jó, nekem az első 7-tel is eléggé csúszkál egyelőre, bár sokat még nem vezettem, a második napot majd este csinálom meg. Kiváncsi leszek azért a pozíciótartós küldetésekre, azokkal az előző szériában is szívtunk, itt meg szinte majd minden nap lesz ilyen a 3. naptól kezdve...
-
Mezcal
addikt
Egész jó ez a Ferrari F1 a saját tourjában.
-
Mezcal
addikt
Stage 2
Challenge 1: CUP - Circuit de Catalunya - Gumimelegítés 20 ide-oda 1 kör alatt és nem szabad előzni.
Challenge 2: 1 kör CUP - Circuit de Catalunya - A 21. helyet kell tartani és nem szabad elhagyni a pályát.
Challenge 3: 1 kör CUP - Circuit de Catalunya - A 17. helyen kell végezni
Challenge 4: 1 kör CUP - Circuit de Catalunya - 5 autót kell megelőzni 20 mp alatt a pálya elhagyása nélkül.Jutalom: 10 000 RS és 5 arany
-
Mezcal
addikt
válasz
DigitXT #2977 üzenetére
Na tisztázzunk valamit. Az a kép egyszerű megnézem a verdát képernyőmentés, bárki csinálhat, nem kell hogy övé legyen az autó. Nekem is csak az első két F1-es Ferrari van meg, ugyanúgy végig csináltam az egész tortúrát, ahogy ti. A fejlesztéseket azért csinálom meg, mert van rá keret.
PompiEz igaz, de később azért lesz kihívás. A pénzcsalással meg nem tudok mit kezdeni, anno amikor tele lett a hócipőm csináltam meg, azóta elmentette felhőbe és mindig betölti, pedig már nem kéne.
F-ECT$: Biztos lesz ilyen.Az autó túl gyors most, de mivel minden segítség ki van kapcsolva az kompenzál valamit a kihívások terén.
-
Petya25
őstag
Az hogy lehet, hogy valakinek már meg van a F14-es gép?
Az F1-es versenysorozatban a Time trialban meg lehet ugye nézni, hogy globálban ki milyen időt ment. A 2. csókának 12/12 Ferrarija van, köztük ugye az F14 is.
Na?F-ECT$
Egy kör fejlesztés után simán ment minden futam elsőre az első napon,
Aztén egyszercsak lesz egy olyan, amit 10x kell megpróbálni. -
Mezcal
addikt
Az új F1-es Ferrari teljes fejlesztéssel nagyon gyors, könnyűvé váltak a feladatok.
-
Kronok
tag
válasz
Gyurma_13 #2967 üzenetére
eddig minden egyes event-nél első dolgom az volt, h fogtam az új kocsit amit pénzzel lehetett fejleszteni azt mind megcsináltam és időugrás, és aztán kezdtem el a játékot, és a végén megkaptam a kocsit, szerintem annyira nem kellene félni az ilyen jellegű gyors fejlesztéstől
-
tdhenry
tag
válasz
DigitXT #2953 üzenetére
Indianapolis körpálya f1-es autóval. Full gáz semmi lassítás nem lassabb a kanyarokban csak annyival amenyivel többet tud végsebességre az én gépem, kb 2-3 km/h! Minden ki van kapcsolva! Plusz aza baj hogy sorban mennek semmi hely nincs koztuk ahová be lehetne furakodni, mintha össze lennének kötve, 1-2 méterre követeik egymást! Nagyon szar
azért köszi a tippeket! Próbalkozok tovább
-
F-ECT$
titán
válasz
Gyurma_13 #2967 üzenetére
"így a nehezebb napokon már sokszor azt csinálom, hogy tolom éjfélkor is, hogy 5 full leromlással számolhassak"
???Minden nap éjféltől elérhető az aznapi challenge, lenyomok belőle annyit, amennyit csak tudok -> javítás, alvás -> reggel következő kör, aztán dél körül, dél után és este.
időugrást csinál az kockázatos a bannolás miatt
/agreeki kell lépni és kilőni a játékot még a célvonal előtt, és akkor nincs elhasználódás
Ilyet nem szoktam csinálni, de egy hosszabb challenge esetén hasznos lehet.A kétnapos fejlesztés meg több mint valószínű, hogy úgyis kell majd ettől az eventől függetlenűl
Az előző kocsinál megúsztam, remélem itt is sikerül. -
Pompi
nagyúr
Azért a 412-nek mennyivel jobb a hangja, ez az F14 nem hozott annyira lázba
Az 1:22-es időt én is megfutottam amúgy
-
DigitXT
félisten
-
Gyurma_13
aktív tag
"így a nehezebb napokon már sokszor azt csinálom, hogy tolom éjfélkor is, hogy 5 full leromlással számolhassak"
???
Amit L4ci mond, hogy időugrást csinál az kockázatos a bannolás miatt vagy hogy nem kapod meg a kocsit.
De amit tudok javasolni, hogy minimalizáld a javításokat az a következő, ha látod, hogy nem jön össze a feladat, akkor ki kell lépni és kilőni a játékot még a célvonal előtt, és akkor nincs elhasználódás. Ha van olyan feladat, ahol az van hogy "nyerd meg a versenyt" ott meg egy goldot nem szoktam sajnálni ha időhiányban vagyok és szintén nincs javítás. (Bár mostanában, elég hülye feladatok vannak)Nem mintha ezeket nem ismernéd, de nem tudom, hogy élsz-e velük?!
(Ezek egyátalán nem illegálisak szerintem)A kétnapos fejlesztés meg több mint valószínű, hogy úgyis kell majd ettől az eventől függetlenűl, a PR szint miatt, a sima játékban.
-
l4ci
tag
Erre való a fejlesztés időugrással. Ha ők így játszanak, akkor mi miért legyünk tiszták és becsületesek?
Én minden lelkiismeretfurdalás nélkül megcsinálom a tuningokat, ha nem adnak más lehetőséget a továbblépésre. Könnyen ki tudnák amúgy szűrni az ilyen trükközéseket, de eddig úgy látszik még nem volt rá igény... -
F-ECT$
titán
Na ez a geci: hogy toljak be 48 órás fejlesztést, mikor a javítás is 5 óra, így a nehezebb napokon már sokszor azt csinálom, hogy tolom éjfélkor is, hogy 5 full leromlással számolhassak, így 2 nap kiesést tuti nem hoznék be.
Azért azt bőven megtehetnék, hogy az event alatt ne legyen 12 óránál hosszabb egy fejlesztés, de persze akkor senki se költene aranyat
-
DigitXT
félisten
Ez rosszul hangzik: "This is where you may need the necessary upgrades to reach this speed. You’re being timed here, so no time to reverse and hit the same long stretch repeatedly to meet the goal." Néha én is szoktam trükközni ezzel a nekifutással, még az 1950-es Ferrarinál is segített. Igaz, ott megfűszerezték egy NO OFFROAD feltétellel, ami azért neccessé tette a becsapódást, de ha jó irányba pattantál vissza a falról...
-
DigitXT
félisten
Stage 1 - Season Opener
-------------------------------------
This stage has 4 goals and a completion reward of 5gc. All races are at Catalunya GP, and the goals for each are pretty straightforward.Goal 1: Speed Snap
Goal 2: Speed Record
Goal 3: Elimination
Goal 4: 4 lap Cup with full grid. Set the fastest lap. At the end of each lap a marker will appear mid-screen showing your lap time. If if it’s in red you haven’t met the goal yet. If green, you’re currently with the fastest lap time.
Stage 2: Debut
----------------------
This stage has 4 goals, all at Catalunya again and a completion reward of $10,000 and 5gc.Goal 1: 1 lap Cup, full grid. You’ll need to weave your car left & right in order to perform 20 short skids. Do not overtake any cars - not an issue as you start in last place, and if you work to get your 20 skids right away, you’ll stay far enough behind the rest of the way.
Goal 2: 1 lap Cup. Gain 1 spot (take 21st) & hold it the entire race with no off-track.
Goal 3: 1 lap Cup, this time finish 17th (do not have to stay in 17th the whole time, just finish in 17th)
Goal 4: Overtake 5 cars within 20 seconds with no off-track. Note, the race will end immediately after you meet this goal, there is no lap count.
Stage 3: First of Many
--------------------------------
This stage has 4 goals and a completion reward of 5gc. Again, all races are at Catalunya.Goal 1: Endurance with no collisions.
Goal 2: 1 lap Cup with no overtaking or being overtaken. Note, you will start in 16th place. I found this to be impossible, and am looking forward to how anyone can solve it. I believe a similar race is in the F12 event. After 20-25 unsuccessful attempts, I skipped this for 10 gc. The cars behind you are fast and aggressive, and it is very difficult to brake and stay behind the car in front at the first turn without cars passing you. I only made it past the first turn once by kissing the back bumper of the car in front of me, but soon after was passed and failed. If you’re lucky enough not to be passed right away, then the cars in front crash or bunch up and you zoom past before you have time to brake. Good luck!
Goal 3: 1 lap Cup. Starting in 16th place again, climb 4 places to finish 12th. Pretty easy - you just have to end at 12th. In my race, halfway through I was pitted back to 20th, but it was fun to scramble back.
Goal 4: 6 lap Cup. Start in 12th, win the race. Crazy easy, and I ended up lapping all cars at least once. Note this is a good race to use your crew in: lots of $ and fame to win.
Stage 4: Gearing Up
------------------------------This stage has 5 goals and 7 events, all at Silverstone; completion reward of 5gc.
Goal 1: Time Trial and must complete in less than 1:45
Goal 2: Speed Record. You’re given a little more speed and less grip to race with.
Goal 3: 3 races: Autocross, Hunter, and Endurance. For these you race in the Ferrari F50.
Goal 4: Elimination with no collisions. You’re given added speed and accelleration, with less traction.
Goal 5: 3 Cups, same speed, acceleration, and traction changes as in #4. You also need to get the fastest lap.
Stage 5: In the Zone
-----------------------------
This stage has 5 goals, all at Silverstone; completion reward $15,000 and 5gc. For this whole stage your car is still slightly increased in speed and slightly decreased in grip. By the way, by now I had about 10 upgrades done.Goal 1: 1 lap, do not overtake, do not lose position, do not go off track. You’re starting last 16th on a full grid and have to stay in 16th. Like the earlier stage with the same goal, this is nigh impossible - though after a dozen or so attempts I finally got it. My issue this time was that a wreck kept happening in front of me after the first turn - forcing me to instantly lose the challenge when I had to drive past the wrecked car and pick up a spot. The same wreck happened repeatedly for about 8-9 times. I guess the lessen here is to keep repeating until you get the opportunities you need. Or you can skip.
Some people in the F12 event had success weaving back and forth to keep the car behind you in its place, but that still won't work if the bots ahead of you get into a tangle.
Goal 2: Almost the same as # 1 (maintain 16th position), but this time no collisions allowed instead of the no off-track rule. This actually was easier than the first one (no wrecks to deal with), and I managed to finish it in the first attempt.
Goal 3: 3-lapper. Starting at 16th, climb to 13th with no off-track or collisions. You can vary positions, as long as you finish in 13th. I failed a number of times at this, mostly due to aggressive bots colliding with me. In the end I immediately dropped to last place, and then slowly worked my way to 13th during stretches when I could safely pass the car(s) in front of me.
Goal 4: 2 laps and win by at least 300 yards (274 meters). You start in 1st position, so this is actually quite easy provided your car is fast enough and the autobots slow enough.
Goal 5: 5 laps. Gain 5 spots and finish in 9th. Pretty straightforward.
Stage 6: Prodigy
------------------------
Five goals, all Silverstone again, and again with the same alterations to speed and grip. 5 gc to complete.Goal 1: Endurance
Goal 2: 1 lap, hold your position, no off-track or collisions. Starting in 10th position. Same nonsense as all the similar previous goals - do-able but not necessarily easy depending on the bots around you and your performance heading into the first turn. Generally, if you can get past the first turn OK, you’ll be fine as long as you’re careful and follow the car in front of you being mindful of colliding.
Goal 3: Time Trial-ish (solo, 1 lap). Reach 190 mph (306kph) three times, while keeping your lap time under 1:55. This is where you may need the necessary upgrades to reach this speed. You’re being timed here, so no time to reverse and hit the same long stretch repeatedly to meet the goal. What I suggest is tapping the brake asap after hitting the first speed mark, so you can hit the 2nd and 3rd ones right away. In other words, hit 190 - tap brake to get down to 189 - hit 190 again - tap brake again - then hit 190 for the final time.
Goal 4: 1 lap, Head-to-Head
Goal 5: 5 lap Cup, 8th spot, win with no off-track. Remember that this is a swervy beast, so be careful - it’s a long race and you don’t want to lose control halfway through the final lap!
Stage 7: Good Intentions
------------------------------------
Six goals. Car’s performance indicators back to normal, except where noted.Goal 1: 3 lap Head to Head at Spa. Racing against a Ferrari 375 F1, lap it. Note, you’ll need to be about 7,500 yards or so ahead in order to lap the car - that may be useful as a gauge to see how you’re doing during the course of the race.
Goal 2: 1 lap Head to Head at Spa. No skidding with Traction Control turned off.
Goal 3: Race the Ferrari F40 and win
Goal 4: Race the LaFerrari and win
Goal 5: Race the F12 Berlinetta and win these events
Goal 6: Set the fastest lap
Stage 8: Close Call
----------------------------
Six goals in this stage.Goal 1: Start in 1st, perform 15 skids and complete the lap without being overtaken or going off-track
Goal 2: Start in 1st, win by at least 180 yards (164 m)
Goal 3: Set the fastest lap time and win this section
Goal 4: With lowered grip and speed, finish 10th without colliding
Goal 5: Hit 190mph (306kph) two times this lap and finish 10th
Goal 6: Finish 9th without any contact or going off-track
-
DigitXT
félisten
válasz
tdhenry #2951 üzenetére
Nem tudom, hirtelen, melyik versenyről van szó, de ha kiforgatnak, akkor nincs
más hátra: el kell kerülni őket nagy ívben, erősen sasolva a HUD-ot: ha 5 méter
távolságban van, akkor különösen vigyázni, mert onnan egy macskaugrás, és...
(Amúgy ha használsz segítségeket, kapcsold ki, lehet, azért érnek oda melléd,
mert amúgy az AI a kanyarokban kifejezetten lassú, csak egyenesben májer...) -
DigitXT
félisten
Meglátjuk.
---
Jártam én már úgy, hogy a frissen meghozott (újautó-illatú, természetesen tuningmentes
) 918 RSR-be bepattanva rögtön az első TT köröm "ott volt a szeren" Suzukában, ergo nem vagyok arról meggyőződve, hogy KELL majd a sok-sok tuning ezekhez a kihívásokhoz, inkább arra gyanakszom, hogy ha valaki felrakja, akkor majd az AI-t szépen hozzáigazítja a játék, hogy igazolva legyen, hogy KELLETT, mert milyen nehéz lenne nélküle.
Lásd, az ominózus 10 körös monzai záró versenyt, amikor hirtelen felindulásból rányomtam még egyetlen egységnyi felfüggesztés tuningot, és hopp: rögtön gyorsult az AI 10+ másodpercet emiatt!
Próbálkoztam utána, hogy hátha visszabutul, ha nem nyerek, de csak nem jött össze.Ui: Drag Race-ben is 2-3 tizedet lehet hozni a rajt "bemákolásával", ami azért 1-2 tuningszintet simán kiválthat. Annyi, hogy ha fix az ellenfél ereje - ha -, akkor tuninggal könnyebb.
Ha meg nélküle lehetetlen, akkor én is rárakom majd, értelemszerűen.
-
rumos14
nagyúr
válasz
DigitXT #2945 üzenetére
igen, én csak a pénzes tuningokat lőttem el az F412 kihívásnál, nem is éreztem semmi hátrányát. az utolsó napi 10 körös futamnál mondjuk már egyértelműen kijött, hogy az egyenesekben lemaradok.
az aranyos tuning majd a "normális" széria 100%-os teljesítéséhez fog kelleni, de én ilyen helyzetekben nem ölök több aranyt a fejlesztésbe, mint amennyi visszajön a széria teljesítésével, így tehát jellemzően meg kell elégednem a 75%-os teljesítés után járó arannyal. -
l4ci
tag
válasz
DigitXT #2945 üzenetére
Ha nincs senkinek sem tuning, akkor hogyan van fent wikin az autó full tuningos speckója?
Hát persze, hogy időugrással, én is ezt tervezem, ma este rátolok minden upgrade-et Engine 5-ig, ahogy számolom az éppen PR 123 lesz, azzal már könnyedén végig lehet tologatni ezt is.
Lehet, hogy ebben nincs akkora kihívás, de ahogy néztem Stage 8-ig a feladatokat, eléggé szivatós, sokszor kell tartani a pozíciót előzés nélkül, ezt pedig tuningmentes autóval elég nehéz lesz. Az előző szériákat megcsináltam arany tuning nélkül, most viszont nem tervezem, hogy ezzel szívjak, úgy is kell a két széria befejezéséhez legalább 123-as PR. -
DigitXT
félisten
Tuning szerintem még senkinek nincs.
Az 1:22-ben tuti volt vágás,
utsó körre próbáltam koncentrálni, de az 1:23-1:24 körüli lett csak.
(Egyébként ha valós profillal játszol és a TT-t is szereted, akkor PÜ...
Ha néha látszólag nagy pofával írok: az alapja kiderül.Vagy nem.)
Amúgy én nem is javaslom a tuningot, az előző széria alapján, mert
aránytalanul hozzá igazodik az "AI". Csak akkor raknék tuningot, ha
adott "setup-ban" az autó fizikailag képtelen a kihívás megugrására.
Pl. Top Speed kevés, vagy nem elegendő hozzá a gyorsulás, vagy a
kanyarból kijövet kéne jobb tapadás. (Mindig gumival kezdem, mert
nem az egyenesben nyerem a futamokat, hanem a kanyarokban.)
-
-
DigitXT
félisten
Jó, de ez spéci helyzet, a PH! közösségének hála. Azért ha ez nem lenne,
akkor kétszer is meggondolnám, hogy egy random oldalról letöltött apk-ból
telepítsem.(Oké, egyszer azt is próbáltam, de nem volt benne köszönet:
baromira nem friss verzió volt. És baromira nem is akart működni, valóban.)Amúgy kár, hogy a multi ilyen gyér, lehetnének ott is rendes futamok!
Ha neadjisten a TSM avatarodat lököm ki, mindig elmormolok egy bocst.
Szerk: multiban azért jobban vigyáznék, nem tenne jót a hírnevemnek, LOL. -
DigitXT
félisten
válasz
Petya25 #2936 üzenetére
Hát akkor most hallottál.
HTC One X-en játszottam. Az meghalt.
Gariba kaptam a HTC One Max-ot... Ott volt a listában az RR3, de
telepíteni nem hagyta: a Play szerint a készülék nem kompatibilis!
(Ha nem lett volna a listámban, meg sem találom -> a Play elrejti.)Igen, apk-ból lett telepítve, és tudtam költeni, fórumtársnak hála.
Viszont semmi sem garantálja, hogy egy esetleges frissítés esetén
megint találok valakit, aki felrakja a friss apk-t, és megbízható, nem
vírust rak fel (pl. eleve engedélyezni kell a külső forrásból származó
alkalmazások telepítését, nyilván ennek van némi extra kockázata).Ezért a magam részéről emiatt nem támogatnám, hogy ne hagyjon
játszani, ha volt egy frissítés, s nem raktad fel azonnal. Felesleges.
Senkinek nem okoz kárt valaki, ha egy régi verzióval játszik. Ennyi.
Csak azt kérdőjeleztem meg, hogy lenne értelme régi verzióval újra
kezdeni, azért, mert akkor még könnyebb volt aranyat farmolni...Igen, elszálltak az arányok. Igen, kapzsi az EA, meg a majmócák.
Igen, nem kötelező a játékkal játszani, de csillió forintot rá lehetne
költeni, ha vkinek ahhoz van kedve: aránytalanul, pofátlanul.Evvan.Lirion: szvsz nem pay to "win"! Pay to play. Már amennyiben annyira
bekorlátoz, hogy nem tudsz továbbhaladni. A 100 millás csít meg úgy
értelmes, hogy azzal feleslegesen nem kell farmolni.Kihívás persze
nincs -> csinálhatsz magadnak, ha mindent csak módjával tuningolsz.
(Azért kaptam rá a full tuningra, mert a TT-ben találtam meg a kihívást.
Ettől viszont a "normál" versenyek unalmas autókázássá váltak.)
Szóval valahol jó is, hogy újrakezdtem. Más lehetőségek, több kihívás.
Csak egyszerűen hosszú távon unalmas, mert a botok bénák. Ennyi...
Ui: igen, a mai napig szórakoztat egy kis TT, akár friend ghost-ja ellen,
akár gyengébb autóval, akár úgy is megnyerve. Vagy nem. Próbálva. -
Lirion
addikt
válasz
DigitXT #2929 üzenetére
Ennyi erővel már a 100 millás mentés is "értelmesebb".
Pont te írtad ebben a hozzászólásban, hogy azzal nincs semmi kihívás meg élmény, akkor hogy lenne értelmesebb?
Egyébként szinte semmit nem farmoltam, mióta újra kezdtem, van két verseny, amit 4-5-ször végigfutottam, ez kevesebb, mint másfél óra a 37-ből.
Ha meg leteszem a játékot, kilépés előtt csinálok egy 50 aranyas időugrást, ami kb. 1 percbe kerül, így lassan, de biztosan gyűlik az arany. Szóval nem farmolok egy életen át...
Később talán szükség lesz rá, de mivel minden versenyen tudom aktiválni a managert és kapom mellé a friends bonust, túl sokat biztos nem kell majd farmolnom később sem.
-
Lirion
addikt
válasz
Petya25 #2933 üzenetére
Ha nem engedné, akkor törölném a p*csába a játékot. Amúgy én több, mint 3500 futam után kezdtem elölről, közel két éves profilt "kukáztam".. De ez csak egy játék továbbra is, és most így nyújt élvezetet és kihívást is.
Ha az aranynak az lenne a szerepe, hogy a tovább haladáshoz nem szükséges tuningokat illetve az autó külsejét változtató kiegészítőket megvegyem, eszembe se jutna trükközni, de itt nem arról van szó, ez egy pay to win játék, amivel a legnagyobb probléma az, hogy ezt lényegében 1 év játék után változtatták ilyenné, ugyanis az első verziókban még mindent megszerezhettél fizetés nélkül és a tuningok tényleg csak extrák voltak és nem feltételei a tovább jutásnak. -
Petya25
őstag
válasz
DigitXT #2934 üzenetére
Ezt most nem igazán értem. Play-ről nem tudod telepíteni mert elvileg nem kompatibilis (ilyet még nem is hallottam), de akkor egy apk-val gondolom mégis rátoltad. Ergo megy. Ha frissíteni kell mentesz a felhőbe, szerzel egy új apk-t felrakod és viszzahúzod a mentett profilt. Újra költhetsz ezerrel ha akarsz. Se öngól se semmi, régivel nem engedne játszani, ennyi. De ugye ez csak teoretikus mivel enged.
-
DigitXT
félisten
válasz
Petya25 #2933 üzenetére
Halkan jegyzem meg, hogy a Play-t annyira azért ne erőltessék, ha szerintük a
HTC One Max nem kompatibilis, gyakorlatban meg (thx Pompi!) gyönyörűen fut.
(És ha most az adott verzióval játszok, és kijön egy frissítés, akkor nem tudnék
tovább játszani, mert a Play-en meg sem jelenik a játék: ez öngól lenne nekik...
már csak azért is, mert ebben a verzióban is sikerült kb. egy ezrest ráköltenem.) -
Petya25
őstag
Most nem tudom hol tart a verziószám, de régebbivel tuti nem kezdeném előről 3500 futam után. Mondjuk elég balfaszok a készítők, hogy a régebbi verziókkal engedik játszani a júzert, mivel az első használatnál úgyis online kell legyél a rakás download cucc miatt. Simán megnézhetné, hogy mivel kommunikál és mondhatná, hogy kapd be, menj a playre frissíteni az aktuálisra, majd utána tölthetsz.
-
Djuree
félisten
válasz
DigitXT #2929 üzenetére
én aranyat nem csítelek, megvagyok azzal amit alapból szerzek, nincs nagy hiányom belőle, most is van 700 körül, és már a zenith szériát csinálom. jó festésre meg a drágább gold tuningokra nem költök, de így is bőven jól elvagyok. van több goldos autóm is, persze az olcsóbbak csak. 100% meg nem érdekel, csak amennyire tudom megcsinálom.
pénz meg jön a 4 körös le mansból, napi 1 futam az 14 perc kb., 380.000 kredit, pénzhiányom nagyon nincs... -
rumos14
nagyúr
az előző szériában kb. 5.re sikerült a "19.helyet tartsd meg" feladat, meg is lepődtem
ami nekem az istennek nem ment, a fánkozás, de vszleg manuális gázzal kéne tolni vagy mittomén, szkippeltem a 'csába.
meg sajnos az utolsó nap utolsó feladatát is, amikor negyedszerre is belém jönnek hátulról a parabolica-ban, úgy a 8. kör magasságában, és kicsúsztam, hát, elegem lett -
DigitXT
félisten
Tényleg megéri ENNYIT "szopakodni" ezzel a játékkal?
Farmolni "egy életen át", meg "összecsítelni" az aranyat?
(Nem beszélve a kamu barátoktól beszedett bónuszokról.)
Ennyi erővel már a 100 millás mentés is "értelmesebb".Btw. én az új életemben eddig egyszer farmoltam! Ezen a
Ferraris eventen amikor "off road" nélkül kellett volna ugye
megnyerni egy elég húzós, 10 körös monzai futamot, nos,
majdnem sikerült: többször megnyertem, de 1-2 fű érintés
sajnos mindig befigyelt (lekörözöttek!). Jó pénzt hozott,
s valahol szórakoztató volt, na meg újdonság/aktuális: az,
hogy ugyanazon halál unalmas futamokat csináljam - újra,
s újra, engem nem motivál. (Sőt, eléggé kezd kifújni ismét
az érdeklődésem: jó, hogy elindult az új Ferrari challenge.)A mai napig a kedvenc játékom (gyakorlatilag az egyetlen,
amivel mostanában telefonon játszom), de az biztos, hogy
nem követném a tanácsodat, a régi verzió visszarakásával,
és végig farmolva/csítelve harácsolással. (Inkább uninstall.)Amúgy meg úgy még kihívás is van a futamokban, hogy a
lehető legminimálisabb PR-rel vágok neki. Amikor azzal a
100 millás trükkel éltem, és minden full tuningos volt, nos,
semmi kihívást nem adott a játék -> nem is igen élveztem.
(Persze nyilván lehet motiváció, hogy gyűjtögetsz, s bár a
szabályokat kikerülöd, nagyrészt saját erőből csinálod.)
Ui: meglehet, hogy azért NEM akadtam el, mint ahogy azt
a készítők szerették volna, mert a régi vásárlásomból (ami
kb. 5K-s pakk volt) volt néhány komolyabb autóm, amikkel
már kezdhettem komolyabb szériákat, több nyereménnyel. -
l4ci
tag
válasz
rumos14 #2927 üzenetére
Ebben biztos lehetsz, a 3. nap lesz egy olyan küldetés, ami az előzőben is volt: 16. helyről indulsz és nem szabad előzni és téged sem előzhetnek meg. Na ez vajon hanyadik kísérletre fog most összejönni?
Szegény fórumozó írta is, hogy lehetetlen küldetés, inkább skippelte 10 aranyért... -
Lirion
addikt
válasz
klb_coco #2917 üzenetére
Szerintem sokkal jobban járnál, ha letörölnéd a játékot, felraknád a 2.1-es verziót és azzal játszanál addig, amíg azt 100%-ra meg nem csinálod. Én most 22%-nál járok 48-as szinttel, 37 óra játékidővel 6.221.486 R$-t gyűjtöttem és 2564 aranyat. Jelenleg az Everyday Heroes-ig bezárólag 1 kivétellel minden széria kész van, az összes autóval és minden széria legjobb autója full tuninggal. Minden versenyre aktiválom aranyért a managert, így mindig dupla pénzt kapok és be vagyok jelentkezve fb-ra is, amivel "barátok" ellen versenyzek, így még több pénzt kapok.
Az arany gyűjtögetés pedig le van már írva itt a forumon pár helyen, hogy a 2.1-es verzióban hogy működik, a lényeg röviden, hogy időátállítással lehet szerezni alkalmanként 50 aranyat. Nem szabályos, de ha ésszel csinálod, nem harácsolsz össze több százezer aranyat, akkor nem lesz ban sem. Ezzel még arra is futja az arany, hogy minden autót a nekem tetsző színre átfestettem.
-
Kronok
tag
tegnap még csak a 7.-ik volt fent
F14 T - 9 pénzes fejlesztés van aztán aranyosok következnekStage 1 - Season Opener
Challenge 1: Speed Snap - Circuit de Catalunya (GP Circuit)
Challenge 2: Speed Record - Circuit de Catalunya (Club Circuit) - 263 kph
Challenge 3: Elimination - Circuit de Catalunya (National Circuit) - nyerni kell
Challenge 4: 4 kör Cup - Circuit de Catalunya (GP Circuit) - leggyorsabb kört megdöntenijutalom: 5 arany
-
l4ci
tag
Hány napos lesz ez az új F1 széria?
-
DigitXT
félisten
Szerencsére ez még nagyon pite nap volt, de a végén már időmérő.
Automata gázzal ultragáz a kocsi. Úgy dobja ki a seggét a kanyarban.Botok gyengék: 1:33-at mentek, én 1:22-t. De nem TT: vágás/csúszás.
Próbáltam én a végén tiszta kört menni, nemigen sikerült. (Az aero jó,
de kis tempónál nem játszik: ott az automata teligáz életveszélyes.)
-
klb_coco
csendes tag
válasz
DigitXT #2900 üzenetére
Köszönöm a rengeteg választ! Megnyugtat, hogy nem csak én szívok az online versennyel.
Az elkerülést vagy a gyors élre törést én is alkalmazom már mostanság. Megtanultam, hogy nem kell megpróbálni mindenáron megelőzni az előttem lévőt mert együtt megyünk a kavicságyba. Inkább figyelek a saját féktávjaimra és simán előzöm a kavicságyba repülő vagy kanyart levágó ellent.
Engem se zavar a várakozás vagy az, hogy csak ketten versenyzünk. Ami idegesít az az, amikor padlón megyek az ellenfél mögött, hogy féktávon megfogjam erre egy pillanatra beszaggat a játék és felkenődök a hátuljára. A motorháztetőm görbül onnantól meg parafenoménként próbálom követni a kanyarokat mert nem látom a gyűrött motorháztetőtől az utat. A másik ilyen az egyenes közepén szaggatva keresztbe driftelő ellenfél aki mellet nem lehet elmenni mert vagy kevés a hely vagy pont elém ugrik egy szaggatás után.Azért foglalkozok az online játékkel ennyit, mert valamiért be van ragadva az 54-es bajnokság és az utóbbi másfél napban ahányszor kilépek az online játékból zárja a bajnokságot és kifizeti a nyereményem. Összecsaltam 100-200k-t így. Nem sok, de az én szintemen amikor épp megvan a Shelby GT500 és épp megjött az M3 GTS (amiben nagyot csalódtam) ennyi pénz is jól jön. Ej be szívesen farmolnék némi aranyat is így.
-
Lirion
addikt
válasz
Petya25 #2912 üzenetére
Én a 2.5-ös verziót még 100%-ra megcsináltam, utána viszont visszaraktam a 2.1-et és 0-ról újrakezdtem. Abban a verzióban még a deloreannel lehetett aranyat gyűjteni, így ezt a verziót 100%-ra megcsinálom, összefarmolok kb. 50k aranyat és akkor frissítem. Az elég lesz jó sokáig és nem akkora mennyiség, hogy bannoljanak miatta, de majd útközben lehet egy 30k-s biztonsági mentést csinálok, ha az 50k sok lenne.
Persze így most kimaradok az újdonságokból, de őszintén nem is hiányoznak. Idővel úgyis eljutok a végére, ráérek.
-
Petya25
őstag
Akkor a könnyű aranyszerzésről lemaradtam. Sajna pont azután kezdtem el mikor kivették a SALE részből a telepítések után járó aranyakat is. Meg amig nem ismertem ki addig szórtam is feleslegesen, most meg már hiányzik miatta pár száz. 89 autóm van és vagy 5-6 van talonban, na majd egy jó heti ajánlattal meglesznek.
-
l4ci
tag
válasz
Petya25 #2910 üzenetére
Én már szinte csak TV vagy filmnézés közben játszok (farmolok). Amikor a nyáron bevezették az új szintlépési szabályokat, akkor léptem nagyot, az összes drága aranyos autót akkor farmoltam össze (Zonda R, Agera R, Porsche RSR), aztán megnövelték a szintlépés követelményét, onnan kezdve kicsit lassabban haladtam. Jelenleg 102 autóm van és 97%, de csak azért, mert még nem unlockoltam az utolsó F1-est, ha az meglesz, akkor már csak pár nap és 100%. Kb. egy éve játszom vele.
-
Petya25
őstag
Én is ott szoktam a 30k-t összeszedni. A végén kilőve megmarad az Agent pipa? Na ezt kipróbálom. Most 108-as szinten vagyok itt kb 5 ilyen futam kell egy ugráshoz és 25 aranyhoz. Mivel rém unalmas nem is szoktam csak egyet menni rajta naponta, közben meg tv-t nézek kb.
Nem hackkelem meg, kíváncsi vagyok meddig tudok menni önerőből, 81%-nál járok. -
l4ci
tag
válasz
Petya25 #2908 üzenetére
Amíg nem változtatták meg a fame szerzési szabályokat, addig elég könnyen lehetett aranyat farmolni a Ferrari F40/F50 szériában az utolsó 4 körös LeMans futammal. Ez manager duplázóval fizet 30400 fame-et, és ha futam végén kilövöd a játékot (amikor lepörgeti a zsét meg a fame-et), akkor bármennyiszer végig lehet játszani, és nem veszi el a managert. Ezzel a jelenlegi szintemen (Level 338) már több mint 9 ilyen futam kell a szintlépéshez, és a 46 aranyhoz. Tehát nem egyszerű farmolni, a másik megoldás a hackelt profil, de azt meg bannolják az online eseményekről a sokmillió arany miatt...
-
Petya25
őstag
De jó, van RR3 topic!
Nyár óta gyűröm, nagyon bejött, azóta az összes bónusz cselendzs sikerült, a 2 új Ferka is meg van. Ami nem tetszik, az hogy az aranyak megszerzése problémás, sosincs belőle elég. Van olyan bajnokság ahol az 5 autóból 3 csak aranyért megy, ami 1850 !!! Ez még a 20%-os offerrel is sok. Ezt hogy lehet kigazdálkoni? Most kb 5000 arany kellene, amivel utolérném magam, de ez annyi amit eddg összesen szereztem....
-
DigitXT
félisten
Annak idején az LFS-ben is ez volt. Még klánt is csináltak a rombolók.
Bejön a csávó, valami semleges néven, majd amikor jön szembe (!), váltja
a nevét, hogy tudjuk, melyik okos banda tagja: ki lehetett persze szavazni,
de 2 perc múlva visszajött, más néven. Meg addigra már elqrta a futamot.Szerintem ez csak jelszavas szerverekkel, autentikált ligával oldható meg:
ha vki szándékosan vét a szabályzat ellen, eltiltják -> más név nem játszik.
Most nyilván ennek is lehetnének fokozatai... Levágásokat pl. már az RR3
is bünteti, a maga bugos módján, de pl. a kilökéseket is "mérlegelhetné"...
Persze ahhoz a felismerést le kéne tudni programozni, amire a majmócák
nem képesek (láttuk, hogy már a külső, belső ív felismerése is milyen fos).l4ci: akkor vélhetően UTC-ben éjfélkor kezdődik, s az engedmény, hogy a
helyi idő szerint váltja a napokat. A vége viszont ugye hajnali négykor volt... -
-
DigitXT
félisten
Én azt gondoltam, hogy magasabb pontszám. Bár kipróbálni nem sikerült.
Amúgy egyszer éreztem, hogy direkt kiszívattak, azzal sajnos a ~120 helyről
zuhantam hatalmasat, mert egyedül voltam valahol 1000 pont fölött, a többiek
5-600-asok. Elém álltak, direkt! Legalábbis akkor így éreztem. Ráadásul még
büntetett is a játék, mert bár "fizikailag" így is a 4. helyre sikerült előretörnöm
(összesen 1 kör volt rá Spa-ban), de a végén 7-nek sorolt be. Picit érthetetlen.Amúgy direkt kilökősökkel nem sokat találkoztam.
Nem hagytam rá esélyt.Ui: kikerestem a képet.
1022 pontról ezért a "7." helyért lesorolt 849-re.
Utána elég sok versenybe került, mire visszaküzdöttem magam oda, ill. fölé...
De mint írtam volt, nem sok értelme van, mert a 116. helyért járt 11K R$: wow!Sok hűhó, semmiért.
-
Pompi
nagyúr
válasz
DigitXT #2900 üzenetére
A magasabb ligáknak mi az értelme amúgy? Ahogy néztem ugyanolyan kevés pontszámot ad, ellenben drágább kocsik - drágább upgradekkel és hosszú szerviz idők.
Nekem amúgy nem is az ugrabugrából lett elegem vagy a hosszú várakozásokból vagy abból, hogy a hosszú várakozás után szempillantás alatt a palánkon találom magam vagy szemben a rajtrácson megpördülve, hanem a direkt a kilökésre hajtó real racerekből.
-
F-ECT$
titán
Már csak 12 óra
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- HP Probook 640 G2 (14/i3-G6/8GB/256SSD/Magyar/Win11) - Szép!
- ThinkPad P1 Gen3 15.6" 4K IPS i7-10850H Quadro T1000 32GB 1TB NVMe magyar vbill ujjlolv IR kam
- Gamer Gép - MSI PRO H610M, Intel I7 12700KF, 32GB DDR4, RTX 4070 12GB , 4 TB M.2 SSD, 550W
- Samsung Galaxy S10+ 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer Gép - ASUS TUF B660, Intel I9 14900K, 32GB DDR4, RTX 4070 SUPER , 4 TB M.2 SSD, 550W
- Samsung Galaxy A32 4G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude E6420 - i5-2GEN I 4GB I 250GB I HDMI I 14" HD I W10 I Gari!
- LG 42C4 - 42" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- Thinkpad T480s 24GB RAM 1TB SSD (erős, könnyű, vékony gép) Windows 11
- Lenovo ThinkStation P520 Workstation! W-2145, 64GB, 512 SSD /Quadro - Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest