Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ToniSlow

    senior tag

    válasz Piloss #27900 üzenetére

    Ha valóban engedélyezve van az előfizetésedhez a volte akkor szerintem valami kimaradhatott.
    1. *#800#-el engedélyezed a volte és a vowifi kapcsolókat, majd reboot
    2. A SIM és hálózat menüponton belül nézd meg hogy a volte be van-e kapcsolva. vowifi nem kell hogy itt
    bekapcsolva legyen, nincs (még) a Telekomnak ilyen szolgáltatása
    3. *#801#-el bekapcsolod a serial-t és a full port-switch-et, majd csatlakozotatod a telefont a számítógpedhez
    4. Elindítod a PDC-t rendszergazdaként, a device ablakban kiválasztod a készülékedet
    5. Az erdedeti aktív szolgáltatói profilt deaktiválod (OEM_Overseas_NoCDMA-Commercial, vagy
    OEM_Overseas_CDMA-Commercial)
    6. Az OEM_Overseas_NoCDMA-Commercial és OEM_Overseas_CDMA-Commercial profilokat eltávolítod
    7. Beállítod a Commercial-VDF profilt a Sub0-ra, és Sub1-ra majd Activate
    8. Meg kell jelennie a volte ikonnak

    Videós segítség itt.

Új hozzászólás Aktív témák