Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • bunfi

    őstag

    válasz Ribi #30 üzenetére

    A Crysis főleg GPU limites volt, a BC2 pedig főleg CPU limites. A példával azt akartam kihozni, hogyha a vásárlóbázis nagyobb része rendelkezik 8, ne adj isten 12 szálas processzorral, akkor fel fogják használni azokat az erőforrásokat a következő játékmotorral.

    Ameddig csak a 4 mag a mainstream, addig nincs mit csodálkozni rajta, hogy nem nagyon igyekeznek a többet kihasználni, mert egyszerűen nem térül meg a befektetés.

    (#34) hunluki
    De valami mégis történt, ha most ugyanerről beszélünk 4 vs. 8 mag korrelációban.

    (#35) MZsoltee
    Most hogy van erősebb, felhasználják ezt "fejlesztésre", ami nem valódi fejlesztés, hanem erőforrás pazarlás, optimalizálásra fordított munka megspórolása.

    Ez a gondolatmenet nem egészen így van, mert lehet, hogy pazarolják az erőforrásokat, de egyszer azok is elfogynak és akkor optimalizálni kell. pl. hogyan optimalizálnál egy GTA V-öt 2 magra?

Új hozzászólás Aktív témák