- A Solidigm elhagyja a végfelhasználókat célzó SSD-k piacát
- Kvantumpontos OLED monitorokkal bővült az ASUS ROG-os portfóliója
- A GravaStar egyedi megjelenésű fémegerei is beléptek az ultrakönnyű szegmensbe
- 520 Hz-es monitorok duója az ASRock védjegyével
- CL 30 alá mennek a G.Skill hamarosan debütáló RAM-jai
- Apple asztali gépek
- Google Home/Nest
- Házimozi belépő szinten
- 3D nyomtatás
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen RAM-ot vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Új hozzászólás Aktív témák
-
FLATRONW
őstag
A Batman Arkham Origins esetén érdemes megnézni a különbségeket.
A PCSS-t főleg akkor lehet értékelni, amikor több árnyék fedi egymást. A HBAO is elég szépen megdobja a minőséget. Szép tesselációt eddig még nem láttam sehol sem. Szerintem úgy kéne megtervezni a játékokat, hogy ne kelljen tesselációt alkalmazni.
[ Szerkesztve ]
-
FLATRONW
őstag
válasz ggbuffon1897 #610 üzenetére
A 480-asok tényleg sokat fogyasztottak - nem is örült neki senki - de legalább gyors volt. Az 500-as széria már jobb volt ilyen tekintetben is, mint a 6000-es széria. A 600-as széria pedig már elégé takarékos is lett.
Persze, hogy számít a fogyasztás azoknak is akik OC-ban gondolkodnak, hisz egy jó hűthető kártyában nagy tuning lehetőségek vannak.[ Szerkesztve ]
-
FLATRONW
őstag
Erről a nagy fejlettségi előnyről az jut eszembe, hogy semmit sem ér, hogyha az AMD nem ad hozzá normális támogatást. Tudom, hogy ez nem kapcsolódik a DX fejlettségéhez, de ha minden igaz, akkor a 7-es szériáju GCN-ek csak a videó lejátszáshoz és az energiagazdálkodáshoz fogják használni a Freesync-et. R9-es vagy R7-es kártya kellesz a játékok alatti Freesync-hez. Ezt az egészet csak azért írom, mert mindig az volt írva, hogy mennyire időtálló lesz a 7-es széria.
-
FLATRONW
őstag
Ide is leírom.
A virtuális valóságot támogató játékokban be lehet állítani, hogy mekkora legyen az előre kiszámolt képkockák száma. Ez ugyanaz, mint a CPU által előre kiszámolt képkockák száma funkció. Az Nvidia driverben alapértelmezetten 3 képkocka a gyorsítótárazás, AMD driverben pedig 2. Azonban a virtuális valóságban a 2-3 képkocka előre kiszámolásából adódó nagy késleltetés szédülést, fejfájást stb. okoz. Ezért a virtuális valóságot támogató játékokban 1 képkocka lesz előre alapértelmezetten kiszámolva. Ez teljesítménycsökkenéssel jár (kevésbé lesz kihasználva a gpu), de kisebb is lesz a késleltetés.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest